Psykopatologia kirjoitti:Minä. Ketjuissa käytiin liikaa henkilöihin.

Trisse kirjoitti:vastaa nainen!

Hermes kirjoitti:Trisse kirjoitti:vastaa nainen!
Kuppiketjut, nainen!
Helmenkalastaja kirjoitti:Siinä mielessä harmillinen juttu, että juuri siinä ketjussa oli ylläpitäjän ohjeistusviestikin (jollaisia häneltä tulee tosi harvoin).
Helmenkalastaja kirjoitti:Koski arkipäivän sadismia. Sitä ohjeistettiin välttämään viesteissä, ettei pilata foorumin mainetta.
Älä kuitenkaan kysy minulta, miten arkipäivän sadismi viesteissä ilmenee (vaikka ketjun mukana poistuneessa viestissä pari esimerkkiä olikin). PP lienee ammattinsa pohjalta sen tunnistamisessa paras auktoriteetti täällä, joten ohjeistakoon uudelleen.
Hilppa kirjoitti:Psykopatologian eilen antamassa ohjeessa luki myös "minua kohtaan" tms. yksikön ensimmäiseen persoonaan viittaavaa. Haluaisin tietää, tarkoititko Psykopatologia, että vain sinua kohtaan osoitettu arkipäivän sadismi on kiellettyä. Mielestäni se oli epäselvästi ilmoitettu. Toivoisin tarkennusta tuohon ja viestin uudelleen postittamista, koska ketju on poistettu. Toki minulle on sanomattakin selvää, että kirjoitustyyli "Ethän sinä sitten tiennytkään/muistanutkaan/käsittänytkään..." on törkeän epäkohteliasta ilmaisua.
Psykopatologia kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Psykopatologian eilen antamassa ohjeessa luki myös "minua kohtaan" tms. yksikön ensimmäiseen persoonaan viittaavaa. Haluaisin tietää, tarkoititko Psykopatologia, että vain sinua kohtaan osoitettu arkipäivän sadismi on kiellettyä. Mielestäni se oli epäselvästi ilmoitettu. Toivoisin tarkennusta tuohon ja viestin uudelleen postittamista, koska ketju on poistettu. Toki minulle on sanomattakin selvää, että kirjoitustyyli "Ethän sinä sitten tiennytkään/muistanutkaan/käsittänytkään..." on törkeän epäkohteliasta ilmaisua.
Ko. piittaamattomuus loukkaa myös minua foorumin ylöspitäjänä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa