Maantietoa pelaamalla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Maantietoa pelaamalla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.01.2014 23:58

http://www.funnygames.co.uk/point-at-cities.htm

POINT AT CITIES

Yllättävän vaikea peli. Kokeiltaa tekin.
Kyllästynyt

Re: Maantietoa pelaamalla

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.01.2014 00:33

6373 tähän mennessä ennätys. Osa paikoista on sellaisia, etten ole varma edes maanosasta.
___
11478 :D Tää oli mulle jo aika kova tulos. En taida yrittää enempää, ainakaan tänään.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Trisse » 19.01.2014 10:47

tuotako suljetulla pelattiin?
Trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.01.2014 11:54

Trisse kirjoitti:tuotako suljetulla pelattiin?

?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.01.2014 12:09

Trisse kirjoitti:tuotako suljetulla pelattiin?

Toisesta ketjusta:
Trisse kirjoitti:en taida tuntea sisäistä paloa muuhun kuin nettihäiriköintiin :(

Mitäs jos yrittäisit sytyttää sitä paloa vähän muihinkin asioihin - ja antaa tuon nykyisen hiipua.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Trisse » 19.01.2014 12:16

niin kuin mihin?
Trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.01.2014 13:25

Trisse kirjoitti:niin kuin mihin?

No, et sä nyt niin ykspuolinen voi olla, ettei mikään muu vois sytyttää! En mä lähde sulle mitään konkreettista ehdottamaan. En ole sun äitisi, ja äiditkin ehdottaa vain jotain tylsää, että lapsi keksis itse jotain hauskempaa. Sun nettihäiriköinti ei kuitenkaan muista (ainakaan useimmista) ole hauskaa, joten tsemppiä vaan keksimiseen!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Trisse » 19.01.2014 20:38

En mä ole häiriköinyt sen enempää kuin kukaan muukaan (nyt). Luen kirjoja, harrstelen ja tapaan ystäviä. Lataamo-eläkkeellä oot käsittääkseni itsekin joten keksiksele ensin itsellesi...
Trisse

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.01.2014 21:26

Trisse kirjoitti:En mä ole häiriköinyt sen enempää kuin kukaan muukaan (nyt). Luen kirjoja, harrstelen ja tapaan ystäviä. Lataamo-eläkkeellä oot käsittääkseni itsekin joten keksiksele ensin itsellesi...

No et ookaan häiriköinyt sen enempää kuin kukaan muukaan (nyt), mutta kerroit itse syttyväsi vain siitä.
Sulla on nyt oikein hyviä ajanviettotapoja; ehkä ei kannata palata häiriköintiin.

Ai minäkö lataamoeläkkeellä? No en todellakaan ole! En oo ollu ees sairauslomalla pääasioiden takia kuin yhteensä seitsemän viikkoa (ekan kerran vuonna 2002, 3 vkoa, ja toisen vuonna 2007, 4 vkoa). Että revi siitä :lol:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.01.2014 14:36

Kyllästynyt kirjoitti:http://www.funnygames.co.uk/point-at-cities.htm

POINT AT CITIES

Yllättävän vaikea peli. Kokeiltaa tekin.

Ensimmäisellä yrityksellä 4844 pojoa. Pitää kokeiltaa uudestaan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.01.2014 16:03

"Game Complete
Score 16540"

Perhanan peli, opettaa maantietoa salaa!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.01.2014 16:44

Helmenkalastaja kirjoitti:
Trisse kirjoitti:En mä ole häiriköinyt sen enempää kuin kukaan muukaan (nyt). Luen kirjoja, harrstelen ja tapaan ystäviä. Lataamo-eläkkeellä oot käsittääkseni itsekin joten keksiksele ensin itsellesi...

No et ookaan häiriköinyt sen enempää kuin kukaan muukaan (nyt), mutta kerroit itse syttyväsi vain siitä.
Sulla on nyt oikein hyviä ajanviettotapoja; ehkä ei kannata palata häiriköintiin.

Ai minäkö lataamoeläkkeellä? No en todellakaan ole! En oo ollu ees sairauslomalla pääasioiden takia kuin yhteensä seitsemän viikkoa (ekan kerran vuonna 2002, 3 vkoa, ja toisen vuonna 2007, 4 vkoa). Että revi siitä :lol:

On hyvä, että Trissen kiusaamisluonteisiin puujalakvitseihin puututaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 21.01.2014 22:30

Congratulations
Game Complete
Score: 20701

Ha! Menihän se 20K vihdoinkin rikki!
Kahvi

Paluu Romulaatikko