joku kirjoitti:Ja kohta se itkee että sotkitte mun raskausarpi-päiväkirjani ja kostoksi sotkee kaikkien muidenkin päiväkirjat.
Helmenkalastaja kirjoitti:Minäpä olin niin röyhkeä. Kun "kutsuttiin". Sinne vain minun perässäni!

Kuutar kirjoitti:(Jatkan nyt kirjoittamista otsikon aiheesta.)
Kahvi, miksi joidenkin naisten huono käytös julkisilla paikoilla kertoo mielestäsi naisten ylivallasta?
Kahvi kirjoitti:Nyt minä menin jo sekaisin siitä, että mitä Kyllästynyt toivoo minun
kommentoivan tässä ketjussa ja mitä päiväkirjassaan?
Kuutar kirjoitti:Entä sitten julkisilla paikoilla huonosti käyttäytyvät miehet, mitä heistä sanot?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Nyt minä menin jo sekaisin siitä, että mitä Kyllästynyt toivoo minun
Toivon - ja odotan - sinun vastaavan tässä ketjussa kysymyksiini:
1. Missä ja millä tavalla näkyy sinun väittämäsi naisten ylivalta?
2. Missä joku feministiksi itsensä nimennyt ilmaisee, että feministit haluavat suvaita muslimien naisia kohtaan harjoittaman sorron?
Kahvi kirjoitti:Kuutar kirjoitti:(Jatkan nyt kirjoittamista otsikon aiheesta.)
Kahvi, miksi joidenkin naisten huono käytös julkisilla paikoilla kertoo mielestäsi naisten ylivallasta?
Ao naiset ehkä voivat kokea, että heillä on sellainen (yli)valta miehiin,
että on ok käyttäytyä heitä kohtaan huonosti.
Kahvi kirjoitti:Ao naiset ehkä voivat kokea, että heillä on sellainen (yli)valta miehiin,
että on ok käyttäytyä heitä kohtaan huonosti.

Kahvi kirjoitti:Taidettiin esittää näkemys, että kirjoittaja A ei perustellut väitetään mitenkään.
Tässä viestissä jonkinnäköinen selvä argumentti minusta kyllä löytyy:
viewtopic.php?f=8&t=8979&start=130#p115176
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Nyt minä menin jo sekaisin siitä, että mitä Kyllästynyt toivoo minun
Toivon - ja odotan - sinun vastaavan tässä ketjussa kysymyksiini:
1. Missä ja millä tavalla näkyy sinun väittämäsi naisten ylivalta?
2. Missä joku feministiksi itsensä nimennyt ilmaisee, että feministit haluavat suvaita muslimien naisia kohtaan harjoittaman sorron?
1. Esim aloitusviestissä mainitussa moitittavassa käytöksessä.
2. Olemalla passiivinen/hiljaa ko aiheesta.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa