Mirri kirjoitti:Pinja, mukava kuulla, että ajattelet asian noin.
Mutta mukava on lytätäkin, vai kuinka?
Mirri kirjoitti:Pinja, mukava kuulla, että ajattelet asian noin.

Psykopatologia kirjoitti:Äskettän Pinja ilmaisi "syyllisyytensä" siitä, että hän ei pysty
olemaan foorumilla entiseen malliin koirajuttujen ym. vuoksi.
Aktiivista osallistumista ei dellytetä keneltäkään.
Kiva olisi kuitenkin, jos rekisteröityneet silloin ja tällöin - ei
kuitenkaan vältämättä aina ja sillä välilläkin - ilmoittelisivat
olemassaolostaan.

Psykopatologia kirjoitti:Joo, olisin voinut estää Pinjan enemmän lyttäämisen;
eihän se ole mukavaa.

Psykopatologia kirjoitti:Hän sai oikeastaan vain yhden iskun.

Pinja kirjoitti:Haluan tässä vielä tuoda yhden asian esille: minulle jouluaatto ja joulu on yhdentekeviä juhlia, ne eivät merkkaa minulle mitään. Minulle joulu on jo vuosia ollut merkityksettömän tuntuinen. Jos itselleni ei toivotettaisi joulua, Se olisi samantekevää, enkä ottaisi sitä millänsäkään, en tiennyt, että joulu voi merkitä teille niin suurta ja tärkeää.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hän sai oikeastaan vain yhden iskun.
Sinä ylläpitäjänä et ole millään lailla tuonut julki, että hänen saamansa isku olisi mielestäsi väärin. Mitä olisi tapahtunut, jos - ylläpitäjänä - olisit kertonut, ettei moinen iskeminen ole tällä foorumilla sopivaa eikä hyväksyttävää, eikä etenkään joulutoivotuksissa?
''Pinja kirjoitti:Haluan tässä vielä tuoda yhden asian esille: minulle jouluaatto ja joulu on yhdentekeviä juhlia, ne eivät merkkaa minulle mitään. Minulle joulu on jo vuosia ollut merkityksettömän tuntuinen. Jos itselleni ei toivotettaisi joulua, Se olisi samantekevää, enkä ottaisi sitä millänsäkään, en tiennyt, että joulu voi merkitä teille niin suurta ja tärkeää. En ymmärtänyt sitä, että joulu voi olla jollekin kaikki kaikessa, koska minulle se ei ole.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hän sai oikeastaan vain yhden iskun.
Sinä ylläpitäjänä et ole millään lailla tuonut julki, että hänen saamansa isku olisi mielestäsi väärin. Mitä olisi tapahtunut, jos - ylläpitäjänä - olisit kertonut, ettei moinen iskeminen ole tällä foorumilla sopivaa eikä hyväksyttävää, eikä etenkään joulutoivotuksissa?
Paremmin oppi näin.
Mirri kirjoitti:Pinja, hyvä, että olet viisastunut tästä kokemuksesta. Joulu on monille ihmisille erittäin tunneherkkää aikaa; kenelle mistäkin syystä. Joulu voi olla ainoa vuotuinen juhla, joka on hirmuisen täynnä tunnelatauksia.
Luulen, että jollakin tavoin sinäkin olet tiennyt ja ymmärtänyt tämän asian ennen tätä episodia; muuten tuskin olisit hoksannut vastata hyvän joulun toivotukseen toivottamalla surullista joulua.
Hyvän joulun vastakohta usein on juuri surullinen joulu; ei huono tai paha joulu.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa