Pinja kirjoitti:joku kirjoitti:Ymmärrän minä tuonkin ajatuksen HK.
Sorry, kun kävin kimppuusi,
Taitaa ollakin niin, että Pinja nauttii jos me vaan hänestä jatkamme puhumista. Minä jätän tämän tähän ja jatkossakin jätän lukematta sen viestit. Hyppään yli.
Voit lukea viestini, jos haluat, muttei ole pakko.
Pinja kirjoitti:Hoitotukihakemukseen laitetaan tilanne aina ilman hoitoa: Se kertoo, että on hoidon tarpeessa. Jos kertoisi tilanteensa lääkityksen kanssa: tilanne kuulostaa hyvältä, EI annetakaan enää lääketukea hoitotukena, pakko lopettaa lääkitys, kun hoitotukilääkekorvaus loppuu ja muuten ei ole varaa lääkkeisiin: lääkkeen lopetus johtaa hirvittäväön syvään masennukseen ja sitten on taas pakko Hakea hoitotikea uudelleen. Ja taas tuki lopetettaisiin kuukauden päästä, kun lääke rupeaa tehoamaan.
Pinja kirjoitti:Jos jatkat rähinöintiä ja ilkeilyä minua kohtaan, sinun on aivan turha odottaa PP:ian suosivan ja oikeuttavan käytöksesi, olet pahempi piru vielä kuin trisse. Hypit silmille.
joku kirjoitti::D Mitä, jos olisit puuttunut tähän laittamalla Pinjan jäähylle heti, kun laittoi törkeytensä GADille?
Miksi tämä Pinja sai sotkea tämän ketjun?
Pinja kirjoitti:Yksikään meistä EI kovin kauniisti käyttäytynyt, koko foorumin sulkeminen olisi ollut terää, paitsi PP:ia viattomana olisi siitä kärsinyt, joten ymmärrän ettei hän siihen ryhtynyt.
Hilppa kirjoitti:Olisihan minäkin siitä viattomana kärsinyt.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa