Lämpöistä joulun aikaa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Lämpöistä joulun aikaa

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 21:31

joku kirjoitti:Jos pinja ei sitä sivistyneesti osaa hyväksyä, kyllä sen kuuluu poistua täältä.

Mä olen sun kanssa ihan eri mieltä asioista. Enkä poistu täältä mihinkään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.12.2013 21:37

Onneksi tuollainen törkyturpa onkin eri mieltä mun kanssani.
Se tästä enää puuttuisi, että olisimme samaa mieltä.
Joiku

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 21:48

Puolet, mitä sanoin GAD:ille oli vitsi (Oikein surullista joulua! mikä on leevi and the leevingsin joululaulu), mutta se, että ei saisi lahjoja ja lahjakortteja oli vakavasti sanottu.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 21:52

joku kirjoitti:Ja hänellä on oikeus olla hiljainen lukija, jos haluaa ja Psykopatologia sen hyväksyy.

Kyllä noin on. Tuo hiljaisena lukijana oleminen tällaisella foorumilla on tärkeää niin lukijalle kuin kirjoittajillekin, eikä se ole keneltäkään pois. Ja hiljaisten aktiivisten lukijoiden ilmaantuminen näkyviksi vaikkapa hyvän joulun toivotuksineen on ainakin minusta aktiivisena kirjoittajana enemmän kuin ilahduttavaa.
Yhtään ei haittaa, että lukija tulee näkyviin ja ilmoittaa olemassolostaan harvakseltaan ja vaikka jonkin juhlan aikaan. Sellainenkin ilmaantuminen on ilahduttavaa; on mukava huomata, että foorumilla on hiljaisia, mutta aktiivisia lukijoita, jotka haluavat tulla toivottamaan hyvät joulut niin lukijoille kuin kirjoittajillekin.

Toki toivon, että hiljaiset lukijat innostuisivat ja rohkaistuisivat kirjoittamaan enemmän, mutta lukijoinakin he ovat ainakin minulle kirjoittajana korvaamattoman arvokkaita ja tärkeitä. Mielestäni tällainen foorumi palvelee niin lukijoita kuin kirjoittajia, eikä aktiivinen lukeminen ole yhtään sen vähäpätöisempää kuin kirjoittaminenkaan.
Minusta tuntui mukavalta, että GAD aktiivisena lukijana vähine kirjoituksineen toivotteli hyvää joulua tämän foorumin käyttäjille; minulle kirjoittajana hänen viestinsä oli tärkeä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 21:54

Pinja kirjoitti:Puolet, mitä sanoin GAD:ille oli vitsi (Oikein surullista joulua! mikä on leevi and the leevingsin joululaulu), mutta se, että ei saisi lahjoja ja lahjakortteja oli vakavasti sanottu.

Yrität selitellä ja puolustella, mutta anteeksipyyntöön et taivu...
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 21:55

Mirri kirjoitti:
joku kirjoitti:Ja hänellä on oikeus olla hiljainen lukija, jos haluaa ja Psykopatologia sen hyväksyy.

Kyllä noin on. Tuo hiljaisena lukijana oleminen tällaisella foorumilla on tärkeää niin lukijalle kuin kirjoittajillekin, eikä se ole keneltäkään pois. Ja hiljaisten aktiivisten lukijoiden ilmaantuminen näkyviksi vaikkapa hyvän joulun toivotuksineen on ainakin minusta aktiivisena kirjoittajana enemmän kuin ilahduttavaa.
Yhtään ei haittaa, että lukija tulee näkyviin ja ilmoittaa olemassolostaan harvakseltaan ja vaikka jonkin juhlan aikaan. Sellainenkin ilmaantuminen on ilahduttavaa; on mukava huomata, että foorumilla on hiljaisia, mutta aktiivisia lukijoita, jotka haluavat tulla toivottamaan hyvät joulut niin lukijoille kuin kirjoittajillekin.

Toki toivon, että hiljaiset lukijat innostuisivat ja rohkaistuisivat kirjoittamaan enemmän, mutta lukijoinakin he ovat ainakin minulle kirjoittajana korvaamattoman arvokkaita ja tärkeitä. Mielestäni tällainen foorumi palvelee niin lukijoita kuin kirjoittajia, eikä aktiivinen lukeminen ole yhtään sen vähäpätöisempää kuin kirjoittaminenkaan.
Minusta tuntui mukavalta, että GAD aktiivisena lukijana vähine kirjoituksineen toivotteli hyvää joulua tämän foorumin käyttäjille; minulle kirjoittajana hänen viestinsä oli tärkeä.

Mistä minä tiedän tai sinä tiedät onko hän aktiivinen lukija täällä? Minusta ainakin tuntuu siltä, että jos ei täällä kirjoittele ei ole minun kirjoituksistani kiinnostunut enkä merkkaa sellaiselle henkilölle mitään.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 25.12.2013 21:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 21:55

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Puolet, mitä sanoin GAD:ille oli vitsi (Oikein surullista joulua! mikä on leevi and the leevingsin joululaulu), mutta se, että ei saisi lahjoja ja lahjakortteja oli vakavasti sanottu.

Yrität selitellä ja puolustella, mutta anteeksipyyntöön et taivu...

En.
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.12.2013 22:06

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Mistä minä tiedän tai sinä tiedät onko hän aktiivinen lukija täällä? Minusta ainakin tuntuu siltä, että jos ei täällä kirjoittele ei ole minun kirjoituksistani kiinnostunut enkä merkkaa sellaiselle henkilölle mitään.

Tiedetään, että hän on aktiivinen lukija täällä siitä, että PP poistaa henkilöt, jotka eivät ole kuukauteen kirjautuneet palstalle. GAD on yksi palstan harvoista alkuperäisistä käyttäjistä.

Joku, ymmärrän, että olet pahoittanut mielesi Pinjan toivotuksesta GADille. Ihan aiheesta! Minulla on kuitenkin tunne siitä kuin paheksuisit sitäkin, ettemme me kaikki (tai erityisesti minä) ole puuttuneet siihen. Senkin ymmärrän, mutta minä koen, että Pinja saisi osakseen liikaa huomiota, jos kaikki lähtisimme tivaamaan häneltä anteeksipyyntöä. Pinjalle tärkeintä tuntuu olevan huomion saaminen enkä halua palkita hänen käytöstään.

Kyllähän minäkin ällistyin Pinjan toivotuksesta ja voin sanoa, paheksun sitä syvästi. Itse olen toivottanut kaikille palstalaisille hyvää joulua, Hyvän tahdon juhlaa, ja toivon sen riittävän.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.12.2013 22:13

Ymmärrän minä tuonkin ajatuksen HK.
Sorry, kun kävin kimppuusi,

Taitaa ollakin niin, että Pinja nauttii jos me vaan hänestä jatkamme puhumista. Minä jätän tämän tähän ja jatkossakin jätän lukematta sen viestit. Hyppään yli.
Joiku

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 22:14

Pinja kirjoitti:Mistä minä tiedän tai sinä tiedät onko hän aktiivinen lukija täällä? Minusta ainakin tuntuu siltä, että jos ei täällä kirjoittele ei ole minun kirjoituksistani kiinnostunut enkä merkkaa sellaiselle henkilölle mitään.

Kun sinusta tuntuu tuollaiselta, toivotat foorumin lukijalle kostoksi huonoa joulua hänen toivottaessaan palstalaisille hyvää joulua - vai miten?
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.12.2013 22:19

joku kirjoitti:Ymmärrän minä tuonkin ajatuksen HK.

Taitaa ollakin niin, että Pinja nauttii jos me vaan hänestä jatkamme puhumista. Minä jätän tämän tähän ja jatkossakin jätän lukematta sen viestit. Hyppään yli.

Joku, ei haittaa.
Hyvä, että alunperin nostit tämän tökeryyden (vaiko peräti törkeyden) tapetille.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 22:21

joku kirjoitti:Ymmärrän minä tuonkin ajatuksen HK.

Voit lukea viestini, jos haluat, muttei ole pakko.
Pinja

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 25.12.2013 22:55

Toivottavasti, Pinja, sinäkin sitten kestät,
jos sanon suoraan, vaikkapa koiran hoitamiseen liityvän ajatukseni Sinulle joskus tulevaisuudessa.
Samalla periaatteella, jolla sinä vastasit GAD:lle.

Vaikka en kirjoita juurikaan, saatan lueskella ja muodostaa mielipiteitä.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 22:57

Olette sairasta sakkia. Koko ajan kostamassa ja ilkeilemässä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 25.12.2013 23:01

Ei ole kysymys kostamisesta.

Yleensä pyrin kirjoittamaan ihmisille samalla periaatteella, jolla he itse kirjoittelevat muille.
Oletan, että ihmiset kestävät suunnilleen saman, mitä he odottavat muiden kestävän heiltä.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 23:05

Ryhdyit tuohon kiusaajasakkiin mukaan: joku, Mirri, helmenkalastaja ja sinä. Otitte minusta uhrin ilman oikeuttavaa syytä.
Pinja

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 25.12.2013 23:08

En aio jatkaa tämän enempää.
Sanoin vain mitä ajattelen.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 23:14

Osaatte kyllä olla tosi masentavia.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 23:15

Pinja, olet puolustellut GAD:lle osoittamaasi viestiä sanomalla, että mieltänsäkin saa näyttää, jos siltä tuntuu. Toivottavasti ajattelet samoin joutuessasi itse toisten mielenilmaisujen kohteeksi. Sinun mielenosoituksesi tämän ketjun aloittajaa kohtaan on oikein, mutta toisten mielenosoitus sinua kohtaan on väärin ja jopa kiusaamista; et kai tosissasi ajattele noin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 23:16

Painu helvettiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Parempi sinulle, että menet vuotamaan kirjoitusintosi päiväkirjaasi. Sinne en tule tekstejäsi lukemaan, saat olla siellä täysin rauhassa.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko