Lämpöistä joulun aikaa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Lämpöistä joulun aikaa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 17:09

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 17:12

Pinja kirjoitti:Minun ei tarvitse käyttäytyä tässä asiassa sen mukaan, että joku ei hyväksy ajatustani. Jättäkää minut jo rauhaan. Saan ajatella niin kuin itse haluan, jos kerran hyväksyn toimintani. Rane oli ainut joka ymmärsi tarkoitukseni.

Kaikkialla muuallakinko saat käyttäytyä niin kuin itse haluat?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 17:15

-poistin kaikki kommenttini tästä ketjusta-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.12.2013 22:11

Ei Rane ymmärtänyt ajatustasi ennen kuin olit selittänyt sen. GAD ei kuitenkaan ole ollut keskusteleva tällä foorumilla, joten todennäköisyys, että hän olisi sinun provosoimanasi ryhtynyt kirjoittamaan enemmän, oli äärimmäisen pieni.

Kyllä minä ainakin olen muodostanut käsitykseni sinusta sinun kirjoittelusi perusteella ja uskon, että suuressa määrin olet sellainen, mitä olet antanut ymmärtää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 22:32

En kysy toisilta sitä minkälaisen kuvan olen antanut itsestäni, koska tiedän itse täysin minkälainen olen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 00:06

Anteeksi Helmenkalastaja siitä, että sanoin sinua tyhmäksi ääliöksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.12.2013 01:05

Ai sanoit? En sattunut huomaamaan sitä - en ainakaan muista. Anteeksipyyntösi on kuitenkin hyväksytty.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.12.2013 04:43

Eiköhän tässä pinjan pitäisi pyytää anteeksi GADilta eikä ruveta nuoleskelemaan muita.

ps GAd lue yksityisviesti jonka sulle lähetin.
Joiku

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 25.12.2013 13:23

Pitäisi tietysti, mutta kun hän ei ymmärrä. Tai ei halua ymmärtää?
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Lette » 25.12.2013 14:54

Pertti Luukkoselle ja kaikille palstalaisille.
Toivotan onnea ja menestystä alkavalle vuodelle 2014!
Lette

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.12.2013 17:12

Kiitos, samoin!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.12.2013 17:14

Täytyy sanoa, että lämpöistä on todella ollut ja että joulunajan sää on ollut poikkeuksellisen ankeaa
(ainakin täällä Helsinkissä).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 17:51

Kyllä, lämpöistä joulun aikaa on vietetty. Yölläkin mittarin lukemat reilusti plussan puolella. Voi huoletta vetäistä kesäkengät jalkaan ulos mennessä; ei tarvitse pelätä kylmää eikä liukkautta. Lumesta puhumattakaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 17:56

Täällä satoi koko eilisen päivän ja illan vettä. Olisin toivonut lumisuutta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.12.2013 18:10

Sanoin paskaa pinjalle mutta poistin sen.
Viimeksi muokannut Joiku päivämäärä 25.12.2013 18:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 25.12.2013 18:26

Helmenkalastaja kirjoitti:Pitäisi tietysti, mutta kun hän ei ymmärrä. Tai ei halua ymmärtää?

Ja sittenkö me ollaan kuin mitään paskaa ei olisi sanottu eikä kukaan viitsi ajatella miltä GADista mahtaa tuntua?
Joiku

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 18:46

Muutan sanani GAD:ia kohtaan ainoastaan, jos olen tehnyt väärin: kerroin jo teille selityksenkin toiminnalleni, mikä minun mielestäni antoi oikeudet toiminnalleni sillä tavalla, että en tarkoittanut omasta mielestäni mitään pahaa. Jos psykopatologia on sitä mieltä, että toimin väärin, niin sitten muutan sanani. Mitä mieltä PP:ia olet asiasta, teinkö GAD:ia kohtaan väärin?
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 19:00

Pinja kirjoitti:Muutan sanani GAD:ia kohtaan ainoastaan, jos olen tehnyt väärin: kerroin jo teille selityksenkin toiminnalleni, mikä minun mielestäni antoi oikeudet toiminnalleni sillä tavalla, että en tarkoittanut omasta mielestäni mitään pahaa. Jos psykopatologia on sitä mieltä, että toimin väärin, niin sitten muutan sanani. Mitä mieltä PP:ia olet asiasta, teinkö GAD:ia kohtaan väärin?

Jätit kertomatta mitä sanoit tämän ketjun aloittajalle, joten laitan sen tähän:
Oikein surullista joulua! Toivottavasti et saa yhtään lahjaa etkä joulukorttia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.12.2013 19:02

Sinä jätit kertomatta syyn, miksi niin sanoin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.12.2013 19:20

Pinja kirjoitti:Sinä jätit kertomatta syyn, miksi niin sanoin.

Ei ole minkäänlaista hyväksyttävää syytä vastata hyvän joulun toivotukseen tavalla, jolla sinä vastasit. Törkeälle käyttäytymisellesi ei todellakaan ole mitään puolustusta; aivan sama mitä yrität selittää syyksi ja millä yrität puolustella pahantahtoista viestiäsi.

Monilla tällaista foorumia käyttävillä ihmisillä on kokemusta surullisista jouluista ihan riittämiin ilman, että niitä vielä jollekin erityisesti toivottaisiin - kuten sinä teit. Viestisi oli julma ja pahantahtoinen, ja se kolahti ainakin ihmisiin, jotka joutuvat kokemaan surullisia jouluja. Hyvää joulua toivotetaan siinäkin mielessä, että hyväntahtoisen toivotuksen toivotaan edes vähän ja hetkeksi lievittävän suruja, joiden keskellä ihmiset elävät myös jouluna.
Mutta mitäpä teit sinä; toivoit oikein erityisesti pahaa ihmiselle, joka aloitti tämän ketjun hyvässä tarkoituksessa.

Ehkä käyttäydyit ajattelemattomasti ja kakaramaisesti, mutta silloinkin anteeksipyyntö olisi tarpeeseen. Eivät selitykset ja puolustelut.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko