Pinja kirjoitti:Mielestäni en. En tunne häntä henkilökohtaisesti. En toivota GAD:ille edelleenkään joulua, mutta hänelle todellisena henkilönä nettimaailman ulkopuolella toivotan oikein hyvää joulua ja paljon lahjoja! Ette kai ole niin uskomattomia, että kuvittelette että toivottaisin jollekin todelliselle henkilölle ikävää joulua, tuskin tekään ikinä.
Pinja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja, en tajunnut, ettet sinä kirjoituksinesi ja toivotuksinesi ole todellinen henkilö.
En tietenkään ole, täällä puhuu paljon sellaista, mitä ei muuten sanoisi ääneen. Täällä tulkitaan todellisuutta itsestä käsin ja syntyy vääriä mielikuvia toisista. En takuulla ole täällä X, kuka olen muutoin.
Rane kirjoitti:Niin se on Pinja. Minä tiedän, että tuosta sinun pahan joulun toivotuksesta voi tulla paha mieli, kun luulin, että tarkoitit minua.
Pinja kirjoitti:kun GAD ei ole juurikaan osallistunut keskusteluihin täällä foorumilla, niin hän ei ansaitse minulta hyvän joulun toivotusta.

Pinja kirjoitti:Minulle ei ainakaan tullut yhtään paha mieli, kun en ansainnut niitä karkkeja, ymmärsin sen täysin, kun en suostunut osallistumaan, koska en suostunut puhumaan. En karkkeja enkä koulukavereita.
Pinja kirjoitti:Rane kirjoitti:Sinä sanoit sen ehkä sillä ajatuksella, että toivoit GADinkin kirjoittavan tänne enemmän.
Siksi.
Pinja kirjoitti:Se ettei ansaitse ei aina ole ilkeyttä. Nytkin GAD jätti ketjun toivotettuaan hyvää joulua. Teillä itsellänne on hyväksymisongelmaa, sitä kohtaan, että jos ei ole osallistuvainen niin ei ole ansaitseva. Itse hyväksyn ja olen hyväksynyt sen asian ettei minulle esim. siellä koulussa toivotti hyvää, kukaan ei halunnut olla kavereitani ja minusta ei pidetty.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa