Lämpöistä joulun aikaa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Lämpöistä joulun aikaa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 14:23

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 14:42

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.12.2013 15:36

Pinja, sinä et ymmärrä. GAD toivotti hyvää joulua kaikille tämän foorumin käyttäjille. Jos sinulle hänen toivotuksensa ei kelpaa, etkä halunnut ottaa sitä vastaan, olisit voinut sentään olla ilkeilemättä vastaukseksi hyvää tarkoittavaan toivotukseen. Olisit jättänyt rauhaan koko joulutoivotusketjun.

Mielestäni olet anteeksipyynnön velkaa tämän ketjun aloittajalle.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 15:43

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.12.2013 15:46

Pinja, en tajunnut, ettet sinä kirjoituksinesi ja toivotuksinesi ole todellinen henkilö.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 15:50

Pinja kirjoitti:Mielestäni en. En tunne häntä henkilökohtaisesti. En toivota GAD:ille edelleenkään joulua, mutta hänelle todellisena henkilönä nettimaailman ulkopuolella toivotan oikein hyvää joulua ja paljon lahjoja! Ette kai ole niin uskomattomia, että kuvittelette että toivottaisin jollekin todelliselle henkilölle ikävää joulua, tuskin tekään ikinä.

Et voi oikeasti olla ymmärtämättä, että jokaisen nimimerkin takana on oikea ihminen. Siksi voisit poistaa sen loukkaavan toilauksesi ja pyytää GADilta anteeksi, koska ei hän sinulle mitään pahaa ole tehnyt.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 15:53

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 15:58

Pinja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Pinja, en tajunnut, ettet sinä kirjoituksinesi ja toivotuksinesi ole todellinen henkilö.

En tietenkään ole, täällä puhuu paljon sellaista, mitä ei muuten sanoisi ääneen. Täällä tulkitaan todellisuutta itsestä käsin ja syntyy vääriä mielikuvia toisista. En takuulla ole täällä X, kuka olen muutoin.

Tulkintasi on väärä anonymiteetistä. Nimettömyyden suojassa kirjoittaminen saa jotkut ihmiset sanomaan sellaista, mitä he eivät koskaan sanoisi kasvotusten kenellekään. Se on väärin, eikä niin saa tehdä. Kaikki, mitä kirjoitat tänne, rekisteröityy nimimerkkisi tekemisiksi ja muistetaan ikuisesti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 16:11

-
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 16:17

Kuules nyt Pinja. Poista nuo hölmöilyistä tästä ketjusta. Et kuulosta lainkaan siltä mukavalta Pinjalta, joka yleensä olet. Et tunne GADia, mutta me muut muistamme hänet, emmekä halua, että pahoitat hänen mieltään. En ylipäätään halua, että kenenkään mieltä pahoitetaan tahallaan, vaikka hän ei täällä sattuisi usein kirjoittamaankaan.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 16:19

-
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 24.12.2013 16:20

Niin se on Pinja. Minä tiedän, että tuosta sinun pahan joulun toivotuksesta voi tulla paha mieli, kun luulin, että tarkoitit minua.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 16:22

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 24.12.2013 16:24

Sinä sanoit sen ehkä sillä ajatuksella, että toivoit GADinkin kirjoittavan tänne enemmän.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 16:25

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 24.12.2013 20:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 16:39

Rane kirjoitti:Niin se on Pinja. Minä tiedän, että tuosta sinun pahan joulun toivotuksesta voi tulla paha mieli, kun luulin, että tarkoitit minua.

Vaikka se ei ollut kohdistettu minulle, siitä pahan joulun toivotuksista tuli paha mieli minulle.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.12.2013 16:44

Pinja kirjoitti:kun GAD ei ole juurikaan osallistunut keskusteluihin täällä foorumilla, niin hän ei ansaitse minulta hyvän joulun toivotusta.

Olisit jättänyt tämän ketjun rauhaan ja ollut vastaamatta toivotukseen, kun kerran ajattelet noin. Mutta ei, sinä ryhdyit ilkeäksi ketjun aloittajaa kohtaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 16:47

Pinja kirjoitti:Minulle ei ainakaan tullut yhtään paha mieli, kun en ansainnut niitä karkkeja, ymmärsin sen täysin, kun en suostunut osallistumaan, koska en suostunut puhumaan. En karkkeja enkä koulukavereita.

Pinja kirjoitti:
Rane kirjoitti:Sinä sanoit sen ehkä sillä ajatuksella, että toivoit GADinkin kirjoittavan tänne enemmän.

Siksi.

Jos aina laistaa kaiken vastuun tekemisistään puhumalla, ei koskaan opi mitään, ja tulee vastuuttomaksi ja välinpitämättömäksi muita ihmisiä kohtaan.

Ei karkkiepisodilla eikä koulukavereillasi ja ansaitsemistarinallasi ole mitään yhteyttä tämän palstan kirjoittajiin tässä hyvän joulun toivotusketjussa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 24.12.2013 16:52

-
Pinja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.12.2013 17:01

Pinja kirjoitti:Se ettei ansaitse ei aina ole ilkeyttä. Nytkin GAD jätti ketjun toivotettuaan hyvää joulua. Teillä itsellänne on hyväksymisongelmaa, sitä kohtaan, että jos ei ole osallistuvainen niin ei ole ansaitseva. Itse hyväksyn ja olen hyväksynyt sen asian ettei minulle esim. siellä koulussa toivotti hyvää, kukaan ei halunnut olla kavereitani ja minusta ei pidetty.

Tätä asiaa et Pinja voi selvittää puolustelemalla omaa ilkeää käytöstäsi ylipuhumalla. Tuskin kukaan kovin mielellään palaa ketjuun, jossa hänelle on toivotettu pahaa joulua. Et sinä ainakaan käytökselläsi rohkaissut ketjun avaajaa jatkamaan ketjua. Ja usko nyt hyvä ihminen, että hyvän joulun toivotus on hyvällä tarkoituksella annettu kaikille palstan kirjoittajille, myös sinulle.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko