Tunnen itseni ilkeäksi, ehkä olenkin. Olen pitänyt kiinni mielipiteestäni, että kirkon perheterapeutti ei ole kunnollinen psykoterapeutti. En tiedä, onko mielipiteelleni mitään järkiperäistä perustetta. Silti haluan väittää näin.
Seuraavaa tuotantoa tulee kuulemma muistaakseni 10 vuoden kuluttua tuosta. Raptorin Jufo III työskentelee Zen Roboticsissa, joka yritys soveltaa esimerkiksi neurotieteen osaamista jätteiden keruussa.
En koskaan ostanut yhdenkään artistin kaikkia levyjä. No nyt joku voi sitten sanoa, että "ja sen kyllä susta huomaa". Meillä oli tapana äänittää radiosta suosikkilevyjä. Olihan se vähän vaikeata, koska piti olla hollilla juuri silloin, kun se suosikkikappale sieltä tuli. Harvoin onnistuin. Ei ollut YouTubea silloin ei...
Minäkin nauhoittelin kaseteille musiikkia. Harmitti aina, kun radio-ohjelman juontaja puhui kappaleiden päälle, tai eivät soittaneetkaan nauhoitettavaa kappaletta loppuun. No, sai edes pienen katkelman. Sitten kelattiin taaksepäin ja kuunneltiin taas. Muistan, että minun nauhoittamani lempikasetin ensimmäinen kappale oli Rolling Stonesin "Angie", jota kuuntelin pimeässä makaillen. Olin kotiarestissa. Tuota Raptoria kuuntelin sitten myöhemmin opiskeluaikoina.