Mirri kirjoitti:Oletteko katsoneet Ylen ykköseltä uutta Kotikatsomo-draamasarjaa Kansan mies? Mitä pidätte?
Tänään klo. 22.15 on luvassa kaksitoistaosaisen sarjan kolmannen osan uusinta. Ensiesitys sunnuntaisin, uusinta maanantaisin.
Pidämme.
Mirri kirjoitti:Oletteko katsoneet Ylen ykköseltä uutta Kotikatsomo-draamasarjaa Kansan mies? Mitä pidätte?
Tänään klo. 22.15 on luvassa kaksitoistaosaisen sarjan kolmannen osan uusinta. Ensiesitys sunnuntaisin, uusinta maanantaisin.
Rane kirjoitti:Ruotsin miljonääriäidit on parhautta. Samoin oli hyvä ohjelma se, missä seurattiin Tiina Jylhän kauneusklinikan tapahtumia.
Hilppa kirjoitti:Rane kirjoitti:Ruotsin miljonääriäidit on parhautta. Samoin oli hyvä ohjelma se, missä seurattiin Tiina Jylhän kauneusklinikan tapahtumia.
Mikä niissä on hyvää?

Rane kirjoitti:Naiset, kai. Unohtaa ahdistavat huolet, kun katsoo heidän elämäänsä. Ovat onnekkaita, vähän erikoisia ihmisiä. En tiedä, ovatko he pinnallisiakaan, kun ottavat kaiken, ulkonäön, vaatteet, tuotemerkit ym. niin vakavasti. Vaikuttavat kivoilta ja mielenkiintoisilta tyypeiltä. Varmasti heillä on omat ongelmansa, mutta ne ovat niin erilaisia kuin minulla. Piristävää. Tulen aina hyvälle tuulelle, kun katson noita ohjelmia. Arjen yläpuolella.
Sunnuntai 12.01.2014 tv2 klo. 22.05
Uusi sarja. 1/10. Terroristien kaappaaman brittiagentin vapauttaminen on ykkösprioriteetti. Agentti Stonebridge saa käskyn värvätä joukkoihin amerikkalaisen ex-sotilaan Scottin, joka tekee mitä vain rahasta. T: HBO.

Hilppa kirjoitti:Tuota ruotsin miljonääriäitisarjaa olen kerran katsonut puoli jaksoa samoin kuin vastaavaa suomalaista. Mitään niin pervoa en ole telkusta kuuna päivänä nähnyt enkä toivottavasti tule näkemään.
Äsken Nuori Montalbano, joka on makuuni. Oikeastaan ainoa sarja, jota tällä haavaa seuraan ihan tosissani. Toiset ovat sanoneet huonoksi, minusta parempaakaan ei tällä hetkellä pyöri.
Rane kirjoitti:http://www.telkku.com/program/show/2014010119004
Tänään klo 21 alkaa nelosella Stephen Kingin kirjaan perustuva sarja "Under the Dome". Olen katsonut ensimmäisen tuotantokauden jaksot. Ihan seurattava.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa