Oletko oraalinen vai anaalinen?

Re: Oletko oraalinen vai anaalinen?

ViestiKirjoittaja Miller » 20.04.2010 23:07

Psykopatologia kirjoitti: Toisaalta kikkeli ei ole ainoa autuaaksi tekevä; myös pölynimuria voi käyttää (kohtuudella kuitenkin).

Joillekin tuntuu olevan aivan liian vaikea käsittää, että se oman elämän silmäterä (penis) ei olekaan kaikkien naisten suurin unelma.
Miller

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 21.04.2010 08:19

Miller kirjoitti:Joillekin tuntuu olevan aivan liian vaikea käsittää, että se oman elämän silmäterä (penis) ei olekaan kaikkien naisten suurin unelma.

Tä? Mikä se sitten on?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 21.04.2010 12:43

Oidipaalinen kolmiodraaqma: nainen, pölynimuri & mies. Myydäänkö noita Elekstoluxeja joissain tupakkakaupoissa?

Lisäys: Tuota harjaako siis ei työnnetäkään sisään?
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja xxccz » 21.04.2010 22:51

Psykopatologia kirjoitti:Onko sinulta Pertti kukaan koskaan ottanut suihin?

Niin? Onko??
xxccz

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2010 23:06

Olen kuullut myös huippuimureista. Luxia parempia?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja xxccz » 21.04.2010 23:32

Psykopatologia kirjoitti:Olen kuullut myös huippuimureista. Luxia parempia?

lux on saippua. eikä maistu hyvälle >(kuten varsinainen puheenaihe). muistan, kun leiriemäntä niitä palasia syötti välillä useemman kerran päivässä.
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 21.04.2010 23:34

Psykopatologia kirjoitti:Olen kuullut myös huippuimureista.
xxccz kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Onko sinulta Pertti kukaan koskaan ottanut suihin?

Niin? Onko??

vastaatko
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 21.04.2010 23:34

¨
kyllä
vai
ei
xxccz

ViestiKirjoittaja ve?e » 02.05.2010 17:47

Pertti Luukkonen kirjoitti:On huomattava - kuten Pentti Jukka esittää, että rakkauden fyysinen akti voi olla osallistujen kannalta psyykkisesti erilaista (fellaatio miehen kannalta fallista yms.). Samoin jos tökkää peniksellä vaginaan, se voi miehen kannalta olla esimerkiksi fallista mutta naisen kannalta esimerkiksi genitaalista tai oraalista. Täten ulkokohtaisen fyysisen tarkastelun pohjalta toimen sisäinen mieli jää pätevästi määrittämättä.

Eli onko sitten olennaisesti kysymys mielentilasta? Miten kokee. Joo.
ve?e

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 02.05.2010 18:31

Psykoseksuaalisesta kypsyydestä.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.05.2010 12:38

Yksinkertaisesti jos nainen antaa genitaalia vain jotta saisi kontaktia, on se hänen kannaltaan oraalista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 22.05.2010 17:48

Siis kontaktin, läheisyyden ja hellyyden tarpeet seksissä ovat oraalisia. Mikäs olisi anaalista? Sadomasokismi, alistaminen jne?
Fallisia puhkaiseminen, rikkominen ja puhkaistuksi tuleminen? Ja sitä genitaalista sitten molempien orgasmiin johtava yhdyntä vakituisen kumppanin kanssa, jonka kanssa on myös tunnesuhde? Ihan mukava noista olisi koottunakin lukea vaikka tästä ketjusta.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.05.2010 17:56

Sinähän kokosit!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 22.05.2010 21:07

Hip hei, olen siis joskus ymmärtänytkin lukemaani, ja muistankin niitä juttuja vielä. Kun osaisi käytäntöönkin soveltaa.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 22.05.2010 21:27

Genitalinen siis ehdottomasti, koska älysin mikä on mitäkin, ja NAUTIN SIITÄKIN HUIPENNUKSESTA. Itse tehtynä tosin tuo fyysinen huipennus on helpompi aikaansada kuin yhdynnässä. Mutta ei kai se diagnostinen kriteeri ole, vaan aikan yleistä?
Viimeksi muokannut minätäällä päivämäärä 23.05.2010 02:18, muokattu yhteensä 1 kerran
minätäällä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 22.05.2010 22:29

Jaa a.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 19:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja minätäällä » 23.05.2010 02:21

Ai jaa. Minä olin helpottunut, kun luin jostakin(kovin epämääräistä, myönnän kyllä) että useimmat saavat sen helpommin itse kuin yhdynnässä. Yksi huonommuuden aihe tuntui poistuvan. En tiedä ja muista tarkistaneeni, oliko lähde ollenkaan luotettava. Joku lehtijuttu muistaakseni vain.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.05.2010 19:50

Olen kuullut monilta, että saavat helpommin itsekseen tai seksissä esim. ainoastaan suuseksillä.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 19:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja minätäällä » 23.05.2010 21:46

En tiedä, kyllä se minusta on ihan yliarvostettu juttu koko orgasmi. Muutamia lihassupistuksia vain. Minusta se halu on paljon tärkeämpi juttu. Oikeastaanhan sen halun ei haluaisi loppuvankaan ollenkaan niihin muutamaan (tai useampaan) nytkähdykseen ja supistukseen. Sittenhän se on ohi, väsyttää, ja ruvetaan nukkumaan. Voi olla, että olen missannut jotain, kun tuommoista ajattelen.
minätäällä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 23.05.2010 22:28

Olisi mukavaa haluta ja olla haluttu ja haluttava koko ajan. Elämä olisi paljon intensiivisempää ja jännempää, ihan arkisten juttujenkin tekeminen.

En tiedä, olisiko mitattavissa olevissa tuloksissa tuon takia sitten heikennystä, vaikkapa nyt työtuloksissa? Uskoisi, että se voisi lisätäkin työn tuloksellisuutta, kun olisi varma vetovoimastaan, luottaisi itseensä ja odottaisi onnellisena seuraavaa tapaamista. Tästä voi varmaan olla jotain oikeitakin tutkimustuloksia, vaikkapa että miten työpaikkaromanssit vaikuttavat työpaikoilla, joissa niitä esiintyy runsaasti. Muistelen kyllä lukeneeni, ettei niitä muut katso niin suopeasti, ja ilmapiiri kärsii. Mutta ovatko nuo rakastuneet tehokkaita työssään, en tiedä.

No, myyntiä tuo haluttavana olemisen halu ainakin lisää: ostaa vaatteita, kosmetiikkaa, romanttisia lomamatkoja, piristyksiä seksielämään, erilaisia statussymboleja ja peniksenjatkeita kuten auto tai vene, viiniä, kukkia, kynttilöitä, kosmeettista kirurgiaa, kampaajalla käyntejä, hiusvärejä, karvanpoistoaineita ja -käsittelyjä jne.

Taitaa kaiken kaikkiaan pistää pyörät pyörimään.
minätäällä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa