Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Miksi sun pitäisi nolostua ylläpitäjän käyttäytymisestä?
En nolostuisi ylläpitäjän käyttäytymisestä vaan nolostuisin miten olen itse mennyt käyttäytymään ja sitten saattaisin ajatella, että jos se PP ei pidäkään minusta vaan haluaisi eroon.
Eikö sun pitäisi olla nolostunut siitä käyttäytymisestä jo ennen rangaistusta vai vasta rangaistusko tunteen aiheuttaa?
Hyvä kysymys. Jota sun olisi hyvä pohtia, koska olet itse potkun kokenut. En osaa sanoa omalta kohdaltani, koska en ole ulospotkituksi tullut. Kerran lähdin täältä ihan vapaaehtoisesti itkien, ensi syynä se, että PP sanoi, että olen häiriöinen, minkä tulkitsin niin ettei hän pidä minusta ja olisin jotenkin erilainen kuin muut täällä; nekin olivat suuria kysymysmerkkejä, mutta mulla oli epäilys niin toimin silloin sen varassa. Sen jälkeen tulin takaisin, johon en tiedä syytä muuta kuin että halusin tulla takaisin, palaaminen kyllä epäilytti kovin, mutta palasin silti. Luulin muuttuneeni, mutten ollut muuttunut juuri mihinkään, mikä selvisi aika äkkiä. Riitelyn suhteen olin kyllä tullut varovaisemmaksi.
Jos satut muistamaan, niin tätä foorumia häirittiin jatkuvilla kanteluilla munfoorumin ylläpitäjälle ja oli vaarana, että koko foorumi suljetaan. Munfoorumin alaisuudesta pois siirtyminen oli ratkaisu sille, että saatiin rauhassa jatkaa. Ihmeesti ne faktat unohtuu...
Nyt sitten heitetään paskaa, kun ollaan saatu pitää foorumi käynnissä ilman jatkuvaa pelkoa sen lakkauttamisesta ja admin on tähän asti kustantanut TA:n ylläpidon omasta pussistaan!? On se vaan helkkarin ilkeä ja itsekäs ihminen, kun on ehdottanut että halukkaat voi osallistua kustannuksiin. Osa kirjoittajista on niin sydämistyneitä... Mistä, kysyn minä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa