Psykopatologia kirjoitti:Toivoisin joulupukilta vaikkapa jonkun hienon oven.

Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toivoisin joulupukilta vaikkapa jonkun hienon oven.
Tarkoitat mua, kun pistin sen ovesi säpäleeksi.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toivoisin joulupukilta vaikkapa jonkun hienon oven.
En tarkoita. Ovi on ollut toivomuslistalla jo ehkä vuodesta 2006.

Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toivoisin joulupukilta vaikkapa jonkun hienon oven.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Toivoisin joulupukilta vaikkapa jonkun hienon oven.
Jos Pinja on nyt rikkonut ovesi, niin tarvitsisitko jo kaksi ovea?
Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja, PP on tosiaan esittänyt tuon ovitoiveen jo monena jouluna.En kyllä tiedä, mistä ovesta on kyse. Jotenkin olen kuvitellut, että kyse voisi olla jostakin huoneiden välisestä sisäovesta. (Jos kyseessä olisi huoneiston ulko-ovi, se olisi tylsää, sillä sen pitäisi olla samanlainen kuin talon muidenkin huoneistojen.) Olisi myös mukava tietää, miksi ovi toivomuslistalla on. Onko vanha ovi hajonnut? Onko se ruma? Pitäisikö oven olla desibeliovi? Ovatko naapurit valittaneet melusta? Terapiapotilaiden huutamisesta tms.? Vai pitäisikö sen olla kaunis peiliovi? Kokopuinen? Tiettyä puuta? Ehkä toiveen toteutuminen voisi olla realistisempaa, jos tiedettäisiin ovesta vähän enemmän...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa