trisse kirjoitti:saatanan sadisti kiusaaja!
trisse kirjoitti:kirjoittaisit mulle enemmän
Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun et keskustele.
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta kun et keskustele.
Vaikea keskustella kun minulle ei kirjoiteta. Yksinkeskustelusta olen tehnyt palstalla suoranaisen taiteenlajin ja hyvänä päivänä untuva tai helmenkalastaja saattaa minulle jotain vastatakin.
trisse kirjoitti:Minä kiusaan häntä joskus mutta ei se haittaa häntä.
trisse kirjoitti:Aivan. Jos hän vastaisi ajautuisimme dialogiin ja ehkä antoisaan konfrontaatioon. Nyt voin sanoa "olet loistoäijä" taikka "haista paska" kun hän ei kumpaankaan vastaa.
trisse kirjoitti:Minä olen niin hassu potilas ollut että terapeuteissa minua on eniten häirinnyt heidän passiivisuutensa. Voisivat antaa itsestään enemmän.

trisse kirjoitti:Yksi 20 kerran lyhytterapia. Sitten psykodynaamisiä kuivasillejä kaksi kappaletta joista kummankaan kanssa se ei ollut terapiaa mutta toinen kuitenkin laittoi minut 50 min käyntiajasta ulos käytävään 10 minuutin jälkeen jos minulla ei riittänyt juttua tarpeeksi, ärtyi kun en tehnyt graduani loppuun eikä suostunut kirjoittamaan lappua kirjastoa varten että kärsin masennuksesta (hänen mielestään "en tehnyt masentunutta vaikutelmaa"). Toisen suolasillin mielestä tein masentuneen vaikutelman ja hän vaihtoikin diagnoosini keskivaikeaksi masennukseksi samantien.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa