trisse kirjoitti:jäikö vika jakso seuraamatta..?
trisse kirjoitti:Koen itseni päähänpotkituksi ja väärinymmärretyksi että mitä muuta tekisin? hmm... mummoja tietty voisi aina mennä potkimaan kadulle... kiitos ideasta!
trisse kirjoitti:En. Mutta noinhan se omaa pahaa oloaan hoitaa. SAnoin vain ettei se oo mun juttu. Muutoin kuulen kahvin ajatuksia asiasta mielihyvin.
trisse kirjoitti:Kahvi kirjoitti:En minä osaa auttaa/neuvoa, kun Trissen ehkä pitäisi ensin kertoa miksi hänen responssinsa ahdistaviin yms tilanteisiin on itkupotkuraivarit.
En tiedä. Ehkä olen joutunut kasvuiässä piilottamaan pahan mieleni niin syvälle että nyt kun on mahdollisuus haluan kaikkien tietävän jos mulla on paha mieli.
trisse kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:trisse kirjoitti:En. Mutta noinhan se omaa pahaa oloaan hoitaa. SAnoin vain ettei se oo mun juttu. Muutoin kuulen kahvin ajatuksia asiasta mielihyvin.
Ei muuten hoida. Ainakaan en ole missään nähnyt hänen sellaista sanovan. Tähän kohtaan osuu minun mielestäni vanha toteamus "ilkeämielisten panettelua" ihan nappiinsa.
Suunnilleen sama ikäero mulla on 15-vuotiaaseen kun kahvilla 21-vuotiaaseen.
trisse kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:trisse kirjoitti:En. Mutta noinhan se omaa pahaa oloaan hoitaa. SAnoin vain ettei se oo mun juttu. Muutoin kuulen kahvin ajatuksia asiasta mielihyvin.
Ei muuten hoida. Ainakaan en ole missään nähnyt hänen sellaista sanovan. Tähän kohtaan osuu minun mielestäni vanha toteamus "ilkeämielisten panettelua" ihan nappiinsa.

Kahvi kirjoitti:trisse kirjoitti:Kahvi kirjoitti:En minä osaa auttaa/neuvoa, kun Trissen ehkä pitäisi ensin kertoa
miksi hänen responssinsa ahdistaviin yms tilanteisiin on itkupotkuraivarit.
En tiedä. Ehkä olen joutunut kasvuiässä piilottamaan pahan mieleni niin syvälle
että nyt kun on mahdollisuus haluan kaikkien tietävän jos mulla on paha mieli.
Hyvä pointti.
Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:trisse kirjoitti:En. Mutta noinhan se omaa pahaa oloaan hoitaa. SAnoin vain ettei se oo mun juttu.
Muutoin kuulen kahvin ajatuksia asiasta mielihyvin.
Ei muuten hoida. Ainakaan en ole missään nähnyt hänen sellaista sanovan.
Tähän kohtaan osuu minun mielestäni vanha toteamus "ilkeämielisten panettelua" ihan nappiinsa.
Nyt heittäydyit tyhmäksi. Miksi teit niin, sitä en ymmärrä. Muttei kai minun tarvitsekaan.
trisse kirjoitti:untuva kirjoitti:Meillä on Trisse kai aikalailla samantapainen ongelma: kumpaakin meistä on alistettu ja loukattu liikaa. Itselläni riitojen lomassa ja luulen, että sun kohdalla on sama juttu. Olen joutunut myös kiusaamisen uhriksi.
Ei minulla ollut niin pahaa. Pahinta oli yksinäisyys. Jos minua joku yritti enemmän kiusata niin ihmiset tulivat kyllä puolustamaan - outo juttu että hyvin sama reaktio tapahtuu netissäkin. Olin vaan yksinäinen.
trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Nyt heittäydyit tyhmäksi. Miksi teit niin, sitä en ymmärrä. Muttei kai minun tarvitsekaan.
Todennäköisesti ihan vain ajankuluksi.

Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Nyt heittäydyit tyhmäksi. Miksi teit niin, sitä en ymmärrä. Muttei kai minun tarvitsekaan.
Todennäköisesti ihan vain ajankuluksi.
![]()
Kuulostaa rehelliseltä selitykseltä. Olenkin joskus ihmetellyt miksi fiksut ihmiset aina silloin tällöin heittäytyvät nettifoorumilla tyhmiksi. Ja tullut siihen tulokseen, että syynä on jonkinlainen itsensä viihdyttäminen; hauskanpito, ajanviete, sen sellainen...
Psykopatologia kirjoitti:Ja hulluilla on hauskaa. Oliko hauskaa myös, kun Trisse käski sinua painumaan vittuun?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa