trisse kirjoitti:Aloituksia olen ainakin tehnyt. Mistä haluaisit minun keskustelevan? Miksi kirjoittaisin pitkiä puheenvuoroja kun ne ennemmin tai myöhemmin kuitenkin poistetaan?
trisse kirjoitti:Eivätkä ne useimmitenkaan ole mitään yhden lauseen keskusteluntappajia vaan verrattain pitkiä viestejä jotka sisältävät usein kysymyksiä toiselle osapuolelle....

trisse kirjoitti:Halusin kostaa sen että loukkasit minua ignoroimalla empatianosoitukseni.

trisse kirjoitti:[2] Jos se on niin sisäänrakennettua niin miksei se tule esille perhesuhteissa, hoitosuhteissa tai ystävyyssuhteissa
(ihmisiin joilla ei ole persoonallisuushäiriötä)?
[1] Et vastannut kysymykseen - saako huonokäytöksiseksi tiedettyä kohtaan käyttäytyä kuinka (huonosti) haluaa
koska oletusarvoisesti että tämä käyttäytyy kuitenkin (joskus myöhemmin) huonosti?
(korjattu koska verbi ym. jäi pois)
trisse kirjoitti:Eihän kukaan tälläisessä ympäristössä halua virheistään avautua. Jannekin käytti anteeksipyyntöjä suorastaan hyväkseen "kun pyysit - tiesit toimineesi väärin ja saat sanktion. Kyllästynytkin oli täällä vielä hetki sitten ja saattaa tulla takaisin. Kaiken joutuu miettimään siltäkin kannalta mitä hän lukee.
Eri tilanne on monesti irl "olen pahoillani että sanoin tuolleen tylysti kun..." "Älä turhaan ... se oli ihan minun vikani kun kysyin tuosta asiasta"... edetään erilaisiin kehiin.
trisse kirjoitti:Eihän kukaan tälläisessä ympäristössä halua virheistään avautua. Jannekin käytti anteeksipyyntöjä suorastaan hyväkseen "kun pyysit - tiesit toimineesi väärin ja saat sanktion. Kyllästynytkin oli täällä vielä hetki sitten ja saattaa tulla takaisin. Kaiken joutuu miettimään siltäkin kannalta mitä hän lukee.
Eri tilanne on monesti irl "olen pahoillani että sanoin tuolleen tylysti kun..." "Älä turhaan ... se oli ihan minun vikani kun kysyin tuosta asiasta"... edetään erilaisiin kehiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa