Hilppa kirjoitti:Ajatusten lisäksi sama koskee tekoja. Ja ahdistuksen lisäksi sama koskee loukkaantumista. Jokin teko loukkaa jotakin, jollekin toiselle se ei välttämättä lainkaan ole loukkaava. Eikä tuolloin pitäisi mitätöidä eikä mollata toisen loukkaantumisen tunnetta.
Helmenkalastaja kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ajatusten lisäksi sama koskee tekoja. Ja ahdistuksen lisäksi sama koskee loukkaantumista. Jokin teko loukkaa jotakin, jollekin toiselle se ei välttämättä lainkaan ole loukkaava. Eikä tuolloin pitäisi mitätöidä eikä mollata toisen loukkaantumisen tunnetta.
Olen haistavinani tässä viittauksen Kahvin päiväkirjassa käytyyn keskusteluun. Tarkoitus ei ole ollut mitätöidä tai mollata loukkaantumistasi vaan saada sinut miettimään, kannattaako toisen päiväkirjassa kertoa, että on loukkaantunut kyseisen päiväkirjan kirjoituksista (joita siis ei kenenkään ole pakko lukea!), etenkään kun ketään henkilöä ei ole kirjoituksissa ollut tarkoitus loukata.
Jos välttämättä halusit loukkaantumisesi tuoda julki, niin olisit kirjoittanut siitä omassa päiväkirjassasi!
viewtopic.php?f=8&t=10664&start=410#p148655Psykopatologia kirjoitti:Minä määrään, että Kahvin päiväkirjaan liittyvän asiakompleksin käsittely lopetetaan tässä ketjussa.
Jatkot päiväkirja-osioon, omaan tai olemassa oleviin ketjuihin tai Kahvin päiväkirjaan.
trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mutta tämä on ainoastaan mielipiteeni. Minulla olkoon omani ja teillä omat mielipiteenne.
Mun mielipide on että sä olet to-del-la ärsyttävä hienohelma-jaarittelija joka onnistuu kadottamaan pointin kuin pointin vaikka se tuotaisiin eteesi hopealautasella!
Kahvi kirjoitti:Jaahas, nettikriminellit senkun porskuttaa ohjeista ym paskaakaan välittämättä.
Muistin virkistykseksi:
Re: Nettikiusaaja pyysi uhriltaan anteeksi
16.10.2013 13:57viewtopic.php?f=8&t=10664&start=410#p148655Psykopatologia kirjoitti:Minä määrään, että Kahvin päiväkirjaan liittyvän asiakompleksin käsittely lopetetaan tässä ketjussa.
Jatkot päiväkirja-osioon, omaan tai olemassa oleviin ketjuihin tai Kahvin päiväkirjaan.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jaahas, nettikriminellit senkun porskuttaa ohjeista ym paskaakaan välittämättä.
Muistin virkistykseksi:
Re: Nettikiusaaja pyysi uhriltaan anteeksi
16.10.2013 13:57viewtopic.php?f=8&t=10664&start=410#p148655Psykopatologia kirjoitti:Minä määrään, että Kahvin päiväkirjaan liittyvän asiakompleksin käsittely lopetetaan tässä ketjussa.
Ei sinun pidä Helmenkalastajaa - eikä muitakaan - nettikriminelliksi nimittää.
Psykopatologia kirjoitti:Nettipäiväkirjat ovat aina enemmän tai vähemmän ekshibitionistisia.
En halua pyrkiä rajoittamaan päiväkirjojen teemoja. Mielestäni kukin
voi niissä eloaan, psykopatologiaansa, defenssejänsä ym. puida.

Mirri kirjoitti:Miksi nettifoorumin ylläpitäjältä pitäisi saada huomiota? Kai tällaisella foorumilla voidaan kirjoitella ja keskustella viis veisaten foorumin ylläpitäjän huomiosta; ei kai silmätikuksi joutuminenkaan ole toivottavaa...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa