Kahvi kirjoitti:Niin toki on eri asia käsitellä menneisyyden asioita kuin rypeä niissä.
untuva kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin toki on eri asia käsitellä menneisyyden asioita kuin rypeä niissä.
Mikä on sun mielestä käsittelyn ja rypemisen ero?
Kahvi kirjoitti:untuva kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Niin toki on eri asia käsitellä menneisyyden asioita kuin rypeä niissä.
Mikä on sun mielestä käsittelyn ja rypemisen ero?
En osaa itse oikein tarkkaan sanoa. Niissä menneisyyden tunteissa yms rypeminen on vähän ehkä sellaista toimintaa, jossa ei ole päämäärää, tarkoitusta tahi muuta sellaista otetta - ollaan vaan tunteiden/asioiden "vallassa". Käsittelyssä ehkä enempi fokus on pyrkiä selvittämään/ymmärtämään asioita, tehdään ikäänkuin jonkunsortin salapoliisityötä.

untuva kirjoitti:
Oletko itse käsitellyt menneisyytesi? Ja miettinyt, mistä tämä nyt-toimintasi voisi juontua?
Kahvi kirjoitti:untuva kirjoitti:
Oletko itse käsitellyt menneisyytesi? Ja miettinyt, mistä tämä nyt-toimintasi voisi juontua?
Jotakuinkin joo on tullut käsiteltyä (3v terapia). Tarkoitatko "nyt-toiminnalla" tämänhetkisiä toimiani, valintojani yms täällä/elämässä ylipäätään?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa