Päiväkirjat ja säännöt

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Päiväkirjat ja säännöt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 14.10.2013 22:38

Ilmeisesti ainut sääntö tällä palstalla on, että pitää totella Luukkosta? Eikö mitään etikettiä ole edes sille, mitä toisten päiväkirjoihin saa kirjoittaa? Itse lopetin päiväkirjan kirjoittamisen, kun en päiväkirjassa tahdo väitellä muiden kanssa, kirjoittelen mieluummin sitten vaan keskustelupalstalla. En tosin ylipäätään ymmärrä miten julkista päiväkirjaa pitäisi kirjoittaa. Se on päiväkirja niin kuin tavallinen päiväkirjakin, mutta kuitenkin muut ihmiset voivat lukea sitä, jolloin se ei olekaan oikeastaan päiväkirja. En minä ainakaan voi kirjoittaa ajatuksiani päiväkirjaan olematta tietoinen siitä, että muut voivat lukea sen. Tällöin jo kirjoittaessani alankin kirjoittamaan sitä ikään kuin lukijoille, jolloin koko päiväkirjan idea menee tavallaan pieleen. Parempi sitten, että en kirjoita ollenkaan.

Miksi tässä oli keskeneräinen lause? Oliko viestiäni muokattu?
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 16.10.2013 00:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuutar

Re: Päiväkirjat ja säännöt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.10.2013 22:44

Julkinen päiväkirja ei oikeastaan ole päiväkirja vaan eräänlainen blogi. Joka on lyhenne sanoista web log (blog).

Niitä on hyvin erilaisia, kuten on kirjoittajiakin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.10.2013 23:14

Päiväkirjoissa kirjoittaja itse on herra ja hidalgotar, joka voi itse pitkälle määräillä muita.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.10.2013 13:45

Psykopatologia kirjoitti:Päiväkirjoissa kirjoittaja itse on herra ja hidalgotar, joka voi itse pitkälle määräillä muita.

Osoitan kansalaisaktiivisuutta ja copypastaan tämän päiväkirjaosioon ao ketjuun.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.10.2013 13:56

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Päiväkirjoissa kirjoittaja itse on herra ja hidalgotar, joka voi itse pitkälle määräillä muita.

Osoitan kansalaisaktiivisuutta ja copypastaan tämän päiväkirjaosioon ao ketjuun.

Joutui avaamaan pk-puolelle uuden ketjun, kun tuo ketju olikin lukittu:

Päiväkirjaosion säännöt ja ohjeet
viewtopic.php?f=11&t=10691
Kahvi

Paluu Romulaatikko