Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinä kielsit huutomerkillä varustetulla viestillä minua kommentoimasta aihetta päiväkirjassasi. Mielestäni on kestämätön käytäntö, jos päiväkirjassaan saa kirjoittaa mitä tahansa, kieltää toisia vastaamasta kirjoitukseen - ja sitten valittaa kun asiaa kommentoidaankin muualla.
Ole hyvä ja etsi päiväkirjastani sellainen viesti, jossa kiellän sinua kommentoimasta - sen saat tähän ketjuun postata asianmukaisine linkkeineen.Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tulee sellainen fiilis, että sinulla voi ehkä olla ropleemia seksiasioiden suhteen.
Niiden käsittelyyn (ja/tai minun mollaamiseen tms) lienee parempiakin paikkoja
kuin minun päiväkirjani.
Ei tarvita mitään erityistä "ropleemia" siihen, että kokee tapasi kirjoittaa naisista, naiseudesta tai seksikokemuksistasi vastenmieliseksi - täysin riippumatta siitä missä osiossa tai yhteydessä niistä kirjoitat.Kahvi kirjoitti:Kirjoittaja Kahvi » 03.07.2013 22:31
Menes muualle moralisoimaan!
Olepa hyvä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... En muuten "kehuskellut" vaan "vain" kerroin miten PP:n puuttumattomuuden koin: hiljaisena hyväksymisenä...Kyllästynyt kirjoitti:Minä koin sen kehuskeluna. Siltä se minun mielestäni sekä näytti että tuntui.Kahvi kirjoitti:No sitten tunsit ja näit väärin. Ei se mitään, sattuuhan moista.Kyllästynyt kirjoitti:Minäkö nyt sitten "koin väärin" - ja muut kokevat oikein sen mitä minä teen?.
Ahaa.Kahvi kirjoitti:En minä ole tuollaista väittänyt.
Etkö näe kysymysmerkkiä?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Millä tavalla asia pitäisi hoitaa, että sinä olisit siihen tyytyväinen?
Esimerkiksi siten, että Tristan on ulkona ja poissa keskustelusta yhtä kauan kuin minä jouduin olemaan.
Pyydä siinä tapauksessa PP:ltä sitä.
En aio pyytää.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:No miksi ihmeessä sitten jatkuvasti vääristelet asioita?Kyllästynyt kirjoitti:Kuten mitä?Kahvi kirjoitti:Väitit minun kehuskelleen - siitähän me puhuimme vasta tunti-pari sitten.
Kuten jo sanoin, siltä se minun mielestäni näytti ja siltä se tuntui.
untuva kirjoitti:Loukkaaja ei aina tiedosta loukkaavansa toista, on voinut itse kokea vastaavanlaisen loukkauksen, jonka ikävää tunnesisältöä ei kykene käsittelemään. Silloin kommentti on: En loukannut.

Kyllästynyt kirjoitti:Jos olen käyttäytynyt korrektisti, en ole ketään solvannut, puhunut perättömiä tai muuten kiusannut, en näe syytä miksi minun pitäisi ketään mielistellä tai liehakoida vain sen takia, ettei joku ole kanssani samaa mieltä.
Jos olen käyttäytynyt korrektisti, en ole vastuussa siitä jos mielipiteeni eivät jotakuta miellytä.

Mirri kirjoitti:untuva kirjoitti:Loukkaaja ei aina tiedosta loukkaavansa toista, on voinut itse kokea vastaavanlaisen loukkauksen, jonka ikävää tunnesisältöä ei kykene käsittelemään. Silloin kommentti on: En loukannut.
Noin asia minunkin mielestäni on.
Nettifoorumilla on 'hankalaa' se, ettemme tiedä toisista kirjoittajista sen enempää kuin mitä kukin haluaa kertoa ('paljastaa') itsestään. Tällaisella foorumilla kirjoittajien nettikäyttäytyminen kumpuaa ties mistä kaikista oman elämän varrella kertyneistä tuntemuksista ja kokemuksista. Lukijat ja kanssakirjoittajat saavat tietää erilaisten reaktioiden taustoista vain, jos itse tunnistamme taustoja ja haluamme kertoa niistä - ei mitenkään muuten.
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kun sinä et ole käyttäytynyt korrektisti.
Tuolla aiemmin laitoin esiin sinun kirjoituksesi minulle ja minusta; se(kin) on kaukana korrektista.

Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Et, mutta kiellät kirjoittamasta päiväkirjaasi..
Eihän kiellä. Käskee sinun moralisoida muualla muttei käske kokonaan pois millään muotoa.
Mitä eroa on kieltää kirjoittamasta päiväkirjassaan ja käskeä menemään muualle kirjoittamaan (moralisoimaan)?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, taidetaan olla ainakin tässä asiassa tasoissa. Minun kirjoitteluni ei aina ole ollut korrektia, mutta eipä sitä ole aina ollut sinunkaan kirjoittelusi.
Emme ole; sinä johdat 6-1.

Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Et, mutta kiellät kirjoittamasta päiväkirjaasi..
Eihän kiellä. Käskee sinun moralisoida muualla muttei käske kokonaan pois millään muotoa.
Ei kokonaan tarvitsekaan käskeä kokonaan pois. Tuossahan oli kyse nimenomaan siitä, että Kahvi käski minut pois päiväkirjastaan huutomerkillä ja irvistyksellä varustetulla viestillä, koska kirjoitin hänen rehvastelustaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Koska halusin kommentoida vain Kahvin tapaa rehvastella seksikumppaninsa iällä, miksi olisin kirjoittanut jostakin muusta hänen päiväkirjassaan, vaikka hän jostakin muusta kirjoittamisen olisi sallinutkin?
untuva kirjoitti:Yritän pysyä tässä keskustelussa jollakin tavalla mukana, etten kokisi itseäni ulkopuoliseksi ja jäisi huomiotta. Onko teillä muilla ulkopuolisilla sama syy?

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa