Kyllästynyt kirjoitti:Mutta kun (ainakin minun mielestäni) yksikään (psyko)terapeutti ei saisi tehdä kenellekään tuollaista.
Miksi hän kuitenkin teki?
Kyllästynyt kirjoitti:Toivonpa että samanlainen sokeus sumentaisi minunkin silmäni, mutta ei; paskaa ei voi olla näkemättä.
Pertti Luukkonen kirjoitti:Vastaus on helppo:
Kyllästyneen viestit stimuloivat Varjoilijaa tuomaan esiin samankaltaista materiaalia omasta elopiiristään.
Pertti Luukkonen kirjoitti:Vastaus on helppo:
Kyllästyneen viestit stimuloivat Varjoilijaa tuomaan esiin samankaltaista materiaalia omasta elopiiristään.
Varjolilja kirjoitti:....Kesken päivänkin hän saattaa mitään ilmoittamatta jäädä s-lomalle ja sen tiedon tarvitsija saa sen virallista kautta, itse hän ei sitä pysty kertomaan, kun se ei käy hänen luonnolleen, kun hän ei kestä itsessää sellaista heikkoutta, että joutuisi s-lomalle ym.
Varjolilja kirjoitti:Minua todella jäi askarruttamaan, miksi hänellä oli noita ongelmia, miksi oli vain yksi kaukainen sukulainen, jonka kanssa hän enää saattoi olla tekemisissä, miksi hän sanaa sanomatta vain laittoi välejä poikki. Mietin vain, milloin teen jonkin kohtalokkaan virheen, jonka jälkeen olen minäkin hänelle pelkkää ilmaa, miksi hän ei selvitä asioita, vaan kaikki jää tosiaan ilmaan, lakkaa olemasta olemassa hänelle. En ole hänen sukulaisensa tai naapurinsa, mutta työn vuoksi jouduin tekemisiin hänen kanssaan tilapäisesti. Mietin, mikä transferenssi se on, kun sanoi, ettei ollut yhtään vihainen tai suuttunut, vaikka hänen läheisensä päätteli hänen olevan ja minunkin mielestäni hänen käytöksensä kertoi hänen suuttuneen ja olleen vihainen ja laittaneen välit poikki tähänkin henkilöön. Hän siirsi oman vihansa toiseen ihmiseen ja kielsi itse olevansa/olleensa vihainen.
Varjolilja kirjoitti:Marialle sanon, että tämä henkilö, josta kirjoitin, on mieleltään terve, ei yhtään masentunut, mutta hänellä on fyysisiä sairauksia. Hän on hyvin pirteä ja vikkelä. Yhdestä lääkkeillä itsemurhan tehneestä hän sanoi, että tämä oli vain hakenut huomiota itselleen. Hän oli yrittänyt itsemurhaa jo useita kertoja, mutta pelastunut, kun oli viety sairaalaan. Sanoin siihen, että saattoi hän silti olla ollut aivan tosissaan, sillä tiedän, ettei masennus ole leikin ja vähättelyn asia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa