Mielettömiä rangaistuksia tulossa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Mielettömiä rangaistuksia tulossa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.09.2013 15:36

Helmenkalastaja kirjoitti:Pertille,

jos sallit Bethin jatkuvasti aktiivisesti ja oma-aloitteisesti halventavan täällä muita kirjoittajia, ryhdyn vastaamaan hänelle hänen ansaitsemallaan tavalla. Enkä suosittele Riidankylväjälle asiaan puuttumista, ellei hän halua saada ansionsa mukaan.

Vielä toistaiseksi ystävällisesti

Helmenkalastaja

Viisaampaa on säilyttää asiallinen linja. Ei kannata munata itseään. Eikä sivullistenkaan ole kiva katsella toisten loanheittoa ja mutapainia.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.09.2013 15:42

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Eikö häntä voisi hyväksyä sellaisena kuin on?

Mistä päättelet, ettei hyväksytä?

Teidän välisestä keskustelustanne.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2013 16:04

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Eikö häntä voisi hyväksyä sellaisena kuin on?

Mistä päättelet, ettei hyväksytä?

Teidän välisestä keskustelustanne.

Onko Bethin käyttäytyminen toisia kirjoittajia kohtaan mielestäsi hyväksyttävää? Ja onko huonon (törkeän!) käyttäytymisen hyväksyminen mielestäsi sama asia kuin ihmisen hyväksyminen sellaisena kuin on?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2013 16:10

Riidankylväjä kirjoitti:Eikä sivullistenkaan ole kiva katsella toisten loanheittoa ja mutapainia.

Bethin harrastamaa loanheittoa näytät katselevan ihan mielelläsi. Suorastaan huolehdit sen jatkumisesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.09.2013 16:24

Onko pakko lähteä mukaan loanheittoon?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2013 16:33

Beth kirjoitti:Varsinkin Helmenkalastajan kyttämisestä, ja sitä miten helposti jäi kiinni valheesta, en nimittäin missään kirjoittanut tukarikahvittelusta. Mutta hyvin hän tiesi mistä on kysymys.

Mistä ihmeen valheesta? Mitä muka olen valehdellut?

Minä olen käynyt tukarikahvitteluissa, ihan rehellisesti omana itsenäni. Tukarikahvittelut on minulla ollut ainoa syy käydä Sanomatalossa. Tosin olen muistaakseni joka kerta liittynyt joukkoon. Miksi olisin vaivautunut tulemaan paikalle, jos en olisi osallistunut kahvitteluun? Kun tiedän sinunkin tukarikahvitteluissa käyneen, ei ollut vaikea laskea yhteen yksi plus yksi.

Jäin kaipaamaan tarkempaa kuvausta ihmisestä, jota pidit minuna. Jos kerran näkömuistisi on niin tarkka kuin väität, voinet kertoa jotain sellaisiakin tuntomerkkejä, joilla minut erottaa mahdollisista muista "rumista keski-ikäisistä tantoista"...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2013 16:40

Riidankylväjä kirjoitti:

jos sallit Bethin jatkuvasti aktiivisesti ja oma-aloitteisesti halventavan täällä muita kirjoittajia, ryhdyn vastaamaan hänelle hänen ansaitsemallaan tavalla. Enkä suosittele Riidankylväjälle asiaan puuttumista, ellei hän halua saada ansionsa mukaan.

Helmenkalastaja

Viisaampaa on säilyttää asiallinen linja. Ei kannata munata itseään. Eikä sivullistenkaan ole kiva katsella toisten loanheittoa ja mutapainia.

Olet oikeassa! Siksi olenkin - tähän asti - pidättäytynyt kommentoimasta Bethin minua koskevia valheita ja muita törkeyksiä. Kun se ei näköjään auta ollenkaan, olen valmis heittämään asiallisuuden (siinä määrin kuin siihen kykenen) nurkkaan. Alan olla kurkkuani myöten täynnä.

Ikävä tietysti minun lisäkseni myös muille, mutta sinä etenkin olet tosiaan puolesi valinnut. Jos tosiaan haluat kannustaa Bethiä haukkumaan toisia käyttäjiä, lienet valmis myös vastaamaan seurauksista omalla kohdallasi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2013 16:47

Beth kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Päiväkirasta en ole koskaan kuullutkaan..

PäiväkirJasta.

Täältä näyttää touhusi enimmäkseen.

Et kuulunutkaan, koska sulla on kiire punoa juonia, siksi et näe nenäsi pitemmälle, vahingoittaishalu ei vielä fiksuttanut ketään.

PS sun osuudesta kiusaamisesta tukarilla tiedän paljon enemmän mutta lupasin olla kertomatta. Minun edessä sun on turha esittää viatonta. Kusee muiden linsiin, näyttää kelpaavan niille hyvin.
Kyllä sinä vielä edestä löydät sen mitä toisille punot, haudan kaivaaja.

Täytyy ottaa tämäkin talteen, että näkee sitten, mitä muutoksia kirjoittaja salassa ymppää kirjoituksiinsa.

Jos "tiedät" mun osuudesta kiusaamisesta tukarilla jotakin, tiedät enemmän kuin minä. Saatan kuitenkin arvata, mistä suunnasta olet "tietosi" saanut. Voisi olla sinulle järkytys, jos minä kertoisin omat tietoni, kuten erään moderaattorin henkilöllisyyden. Mutta kuten sinäkin, olen luvannut olla kertomatta. ;)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2013 16:50

Riidankylväjä kirjoitti:Onko pakko lähteä mukaan loanheittoon?

Aivan kuin kuvittelisit olevasi sivullinen, joka ei ole heittänyt lokaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.09.2013 19:36

En ole huomannut, että Mirri olisi perustellut miksi on copypastannut otteita päiväkirjoista (ainakin 2 kpl) - muistaakseni PP taisi pyytää noita perusteluita.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2013 19:39

Minä olen perustellut Mirrin puolesta, ja Mirri on todennut, etten ollut perusteluissani väärässä.

Sinustakaan ilmeisesti Bethin käytöksessä ei ole mitään moitittavaa :shock:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.09.2013 19:47

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä olen perustellut Mirrin puolesta, ja Mirri on todennut, etten ollut perusteluissani väärässä.

Sinustakaan ilmeisesti Bethin käytöksessä ei ole mitään moitittavaa :shock:

Pahoitteluni, olen valitettavasti seurannut keskusteluanne varsin huonosti. Ymmärsin kuitenkin, että PP pyysi Mirriä itseään esittämään omat perustelunsa.

Kyllä näen Bethin käytöksessä moitittavaa (joskus paljonkin) ja mielestäni olen tämän ilmaissutkin useammin kuin kerran.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2013 20:32

Kahvi kirjoitti:muistaakseni PP taisi pyytää noita perusteluita.

Viittaat ilmeisesti tähän:
Psykopatologia kirjoitti:
Oliko ko. lainauksessa arkaluonteisia tietoja tms?
Mirrin tulisi nyt selostaa ko. viestiä.
Mirri kirjoitti:
Selostamaan en jaksa ryhtyä, sen sijaan voin kaivaa kyseisen sitaatin uudelleen esille ja luettavaksi.

Noin olen tehnyt.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 14.09.2013 21:43

Helmenkalastaja kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:

Helmenkalastaja

Olet oikeassa! Siksi olenkin - tähän asti - pidättäytynyt kommentoimasta Bethin minua koskevia valheita ja muita törkeyksiä. Kun se ei näköjään auta ollenkaan, olen valmis heittämään asiallisuuden (siinä määrin kuin siihen kykenen) nurkkaan. Alan olla kurkkuani myöten täynnä.

Ikävä tietysti minun lisäkseni myös muille, mutta sinä etenkin olet tosiaan puolesi valinnut. Jos tosiaan haluat kannustaa Bethiä haukkumaan toisia käyttäjiä, lienet valmis myös vastaamaan seurauksista omalla kohdallasi.

Alunperin yritin rauhoitella riitelyänne, mutta nyt olen joutunut leppymättömän vihasi kohteeksi, vaikka en ole sitä mielestäni ansainnut.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 14.09.2013 21:58

On aikamoista suurentelua väittää, että vihaisin sinua ja vieläpä leppymättömästi. Lähinnä halveksin sinua, kun et uskalla kommentoida puolella sanallakaan Bethin törkeyksiä. Haluat säilyttää hinnalla millä hyvänsä kilpesi kirkkaana hänen edessään. Se ennen kaikkea saa minut suhtautumaan sinuun niin kuin tällä hetkellä suhtaudun.

Kun toit esiin omassa mielessäsi syntyneen analogian Bethin ja Trissen muutaman vuoden takaisen insidenssin välillä, minä jo ymmärsin sinua. Tilanteissa ei kuitenkaan minun nähdäkseni ole todellisuudessa juuri minkäänlaisia yhtäläisyyksiä.

En myöskään usko, että olisit silloin voinut tehdä mitään, millä olisi ollut vaikutusta lopputulokseen. Kyllä se oli "kahden kauppa", jota ei voinut kuin katsoa voimattomana ruudun takaa. Turhaan kannat syyllisyyttä puuttumattomuudestasi.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2013 21:58

Riidankylväjä, kerro tarkemmin; millaisilla keinoilla yritit rauhoitella?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.09.2013 02:13

Beth! Jos sunnuntaina jatkat tällä linjalla, poistan sinut päiväkirjoinesi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.09.2013 10:27

Vaikka tavallaan tuntuukin aika turhalta kommentoida koko asiaa, niin totean nyt kuitenkin: minä en ole koskaan käynyt tukarikahvittelupaikoilla liittymättä porukkaan. Kahvittelu-sana minun mielessäni liittyy vain tukariin (muiden ihmisten kanssa käyn pelkästään kahvilla), samoin Sanomatalo. Ei liene ihme, että mieleni oli lukevinaan Bethin viestistä, että kyse oli tukarikahvittelusta...

Kaikki muu sonta, mitä hän minusta levittelee on vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa. Sen voin vaikka vannoa. Koen tarpeelliseksi sanoa tämän, nyt kun hän on ruvennut minusta leipomaan jo rikollistakin. Tässä voisi olla aineksia kunnianloukkaussyytökseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.09.2013 12:49

Bethin suoltamia solvauksia on tällä julkisella nettifoorumilla siedetty käsittämättömän pitkään. Miksi ja millä perusteella, sitä en ymmärrä. Aivan kuin tikkukirjainten käyttö vasta tekisi solvaamisista ja raivoamisista niin vakavia, että kirjoittaja on syytä laittaa jäähylle.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.09.2013 12:59

Niin.

Lisään tähän, koska uusia viestejä ei näy tulleen tämän perään.

Mitä sinä, PP, saat tästä palstasi käyttäjiin kohdistetusta loanheitosta?
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko