Beth kirjoitti:Itse sinä halveerat itseäsi, koko foorumi on täynnä sun riitely milloin mistäkin, välillä olet Kyllästyneen kimpussa, välillä jonkin muun. Omassa itsessäsi ei tietenkään ole mitään vikoja.
PS . Korjapas kieliverheesi omassa tekstissa, typo tai what evere, Kun muuta ajatusta ei ole ei nussit pilkkua. Tämä on sun juttusi. Tylsä sellainen.
- halveerAAt
- täynnä riitelyÄ
- kielivErheitä en tee
- tekstissÄ, mielellään tekstissäSI
- what ever, ei what everE
Minussa on virheitä ja myönnänkin ne, jos ja kun niihin puututaan. Toisin kuin sinä. Sinun minusta levittämiäsi valheita en voi 'myöntää', koska ne ovat vain niitä, valheita. Niin paksuja, ettei niitä kannata edes kommentoida. Ikävä kyllä tälläkin foorumilla näkyy olevan niin arvostelukyvyttömiä(kin) ihmisiä, että jopa uskovat niitä
Minä puutuin kielivirheisiisi ensimmäisen kerran sen jälkeen, kun olit ihmetellyt, ettei sinun kielivirheitäsi korjata (muiden vain) ja kun olit toivonut, että virheitäsi korjattaisiin. Sen jälkeen toin sinulle päiväkirjassasi esiin sanojen 'kuttu' ja 'kutu' ja niiden taivutusmuotojen eron. Seuraavan kerran puutuin kielivirheisiisi, kun ehdotit sitä itse tietyn viestisi osalta. Päädyin tarkkaan korjaamiseen, koska olit pröystäillyt toimineesi kääntäjänä (tätä en epäile valheeksi), minkä sinun mielestäsi pitäisi todistaa, että osaat suomea hyvin. Hyvää suomen kieltä ei täällä vielä sinulta ole näkynyt, enkä usko minkään oikolukuohjelman kykenevät kaikkia virheitäsi löytämään saati korjaamaan.
Minä en halua alentua haukkumaan sinua henkilökohtaisesti, se ei kuulu tapoihini. Puutun käyttäytymiseen (joka täällä näkyy kirjoittelemisena), enkä lähde sinusta spekuloimaan mitään muuta.
Eiliseen kirjoitukseesi vielä (vai oliko se toissapäivänä, en jaksa tarkistaa): koska olet nähnyt tukarikahvittelussa ruman keski-ikäisen tantan, joka katseli teidän pöytäänne päin ja lähti ostamatta mitään, niin tietysti se olen ollut minä.

Kukapa muukaan? Mielelläni kuulisin kuvauksen itsestäni, sinun värikkäällä kielelläsi ilmaistuna.