Kahvi kirjoitti:Joo, kaksi Mirrin toimesta tehtyä Riidankylväjän päiväkirjalainausta löysinkin ja copypastasin ne linkkeineen ym tuohon siltä varalta, että haluatte käsitellä niitä tms.
Ok, mutta Mirrrin tekemät rötökset katsotaan läpi sormien.
Kahvi kirjoitti:Joo, kaksi Mirrin toimesta tehtyä Riidankylväjän päiväkirjalainausta löysinkin ja copypastasin ne linkkeineen ym tuohon siltä varalta, että haluatte käsitellä niitä tms.
Kahvi kirjoitti:Re: Läksiäisviesti
22.08.2013 20:17viewtopic.php?f=16&t=10020&start=190#p141767Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Siis Tukiasema.orgissa on tapahtunut näin, pitääkö paikkansa:
1. Beth on kirjoittanut viestin A Buffyn päiväkirjaan Tukiasema.orgissa (2011?).
2. Mirri on kopioinut tuon viestin A omaan Tukiasema.orgin päiväkirjaansa.
3. Beth kritisoi tuota kopiointia, piti tärkeänä että ao kopiointi säilyy todisteaineistona (mistä?) joten lainasi sitä omaan viestiinsä B, jonka kirjoitti Mirrin Tukiasema.orgin päiväkirjaan.
4. Mirri lainasi (miksi?) Bethin kirjoittaman viestin B tänne Psykopatologia-fooruminsa päiväkirjaan viestiksi C (2013).
5. Beth tulkitsi kohdan 4. (viesti C) kopioinnin hyökkäykseksi itseään vastaan tms.
6. Tukiasema.orgissa käyty kärhämöinti eskaloitui viestin C takia uudestaan.
6. Tunteet roihuavat ja kukaan osapuolista ei koe tulevansa ymmärretyksi.
Vaikea saada tapahtumien kulusta selkoa, kun osin viesteissänne todistellaan vastapuolen/-puolien kirjoittelevan mala fide -hengessä tarkoituksenaan osoittaa henkilökohtaista antipatiaansa tms ja tunteiden kuohunnassa kiinnitetään ehkä turhankin paljon huomiota käytettyihin sananvalintoihin kuin itse viestien sisältöihin (tiedän tunteen).
Ei pidä paikkaansa.![]()
1. Beth on vuonna 2011 kirjoittanut viestin A (jossa haukkui sekä Tukiasema- että Psykopatologiafoorumin kaikkinensa alimpaan kattilaan) Buffyn päiväkirjaan Tukiasema.orgissa.
2. Mirri kopioi tuon viestin A (omista syistään) Bethin Psykopatologia-foorumin päiväkirjaan (siksi sinne, että rekisteröitymättömät käyttäjät eivät pääsisi sitä näkemään).
3. Beth kielsi Mirriä poistamasta tärkeää todistusaineistoa (viestiä A) mutta kopioi sen myös itse varmuuden vuoksi (siis siltä varalta, että Mirri olisi poistanut omansa) samaan päiväkirjaansa viestiksi B.
4. Beth aloitti Vertaistukiosiossa haukkumisketjun, jossa väitti Mirrin kopioineen hänen tukiasema.orgin päiväkirjansa (ennen kuin se jo kauan sitten poistettiin) omia tarkoitusperiänsä varten omalle koneelleen ja tuoneen nyt sieltä viestejä PP-foorumille.
5. Mirri selitti, ettei ole tehnyt mitään sellaista ja että kopioitu viesti ei ollut edes Bethin päiväkirjasta, ja laittoi linkin Buffyn päiväkirjaan.
6. Beth ei saanut linkkiä auki, koska ei ole rekisteröityneenä käyttäjänä Tukiasema.orgissa (mikä tarkoittaa sitä, ettei kukaan muukaan vastaavassa tilanteessa oleva saisi!). Hän kauhisteli, johtaako tämä linkki nyt hänen päiväkirjaansa, senhän piti olla poistettu.
7. Muistaakseni Kuutar tuli rauhoittelemaan, että linkki ei johda Bethin päiväkirjaan vaan Buffyn.
8. Mirri linkitti muistaakseni kyseiseen vertaistukiosion ketjuun (saattoi myös lainata, en ole varma) myös viestit C1, C2, C3, jotka Beth oli kirjoittanut Mirrin Tukiaseman päiväkirjaan. (Muuta Mirri ei ole lainannut eikä linkittänyt mistään minnekään.)
9. Riidankylväjä hermostui viestin A kopioinnista ja vaati Mirriä poistamaan sen.
10. Mirri kieltäytyi, koska Beth oli kieltänyt häntä viestiä poistamasta. Lisäksi Mirri katsoi viestinsä A olevan tärkeä siksikin, että Beth ei ollut suostunut poistamaan VT-ketjun vääriä väitteitä sisältänyttä aloitusviestiä eikä muuttamaan otsikkoa. Viesti toimi Mirrille (ja ulkopuolisille tietysti) todistusaineistona Mirrin omasta toiminnasta.
11. Jossain välissä Beth poisti vaivihkaa viestin B ja viestin, jossa oli kieltänyt Mirriä poistamasta viestiä A, päiväkirjastaan.
12. Minä ymmärsin RK:n omassa viestissään viitanneen Bethin päiväkirjalla Bethin tukiasemapäiväkirjaan (jonka tiesin siis poistetun) ja ihmettelin sitä.
13. RK linkitti selitykseksi viestiin A, mutta tällä kertaa Vertaistukipuolelle, jolloin Beth kauhistui uudelleen: näkevätkö kaikki nyt hänen päiväkirjansa? (Eivät nähneet muut kuin Tukiasemalle (tai tänne) rekisteröityneet, ja Tukiasemalle rekisteröityneet olisivat nähneet sen muutenkin.)
14. Seurasi selvittelyä siitä, kuka nyt lopultakin oli linkittänyt viestin A VT-osioon.
15. Riidankylväjä tunnusti ja sanoi tehneensä sen minua varten, mm. siksi, että "Helmis halusi ymmärtää väärin". Mistä hän tämän sai päähänsä, en tiedä.
16. RK poisti linkin, joka jo siinä vaiheessa oli päätynyt toiseenkin viestiin samassa ketjussa.
17. Riita jatkui RK:n toimiessa bensanheittäjänä liekkeihin.
Samanaikaisesti minä kävin Mirriin liittymätöntä "keskustelua" Bethin kanssa samaisessa ketjussa.
Tuossa hyvin yksityiskohtainen tapahtumainkuvaus päiväkirjoista lainaamisista yms.
Riidankylväjä kirjoitti:Helmis näyttää pikkuisen värittävän minun osuuttani eri tavalla kuin on oma näkemykseni asiasta. Myös joku pikku virhe tai väärinkäsitys on tullut joukkoon.
Kohta 2,5 Beth pyysi Mirriä poistamaan postauksensa päiväkirjastaan, mutta Mirri ei poistanut. Sitten Beth tuli toisiin ajatuksiin ja ajatteli, ei kannatakaan hävittää todistusaineistoa. Lopulta kuitenkin päätyi siihen, että viesti tulisi poistaa.
Bethille syntyi (väärin?)käsitys, että Mirri olisi tallentanut hänen tukarin päiväkirjansa omalle koneelleen ja pudottelee sieltä nyt "todistusaineistoa". Mirri irvaili väärinkäsitykselle.
Minä havaitsin, että Beth oli paniikissa ja nämä kaksi sankaritarta nokkimassa Bethiä. Yritin saada heitä lopettamaan huonolla menestyksellä. Yritin myös saada Mirriä poistamaan ongelmia aiheuttaneen postauksensa. Tuloksetta.
Eli semmoista bensan heittämistä.
Mirri ja Helmis tietysti suuttuivat minulle asiaan sekaantumisesta.
PS. Vanha Kalmukkikin on Mirrin ja Helmiksen kannalla asiasta mitään tietämättä.
PPS. Mirri käytti passiivis-aggressiivista strategiaa päiväkirjapostauksen poistoasiassa ärsyttääkseen Bethiä. "Ähäkutti enpäs poista, kun Beth kielsi...".

Riidankylväjä kirjoitti:Kunhan lopetatte Bethin kiusaamisen.

Riidankylväjä kirjoitti:Mirrin olisi tietenkin pitänyt poistaa sotkunsa ilman ehtoja.
En halua alkaa enempää todistelemaan ketään syylliseksi. Riittäisi, että Bethkin hyväksyttäisiin joukkoon vikoineen ja puutteineen, kuten muutkin.
Riidankylväjä kirjoitti:Vastavetona ehdotat, että hänet suljetaan ulkopuoliseksi.

Beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kunhan lopetatte Bethin kiusaamisen.
On ilmeisesti viisainta ja turvallisinta olla kirjoittamatta hänelle mitään ja olla keskustelematta hänen kanssaan mistään, koska sinä syyttelet kiusaamisesta. Tuskin sinä sellaista kuitenkaan oikeasti haluaisit.
Taas sinä muistutat minulle uskonnollista hihhulia, joka osoittaa luiseva tärisevä sormeä kiljuten "kuolemaaa!!!"..
Sinusta kohta voi tehdä kokonaista tutkimusta nettikiusaamisesta, vihalietsomisen mestari.
Beth kirjoitti:minä en maininut siinä viestissa LAINKAAN koko Tukiasema

Helmenkalastaja kirjoitti:Minun nähdäkseni Mirri ei ole tehnyt mitään asiatonta.

Mirri kirjoitti:Kahvi, miten suhtaudut siihen, että päiväkirjoissa kirjoitetaan toisista kirjoittajista ja foorumeiden ylläpitäjistä - panetellaan ja mustamaalataan?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa