Mielettömiä rangaistuksia tulossa

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Mielettömiä rangaistuksia tulossa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.09.2013 00:25

Psykopatologia kirjoitti:.20
Minulle ei kelpaa tulkinta vaan sisältö.
Osaan kyllä sitten tulkita itse.

Kyllä sitä sisältöä on täällä selitetty. Mirrin ja Helmiksen tulkinnat poikkeavat jyrkästi siitä miten minä tilanteen näin. Kaikki olivat kiihdyksissä ja homma ei kun kiihtyi. Minusta tuli kupletin pahis, kun yritin hillitä menoa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.09.2013 00:28

Psykopatologia kirjoitti:.22
Riidankylväjä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ehkä vain Helmenkalastajan kokooma isidenssistä on ollut tasapuolinen.

Itse en tuolloin ehtinyt seurata taahtumia.

Osittain, mutta oli siinäkin joitain "virheitä".

Ei kiinnosta tulkinnat.

Siis mitä virheitä?

Helmis oli käsittämyt minun toimintani vääärin. Toinen juttu oli, että Beth oli hyvin ahdistunut ja pommitus häntä kohtaan olisi pitänyt ymmärtää lopettaa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2013 00:32

Tuo on tuttua juttua, jonka minäkin olen todennut.

Haluaisin nähtäväkseni vain ko. kriminellin lainauksen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2013 00:32

Psykopatologia kirjoitti:Oliko ko. lainauksessa arkaluonteisia tietoja tms?

0.04
Mirrin tulisi nyt selostaa ko. viestiä.

Selostamaan en jaksa ryhtyä, sen sijaan voin kaivaa kyseisen sitaatin uudelleen esille ja luettavaksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2013 00:33

Jospa jatketaan vasta sitten, kun olen ko. lainatun päiväkirja-viestin lukenut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.09.2013 09:24

Päiväkirjan viesti oli monen vuoden takaa. Sitä ei löydä muut kuin Mirri, mikäli motivaatiota rötöstensä selvittelyyn löytyy.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.09.2013 09:34

Tämä oli se viesti, jonka Mirri - alunperin - kopioi Bethin päiväkirjaan (jotteivät muut kuin tämän palstan käyttäjät pääsisi sitä lukemaan).
http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... eth#p71080

Mirrillä oli käsittääkseni tarkoitus haastaa Beth, saada hänet - ja ehkä muutkin tämän foorumin käyttäjät - näkemään, miten kaksinaamaista/oikukasta/tuuliviirimäistä Bethin käytös on, sillä juuri siinä vaiheessa Beth oli tällä foorumilla haukkunut naapuripalstaa.

Beth itse siirsi keskustelun Vertaistukiosioon, aloitti siellä ketjun, jossa väitti tuohtuneena suureen ääneen Mirrin aikoinaan kopioineen itselleen koko hänen tukaripäiväkirjansa. Mirri itseään puolustaakseen laittoi samaan ketjuun linkin kyseiseen Buffyn päiväkirjan viestiin (jota kukaan muu kuin rekisteröinyt käyttäjä ei edelleenkään olisi voinut saada auki, koska linkki oli suojattuun päiväkirjaosioon), joka siis on edelleenkin tukiasemalla, kuten y.o. linkistä näkyy. Mirri kopioi samaan ketjuun myös joitakin Bethin viestejä omasta (siis Mirrin) tukiaseman päiväkirjastaan osoittaakseen, millaista Bethin "viestintä" hänelle on ollut.

Tässä lyhykäisyydessään sen jupakan alku, jonka kuluessa sekä Mirri että minä suivaannuimme Riidankylväjään.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2013 09:35

9:36

13.4.2012
Ko. viesti on samaa Bettyn valitusvirttä ja syyttelyitä, joita on nähty myös täällä moneen otteeseen kielloista huolimatta.

Ei siinä mitään uutta ole. Paljon pahempia sanomisia on ollut täällä esillä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.09.2013 09:42

Ja taas alkaa sama virsi, Betty sitä, Betty tätä, kun rikos oli päiväkirjan kopiointi palstalta toiselle Mirrin tekemänä.

Helmis muistaa taas pikkuisen väärin ja selittelee Mirrin tekoja parhain päin. Päiväkirjan kopiointi oli mitä ilmeisemmin tarkoitettu lyömäaseeksi Bethiä vastaan.

Beth taas panikoitui, kun luuli, että Mirri olisi säilönyt hänen vanhoja päiväkirjojaan koneelleen. Siitä homma lähti hallitsemattomaan riehumiseen.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.09.2013 09:53

Tämä tämänhetkinen vouhotus ei kuitenkaan enää suoranaisesti koske tuota asiaa, vaikka tavallaan onkin samalla jatkumolla, vaan sitä, että Mirri on kopioinut Riidankylväjän tämän foorumin päiväkirjasta viestejä, joissa RK valittaa milloin kenenkin tämän foorumin naisen toiminnasta/käytöksestä itseään kohtaan. Riidankylväjä on vaatinut Mirriä pysymään poissa päiväkirjastaan, mutta Mirri katsoo, että hänellä on oikeus kommentoida hänestä itsestään Nimellä kirjoitettuja kirjoituksia. Riidankylväjä halusi pitää päiväkirjansa paikkana, jossa hän saa vapaasti "purkaa mieltään" palstan naisista, ja syytti Mirriä rikollisesta toiminnasta, kun Mirri toi (muistaakseni!) jossain toisessa osiossa esiin Riidankylväjän edesottamuksia päiväkirjaosiossa. Mitään vastuuta RK ei omasta arvelluttavasta toiminnastaan ole missään vaiheessa ottanut, vaan on vain yrittänyt kääntää näkökulman Mirrin "paheksuttavaan" toimintaan.

Minun nähdäkseni Mirri ei ole tehnyt mitään asiatonta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.09.2013 09:57

Riidankylväjä kirjoitti:Ja taas alkaa sama virsi, Betty sitä, Betty tätä, kun rikos oli päiväkirjan kopiointi palstalta toiselle Mirrin tekemänä.

Helmis muistaa taas pikkuisen väärin ja selittelee Mirrin tekoja parhain päin. Päiväkirjan kopiointi oli mitä ilmeisemmin tarkoitettu lyömäaseeksi Bethiä vastaan.

Beth taas panikoitui, kun luuli, että Mirri olisi säilönyt hänen vanhoja päiväkirjojaan koneelleen. Siitä homma lähti hallitsemattomaan riehumiseen.

Mirrillä ei ole ollut mitään Bethin lyömisagendaa. Hän on vain halunnut tuoda esiin Bethin kaksinaamaisuuden. Jotain tasapuolisuutta sentään. Beth kun on täällä yrittänyt esittää jonkinlaista pyhimystä. Ärsyttäähän se.

Jos Beth ei olisi täällä ryhtynyt mollaamaan ihmistä, joka ei siinä vaiheessa edes ollut tänne rekisteröitynyt, ja haukkumaan tätä (Letteä) vainoharhaisesti (?) hänen loukkaamisestaan (vihan vaikutus sydäninfarktiin), Mirrillä ei olisi ollut mitään tarvetta tuoda kyseistä viestiä tänne.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2013 10:05

Riidankylväjä kirjoitti:Helmis muistaa taas pikkuisen väärin ja selittelee Mirrin tekoja parhain päin. Päiväkirjan kopiointi oli mitä ilmeisemmin tarkoitettu lyömäaseeksi Bethiä vastaan.

Ei Helmis muista väärin, vaan sinun tulkintasi on virheellinen. Mutta eihän sillä asialla ole sinulle mitään merkitystä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.09.2013 10:07

Täällä on tätimafia, jonka mielestä muiden pitää vain ottaa nöyrästi vastaan heidän kiusantekonsa. Ei edes päiväkirjassa saisi käsitellä tuntojaan.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2013 10:13

Yllä oleva analisointi Riidankylväjän toimista on pätevä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.09.2013 10:20

Re: Läksiäisviesti
22.08.2013 20:17
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Siis Tukiasema.orgissa on tapahtunut näin, pitääkö paikkansa:

1. Beth on kirjoittanut viestin A Buffyn päiväkirjaan Tukiasema.orgissa (2011?).
2. Mirri on kopioinut tuon viestin A omaan Tukiasema.orgin päiväkirjaansa.
3. Beth kritisoi tuota kopiointia, piti tärkeänä että ao kopiointi säilyy todisteaineistona (mistä?) joten lainasi sitä omaan viestiinsä B, jonka kirjoitti Mirrin Tukiasema.orgin päiväkirjaan.
4. Mirri lainasi (miksi?) Bethin kirjoittaman viestin B tänne Psykopatologia-fooruminsa päiväkirjaan viestiksi C (2013).
5. Beth tulkitsi kohdan 4. (viesti C) kopioinnin hyökkäykseksi itseään vastaan tms.
6. Tukiasema.orgissa käyty kärhämöinti eskaloitui viestin C takia uudestaan.
6. Tunteet roihuavat ja kukaan osapuolista ei koe tulevansa ymmärretyksi.

Vaikea saada tapahtumien kulusta selkoa, kun osin viesteissänne todistellaan vastapuolen/-puolien kirjoittelevan mala fide -hengessä tarkoituksenaan osoittaa henkilökohtaista antipatiaansa tms ja tunteiden kuohunnassa kiinnitetään ehkä turhankin paljon huomiota käytettyihin sananvalintoihin kuin itse viestien sisältöihin (tiedän tunteen).

Ei pidä paikkaansa. ;)
1. Beth on vuonna 2011 kirjoittanut viestin A (jossa haukkui sekä Tukiasema- että Psykopatologiafoorumin kaikkinensa alimpaan kattilaan) Buffyn päiväkirjaan Tukiasema.orgissa.
2. Mirri kopioi tuon viestin A (omista syistään) Bethin Psykopatologia-foorumin päiväkirjaan (siksi sinne, että rekisteröitymättömät käyttäjät eivät pääsisi sitä näkemään).
3. Beth kielsi Mirriä poistamasta tärkeää todistusaineistoa (viestiä A) mutta kopioi sen myös itse varmuuden vuoksi (siis siltä varalta, että Mirri olisi poistanut omansa) samaan päiväkirjaansa viestiksi B.
4. Beth aloitti Vertaistukiosiossa haukkumisketjun, jossa väitti Mirrin kopioineen hänen tukiasema.orgin päiväkirjansa (ennen kuin se jo kauan sitten poistettiin) omia tarkoitusperiänsä varten omalle koneelleen ja tuoneen nyt sieltä viestejä PP-foorumille.
5. Mirri selitti, ettei ole tehnyt mitään sellaista ja että kopioitu viesti ei ollut edes Bethin päiväkirjasta, ja laittoi linkin Buffyn päiväkirjaan.
6. Beth ei saanut linkkiä auki, koska ei ole rekisteröityneenä käyttäjänä Tukiasema.orgissa (mikä tarkoittaa sitä, ettei kukaan muukaan vastaavassa tilanteessa oleva saisi!). Hän kauhisteli, johtaako tämä linkki nyt hänen päiväkirjaansa, senhän piti olla poistettu.
7. Muistaakseni Kuutar tuli rauhoittelemaan, että linkki ei johda Bethin päiväkirjaan vaan Buffyn.
8. Mirri linkitti muistaakseni kyseiseen vertaistukiosion ketjuun (saattoi myös lainata, en ole varma) myös viestit C1, C2, C3, jotka Beth oli kirjoittanut Mirrin Tukiaseman päiväkirjaan. (Muuta Mirri ei ole lainannut eikä linkittänyt mistään minnekään.)
9. Riidankylväjä hermostui viestin A kopioinnista ja vaati Mirriä poistamaan sen.
10. Mirri kieltäytyi, koska Beth oli kieltänyt häntä viestiä poistamasta. Lisäksi Mirri katsoi viestinsä A olevan tärkeä siksikin, että Beth ei ollut suostunut poistamaan VT-ketjun vääriä väitteitä sisältänyttä aloitusviestiä eikä muuttamaan otsikkoa. Viesti toimi Mirrille (ja ulkopuolisille tietysti) todistusaineistona Mirrin omasta toiminnasta.
11. Jossain välissä Beth poisti vaivihkaa viestin B ja viestin, jossa oli kieltänyt Mirriä poistamasta viestiä A, päiväkirjastaan.
12. Minä ymmärsin RK:n omassa viestissään viitanneen Bethin päiväkirjalla Bethin tukiasemapäiväkirjaan (jonka tiesin siis poistetun) ja ihmettelin sitä.
13. RK linkitti selitykseksi viestiin A, mutta tällä kertaa Vertaistukipuolelle, jolloin Beth kauhistui uudelleen: näkevätkö kaikki nyt hänen päiväkirjansa? (Eivät nähneet muut kuin Tukiasemalle (tai tänne) rekisteröityneet, ja Tukiasemalle rekisteröityneet olisivat nähneet sen muutenkin.)
14. Seurasi selvittelyä siitä, kuka nyt lopultakin oli linkittänyt viestin A VT-osioon.
15. Riidankylväjä tunnusti ja sanoi tehneensä sen minua varten, mm. siksi, että "Helmis halusi ymmärtää väärin". Mistä hän tämän sai päähänsä, en tiedä.
16. RK poisti linkin, joka jo siinä vaiheessa oli päätynyt toiseenkin viestiin samassa ketjussa.
17. Riita jatkui RK:n toimiessa bensanheittäjänä liekkeihin.

Samanaikaisesti minä kävin Mirriin liittymätöntä "keskustelua" Bethin kanssa samaisessa ketjussa.
viewtopic.php?f=16&t=10020&start=190#p141767

Tuossa hyvin yksityiskohtainen tapahtumainkuvaus päiväkirjoista lainaamisista yms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.09.2013 10:21

Eikös Mirri lainaillut täällä (2013) Riidankylväjän päiväkirjasta ihan surutta otteita tänne eri viestiketjuihin. Muistelen nähneeni jossain vaiheessa ainakin kaksi.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.09.2013 10:23

Re: Poistoon
06.09.2013 21:22
Mirri kirjoitti:Riidankylväjän päiväkirjan ensimmäinen viesti kuuluu näin:
Kultsi oli minulle kiukkuinen eilen, samoin Mirri ja Hilppa myös.

Mitä tuo on muuta kuin huomiohakuisuutta ja halua olla keskipisteenä?
viewtopic.php?f=8&t=10410&p=143885&hilit=p%C3%A4iv%C3%A4kirja%2A#p143885
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.09.2013 10:24

Re: Sulautuminen ja orgasmi ym.
31.08.2013 23:37
Mirri kirjoitti:Tämän kirjoitit päiväkirjaasi, mutta yhtä hyvin se voidaan tuoda julki tässä ketjussa, koska puhut tämän palstan 'tädeistä':
Palstan tädit ovat nyt loukkaantuneita jostain. :|

Sanot minun kirjoittelevan ympäripyöreää liirumlaarumia, joten tietystikään sinun ei tarvitse ottaa viestistäni vastaan mitään. Voit heittäytyä ymmärtämättömäksi ja jopa tyhmäksi.
Minun on vaikea uskoa sinun olevan oikeasti niin ymmärtämätön kuin täällä esität ihmetellessäsi miksi naiset ovat pahastuneet sinun nettikäyttäytymiseesi.
viewtopic.php?f=8&t=10359&p=143062&hilit=p%C3%A4iv%C3%A4kirja%2A#p143062
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.09.2013 10:26

Joo, kaksi Mirrin toimesta tehtyä Riidankylväjän päiväkirjalainausta löysinkin ja copypastasin ne linkkeineen ym tuohon siltä varalta, että haluatte käsitellä niitä tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.09.2013 10:28

Psykopatologia kirjoitti:Yllä oleva analisointi Riidankylväjän toimista on pätevä.

Höpö höpö.

Vasta nyt alan tajuta mitä Helmis tarkoitti ylidramaattisella ilmaisullaan; "Riidankylväjä! Olet puolesi valinnut?", kun yritin auttaa Bethiä jaloilleen raivotarten kynsistä.

Palsta näyttää olevan jakautunut hyviin ja pahoihin. Hyviä ovat Helmis, Mirri ja Pertti. Minä olen nyt joutunut pahisten Bethin ja Obelixin puolueeseen.
Riidankylväjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko