Beth kirjoitti:Saksalaisten lavastus
Ne käyttivät radioaseman hyväksi.
v. 1939

Beth kirjoitti:Minä poistin omaniOlen PP:lle vihainen enkä puhu sille maanantaihin.
Ja sinulle, Mirri:kyllä kaikki huumoriviestit josta sinä vimmatusti vaatinut poistoon, koska herne nokkaan vetämiseski sinulle rittää kissakuvatkin, ovat hävinneet. Mutta mene jo edes tästä oman tuhnusi kanssa.

Beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:Etkö sinä sokea näe että kaikki ketjut mihin sinä tulet pilantuvat? Menevät poiston viestit ja kokonaiset ketjut?! Kokonaiset päiväkirjatkit lopulta. Mitä helvettia sinä teet tässä Military-pustlessa? Muuta kun haistattelet omilla typerillä riidanhaluisilla kommenteillasi..

Beth kirjoitti:
Minä poistin omaniOlen PP:lle vihainen enkä puhu sille maanantaihin.
Riidankylväjä kirjoitti:Beth kirjoitti:
Minä poistin omaniOlen PP:lle vihainen enkä puhu sille maanantaihin.
Pertti saa ansionsa mukaan.

Beth kirjoitti:Mirri kirjoitti:Beth kirjoitti:Minä poistin omaniOlen PP:lle vihainen enkä puhu sille maanantaihin.
Ja sinulle, Mirri:kyllä kaikki huumoriviestit josta sinä vimmatusti vaatinut poistoon, koska herne nokkaan vetämiseski sinulle rittää kissakuvatkin, ovat hävinneet. Mutta mene jo edes tästä oman tuhnusi kanssa.
Mitä olen vimmatusti vaatinut poistoon?
Etkö sinä sokea näe että kaikki ketjut mihin sinä tulet pilantuvat? Menevät poiston viestit ja kokonaiset ketjut?! Kokonaiset päiväkirjatkit lopulta. Mitä helvettia sinä teet tässä Military-pustlessa? Muuta kun haistattelet omilla typerillä riidanhaluisilla kommenteillasi..
Ensin olet varastanut päiväkirjamateriaalia ja levitellyt netissa, saanut valtava tuhoa, sitten menet RK päiväkirjaan häiriköimään, saat sielläkin tuhoa, sitten tulet Militaria-pustle häiriköimään
Riidankylväjä kirjoitti:Beth kohtelee Perttiäkin aivan liian lempeästi.
Obelix2 kirjoitti:Totta. Pertille pitäisi antaa välillä asetuksista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa