Kultsi oli minulle kiukkuinen eilen, samoin Mirri ja Hilppa myös.

Beth kirjoitti:Mitä vitun pakottava halu sulla on koko ajan tehdä kataluksia

Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Päästä Helmiksen kanssa puheväleihin, mutta se yritys meni kiville, kuten huomasit.
Käsittääkseni yrityksesi epäonnistuminen johtui toinen toistaan törpömmistä kommenteistasi, joissa loistat tyytyväisyyttä itseesi ja aikaansaannokseesi. Aivan kuten Helmis sanoi: kiilloitat kilpeäsi. Paistattelet omassa erinomaisuudessasi 'rauhankyyhkynä' (kuten olet itsestäsi sanonut), ja tässä(kin) ketjussa toisten kustannuksella.
Ignorointi on oikein hyvä keino olla provosoitumatta sinun höpinöistäsi. Silti vaikka ehkä itse tosissasi uskot 'hyvää tarkoittavaan vilpittömyyteesi' kuin pukki sarviinsa.
Luulen kuitenkin, että jos oikeasti olisit ollut tosissasi ja vilpitön, et olisi aloittanut tällaista ketjua - puhumattakaan, että olisit pyrkinyt herättämään muka rauhankyyhkynä huomiota laittamalla otsikoksi toisen kirjoittajan nimeä. Mielestäni tekosi voidaan oikein hyvin tulkita ilkeilyksi - ikään kuin kostoksi siitä, että ignoroinnin kohteena oleminen loukkaa sinua.

+Trisse kirjoitti:Tällä palstalla ei saa ignoroida. Helmikselle remmiä!
Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjän teesi on (ollut), että minä olen mustasukkainen
ja että kilpailen hänen kanssaan naisten suosiosta. Kahvi arveli,
foorumin naisten suurissa tunteissa Riidankylväjää kohtaan
olisi myös jotain ihastuksenomaista tms.
Myös Lette on kokenut, että kilpailen hänen kanssaan.
Hah hah molemmille!
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa