Hilppa kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ko. "luulot" ym. kumpuavat Riidankylväjän omista teksteistä;
ts. hän ei osaa ollenkaan kirjoittaa
Höh. Itse olet sanonut, että muodostuu lukijan mielessä.
Hilppa on rakentanut päähänsä olkiukon kuvan, jonka sanoo olevan riidankylväjä. Sitten hän ystävättärineen käy olkiukon, joksi minua luulevat kimppuun.
Olkiukon kuvalla on kaikki entisten poikaystävien ja muiden miespuolisten sukulaisten ja tuttujen negatiiviset piirteet.
Nimimerkki ridankylväjä saa sitten kannettavakseen koko mies sukukunnan synnit. Ei oo helppoo tämäkään.
Väärin analysoitu. Sinun kaltaistasi miestä en ole koskaan tavannut ja hyvä niin.
Hilppa kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Onhan stimuluksellakin merkitystä.
Olet profiloitunut isojen tissien ja perseiden yms. mieheksi.
Isojen rintojen ja peppujen, anomalioiden, anorektisten balleriinojen, barbie-kasvojen sekä jumalaisten sopraanojen (diivojen).
Psykopatologia kirjoitti:22:10
Hilppa (miehistyneenä) on ottamassa kuristusotetta Riidankylväjästä.
Munat vaan liiskaksi kun ei muuten usko!
.
Mirri kirjoitti:Tämän kirjoitit päiväkirjaasi, mutta yhtä hyvin se voidaan tuoda julki tässä ketjussa, koska puhut tämän palstan 'tädeistä':Palstan tädit ovat nyt loukkaantuneita jostain.
Sanot minun kirjoittelevan ympäripyöreää liirumlaarumia, joten tietystikään sinun ei tarvitse ottaa viestistäni vastaan mitään. Voit heittäytyä ymmärtämättömäksi ja jopa tyhmäksi.
Minun on vaikea uskoa sinun olevan oikeasti niin ymmärtämätön kuin täällä esität ihmetellessäsi miksi naiset ovat pahastuneet sinun nettikäyttäytymiseesi.
Psykopatologia kirjoitti:On ilmeistä, että seksuaalisen kiihotuksen edetessä tapahtuu usein
sekä osa-objektivoitumista että "sulautumista" (tunnetta) rinnakkain.
Saattaa olla niin, että osa-objektivoituminen on tyypillisempää miehille
kun taas sulautuminen on tyypillisepää naisille. Sulautuminen, joka
edellyttää suurta luottamusta ja voi olla pelottavaakin, saattaa olla
myös pienen kuoleman edellytys.
Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tämän kirjoitit päiväkirjaasi, mutta yhtä hyvin se voidaan tuoda julki tässä ketjussa, koska puhut tämän palstan 'tädeistä':Palstan tädit ovat nyt loukkaantuneita jostain.
Sanot minun kirjoittelevan ympäripyöreää liirumlaarumia, joten tietystikään sinun ei tarvitse ottaa viestistäni vastaan mitään. Voit heittäytyä ymmärtämättömäksi ja jopa tyhmäksi.
Minun on vaikea uskoa sinun olevan oikeasti niin ymmärtämätön kuin täällä esität ihmetellessäsi miksi naiset ovat pahastuneet sinun nettikäyttäytymiseesi.
Vaikka tällä foorumilla ei ole käytännössä olemassa päiväkirjarauhaa, niin toivoisin että jatkossa semmoinen olisi.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:On ilmeistä, että seksuaalisen kiihotuksen edetessä tapahtuu usein
Mitä tässä yhteydessä tarkoitetaan "osa-objektoitumisella" ja "sulautumisella"?
Arvelisin, että "sulautuminen" olisi oman minän rajojen (hetkellinen) poistuminen,
jolloin kumppani olisi osittain minua ja minä osittain kumppania?
Omien minän rajojen laskeminen/poistuminen, edes hetkeksi, tietysti vaatii suurta luottamusta.
Siinä kun taitaa samalla karista (osin) pois moraaliset pidäkkeet ym.
Psykopatologia kirjoitti:10:38
Riidankylväjän kanssa on mahdoton keskustella.
Nytkin hän väittää, että Hilppa aloitti.
Helmenkalastaja on jo kypsynyt häneen.
Psykopatologia kirjoitti:Mutta kyseessä ei ole "päiväkirja-materiaali" vaan yleinen.
Ei päiväkirjoihin voi mennä itkemään asioista, jotka pitäisi käsitellä yleisellä.
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:On ilmeistä, että seksuaalisen kiihotuksen edetessä tapahtuu usein
Mitä tässä yhteydessä tarkoitetaan "osa-objektoitumisella" ja "sulautumisella"?
Arvelisin, että "sulautuminen" olisi oman minän rajojen (hetkellinen) poistuminen,
jolloin kumppani olisi osittain minua ja minä osittain kumppania?
Omien minän rajojen laskeminen/poistuminen, edes hetkeksi, tietysti vaatii suurta luottamusta.
Siinä kun taitaa samalla karista (osin) pois moraaliset pidäkkeet ym.
Kyllä.
Ko. sulautuminen voi olla myös pois minuudesta ja maailmaan, jolloin liukenee olemattomuuteen.
Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:10:38
Riidankylväjän kanssa on mahdoton keskustella.
Nytkin hän väittää, että Hilppa aloitti.
Helmenkalastaja on jo kypsynyt häneen.
Keskustele nyt pähkähulluista syytöksistä![]()
Helmistä jurppii kun en liittynyt rinkiin kiusaamaan Bethiä.
Kahvi kirjoitti:Mutta mitä on "osa-objektoituminen"?
Psykopatologia kirjoitti:Tissiä, persettä ja kyrpää yms.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa