Golden flower kirjoitti:Mistähän moinen voisi johtua?
Psykopatologia kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Mistähän moinen voisi johtua?
Jos haluat esittää proteesin, siitä tulee seuraamuksia Obelix2:lle,
jos hän jatkaa.
Golden flower kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Mistähän moinen voisi johtua?
jos hän jatkaa.
Jos hän ei ymmärrä itse lopettaa, on varmastikin hänenkin parhaansa, että siinä autetaan.
Omaa patologiaansahan hän kirjoituksillaan tuo esiin, vaikka ei kaiketi sitä itse huomaa.
Kokee ilmeisesti jääneensä pissaisen suihkun alle, ja tuntee nöyryytystä siitä. Ymmärrän,
että harmittaa, mutta harmituksen purkutapa on väärä ja pilaa foorumin tunnelmaa.
Psykopatologia kirjoitti:On tyypillistä, että naiset "ymmärtävät" miehiä ja antavat kohdella itseään huonosti.
Tämä näkyy myös ammattiyhdistysliikkeessä ja äänestyskäyttäytymisessä
sekä myös foorumilla.
+Trisse kirjoitti:Älkää höpötelkö järjettömiä tavaransäilytyssäikeessäni!puhukaa sen sijaan asiasta.
Psykopatologia kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Mistähän moinen voisi johtua?
jos hän jatkaa.
Jos hän ei ymmärrä itse lopettaa, on varmastikin hänenkin parhaansa, että siinä autetaan.
Omaa patologiaansahan hän kirjoituksillaan tuo esiin, vaikka ei kaiketi sitä itse huomaa.
Kokee ilmeisesti jääneensä pissaisen suihkun alle, ja tuntee nöyryytystä siitä. Ymmärrän,
että harmittaa, mutta harmituksen purkutapa on väärä ja pilaa foorumin tunnelmaa.
(Osin) merkillistä höpötystä. Oletko aivan tajuton?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa