Läksiäisviesti

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Läksiäisviesti

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 22:26

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:
En sinua läpeensä pahana pidä, vaikka teidän torailuanne voimakkaasti kritisoinkin.

Aikamoisia turahduksia sinulta pääsee tällaisella nettifoorumilla. Et taida itse ollenkaan tajuta millaista sotkua saat sanoillasi aikaan.

No millaista?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 22:30

Helmenkalastaja kirjoitti:Mirrille toivotan paljon voimia ja jaksamista elämän koettelemuksissa. Tänne kirjoittamattomuus on todella vaikeaa ihmiselle, joka on meidän tavoin koukussa.

Niinpä.
Etenkin jos 'koukussa oleminen' on kirjoittamalla tapahtuvaa mielen hoitoa ja vertaistuen tarvetta, silloin on tosi vaikea luopua mielenterveysaiheiseen vertaistukeen tarkoitetusta nettifoorumista. Luotan kuitenkin siihen, että Psykopatologia jatkaa Tukiasema.net:n 'jalanjäljissä' ja tarjoaa mahdollisuuden nettivertaistukeen.
Minä kuulun ihmisiin, jotka mielenterveysongelmiensa kanssa ovat 'riippuvaisia' tällaisista foorumeista kirjoittamismahdollisuuksineen ja vertaistukineen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 22:33

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:
En sinua läpeensä pahana pidä, vaikka teidän torailuanne voimakkaasti kritisoinkin.

Aikamoisia turahduksia sinulta pääsee tällaisella nettifoorumilla. Et taida itse ollenkaan tajuta millaista sotkua saat sanoillasi aikaan.

No millaista?

Varmaan myötäelämiskykysi riittää siihen, että löydät itse vastauksen kysymykseesi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 22:39

Mirri kirjoitti:Varmaan myötäelämiskykysi riittää siihen, että löydät itse vastauksen kysymykseesi.

Eli et tiedä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 22:51

Riidankylväjä kirjoitti:En sinua läpeensä pahana pidä, vaikka teidän torailuanne voimakkaasti kritisoinkin.

Jospa kritisoit voimakkaimmin sitä, etteivät kaikki ole olleet suostuvaisia näkemään Bethiä pois tolaltaan olevana ja toisten kirjoittajien ymmärtämystä tarvitsevana. Sinun mielestäsi Beth olisi tarvinnut toisilta kirjoittajilta osakseen joustavuutta ja myötäelämistä - riippumatta siitä, ovatko nämä olleet Bethin 'hysteeristen' kirjoitusten kohteina vai eivätkö ole olleet.
Kaikki eivät olleet kanssasi samaa mieltä joustavuuden ja myötäelämisen tarpeellisuudesta - sillä seurauksella, että kävit kimppuun.

Tällaiselta minusta on näyttänyt sinun yrityksesi toimia 'rauhankyyhkynä'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 22:54

Beth kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:

Mirri siinä sinnikkästi yrittää siirtää huomiota itsestään ja vastun toisille. Mutta taitaa olla turhaan puhua sitä.

Vika on muissa ei koskaan sinussa. Mitä tahansa tapahtuisi, tämä asetelma kohdallasi ei muutu.

Vika on muissa ei koskaan sinussa. Mitä tahansa tapahtuisi, tämä asetelma kohdallasi ei muutu.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 23:00

Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:En sinua läpeensä pahana pidä, vaikka teidän torailuanne voimakkaasti kritisoinkin.

Jospa kritisoit voimakkaimmin sitä, etteivät kaikki ole olleet suostuvaisia näkemään Bethiä pois tolaltaan olevana ja toisten kirjoittajien ymmärtämystä tarvitsevana. Sinun mielestäsi Beth olisi tarvinnut toisilta kirjoittajilta osakseen joustavuutta ja myötäelämistä - riippumatta siitä, ovatko nämä olleet Bethin 'hysteeristen' kirjoitusten kohteina vai eivätkö ole olleet.
Kaikki eivät olleet kanssasi samaa mieltä joustavuuden ja myötäelämisen tarpeellisuudesta - sillä seurauksella, että kävit kimppuun.

Minä taas näin koko homman hallitsemattomana riehumisena, joka piti saada rauhoittumaan. Jokainen teistä taisi olla jossain määrin tolaltaan.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.08.2013 23:13

Minä en ollut missään määrin poissa tolaltani ennen kuin sinä tulit sotkemaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.08.2013 23:20

Beth kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Taasko tämä kaikki? Puhu itsestäsi! Jatkuva paisutelemista jostain "kaikista". Sinä et ole "kaikki".

Ja taas sinä ymmärrät väärin! Tuossa lauseessa 'kaikki eivät' kääntyisi venäjäksi 'не все были'! Eli tarkoittaa sitä, että jotkut olivat eri mieltä, täydellistä yksimielisyyttä ei ollut. Suomen kielessä vain kieltosanan paikka ei määräydy samoin kuin venäjässä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.08.2013 23:23

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Minä taas näin koko homman hallitsemattomana riehumisena, joka piti saada rauhoittumaan. Jokainen teistä taisi olla jossain määrin tolaltaan.

Sinä näit väärin - ja vähintäänkin yliarvioit huimasti omat kykysi 'hallitsemattoman riehumisen' rauhoittajana. Arvelen sen johtuneen siitä, yritit rauhoitella vääriä henkilöitä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 23:26

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Jospa kritisoit voimakkaimmin sitä, etteivät kaikki ole olleet suostuvaisia näkemään Bethiä pois tolaltaan olevana ja toisten kirjoittajien ymmärtämystä tarvitsevana. Sinun mielestäsi Beth olisi tarvinnut toisilta kirjoittajilta osakseen joustavuutta ja myötäelämistä - riippumatta siitä, ovatko nämä olleet Bethin 'hysteeristen' kirjoitusten kohteina vai eivätkö ole olleet.

Tietääkseni sinä et ole tämän foorumin ylläpitäjä, etkä edes moderaattori.

En oikein ymmärrä miksi sinun rivikirjoittajana subjektiivisine näkökykyinesi piti (tai pitäisi) yrittää rauhoitella täällä jotakin. Sitä paitsi sinähän saatoit nähdä väärin; toimit väärinnäkemistesi pohjalta, mutta edelleen luotat näkökykysi virheettömyyteen kuin pukki sarviinsa. Sellaisesta syntyy turahduksia, joista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Sanoit, että jokainen 'meistä' taisi olla jossain määrin tolaltaan. Riidankylväjä, millaisella mallilla sinun tolaltaan oleminen oli ja on? Tämä on erittäin tärkeä kysymys, jos sinä olet rivikirjoittaja, joka tuntee tarvetta ryhtyä rauhoittelemaan toisia rivikirjoittajia.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 23:31

Helmenkalastaja kirjoitti:Sinä näit väärin - ja vähintäänkin yliarvioit huimasti omat kykysi 'hallitsemattoman riehumisen' rauhoittajana. Arvelen sen johtuneen siitä, yritit rauhoitella vääriä henkilöitä.

Noin käsittääkseni kävi kuin Helmenkalastaja tuossa sanoo.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 23:46

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä en ollut missään määrin poissa tolaltani ennen kuin sinä tulit sotkemaan.

Aijai Kuulostaa pahalta.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 23:50

Mirri kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Sinä näit väärin - ja vähintäänkin yliarvioit huimasti omat kykysi 'hallitsemattoman riehumisen' rauhoittajana. Arvelen sen johtuneen siitä, yritit rauhoitella vääriä henkilöitä.

Riehuvia naisia ei tosiaan pitäisi mennä rauhoittelemaan, jos omaa itsesuojeluvaiston. :shock:
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 17.08.2013 00:05

Mahdatko nyt Trisse ihan pikkuisen liioitella?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.08.2013 00:31

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Riehuvia naisia ei tosiaan pitäisi mennä rauhoittelemaan, jos omaa itsesuojeluvaiston. :shock:

Olet ilmeisesti ollut pahasti tolaltasi kuvitellessasi itsesi palstalle päässeine turahduksinesi rauhanrakentajaksi ja rauhankyyhkyksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.08.2013 00:55

Beth, käsittääkseni olet ignoroinut minut, joten miksi ihmeessä huomioisin minulle osoittamiasi kysymyksiä - puhumattakaan, että vastaisin niihin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.08.2013 01:15

Beth kirjoitti:sitten tuli vain mieleeni että pelleilet ja olet vain huomionkipeydestä tämän läksiäisviestin laitanut.

Sinäkö pelleilet ja kaipailet huomiota laittaessasi toinen toistaan näyttävämpiä 'läksiäisviestejä'?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.08.2013 01:55

Ok.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 17.08.2013 10:31

Riidankylväjä kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Minä en ollut missään määrin poissa tolaltani ennen kuin sinä tulit sotkemaan.

Aijai Kuulostaa pahalta.

Sen on tarkoituskin kuulostaa pahalta. Se tuntui pahalta. Sinä liittouduit suojelutarkoituksessa (?) sekaisin olleen ihmisen kanssa ja hyökkäsit toisten, väärinkäsityksiä (jotka myöhemmin olen kyllä tulkinnut tahallisiksi vääristelyiksi vahingoittamistarkoituksessa) selvittämään pyrkineiden kimppuun omine hymistelyinesi ja levittelit kaikenlaisia spekulaatioita, mm. minusta. Ihmettelen, että niinkin äkkiä, vuosien nettituntemisen jälkeen yhtäkkiä käänsit kelkkasi ja rupesit epäilemään minusta ties mitä.

Ja tästä pitäisi tarkkasilmäisen huomata, että nyt minä olen tolaltani.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko