Läksiäisviesti

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Läksiäisviesti

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.08.2013 12:57

Psykopatologia kirjoitti:En tiedä, täytyisi kokeilla itsellä. Mutta en näe tässä ja nyt, kuka on piiloutunut tässä ja nyt.

Näetkö esim Helmenkalastajan, joka on ilmoittanut olevansa piilotettu käyttäjä, profiilista koska hän on viimeksi kirjautunut: memberlist.php?mode=viewprofile&u=665

Esim minä tavan rivikäyttäjänä näen vain tämän:
Helmenkalastajan profiili kirjoitti:Viimeisin käynti: -
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.08.2013 14:04

Tämä kiinnostaa minuakin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.08.2013 15:47

Helmenkalastaja 1204 27.11.2012 20:03 12.08.2013 15:42
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.08.2013 16:46

No, jos et Pertti näe minua, kun olen piilotettuna, niin toivon, ettet poista minua kysymättä minulta (ellet tee sitä rangaistuksena, tietenkin).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.08.2013 17:01

Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja 1204 27.11.2012 20:03 12.08.2013 15:42

Eli näet, päinvastoin kuin me rivikäyttäjät, koska piilotetut käyttäjät ovat viimeksi palstalla vierailleet.

Tietty pelkkä "kyllä näen koska Helmenkalastaja on viimeksi ollut palstalla" olisi riittänyt, ei olisi tarvinnut kertoa tuota kellonaikaa - joku olisi siitä voinut pahastua kun ehkä tuollaisen asian takia on nimenomaan piilotettu käyttäjä tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.08.2013 17:20

Kiitos taas kerran, Kahvi! Minä en jaksanut tuota numerojonoa edes lukea loppuun asti. ;) Luin sen niin, että siinä on vain päivä, jolloin olen rekisteröitynyt foorumille.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.08.2013 17:23

Helmenkalastaja kirjoitti:Kiitos taas kerran, Kahvi! Minä en jaksanut tuota numerojonoa edes lukea loppuun asti. ;) Luin sen niin, että siinä on vain päivä, jolloin olen rekisteröitynyt foorumille.

Eipä mitään - saatan jokus vahingonomaisesti jopa ymmärtää PP:n viestintää :mrgreen:
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 13:06

Tässä on valmiiksi hyvä otsikko, joten kirjoitan tähän.

Sattuneista syistä päiväkirjaani lukuunottamatta lopetan kirjoittamisen tälle foorumille toistaiseksi. Minulla ei ole halua eikä tarkoitusta olla uhkana kenellekään, enkä myöskään halua/jaksa olla hyökkäysten kohteena - sairas pääparkani ei tällä hetkellä kestä. Niinpä 'poistuminen takavasemmalle' vähäksi aikaa tuntuu järkevältä.

Kirjoittelen päiväkirjaani kuten ennenkin, ja tietysti tulen kipin kapin takaisin keskusteluketjuihin kirjoittamaan, jos en mitenkään malta olla poissa. Yritän kuitenkin kuunnella järkeni ääntä ja noudattaa sen neuvoja.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.08.2013 13:07

No sitten nopeasti takaisin!

Beth on esiintynyt huonosti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Obelix2 » 16.08.2013 13:43

Mitä hän on esittänyt?
Obelix2

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.08.2013 15:36

Mm. minut huonossa valossa epäkunnioittavaan sävyyn.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.08.2013 16:14

En rupea etsimään tai muistelemaan tarkemmin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 17:21

Psykopatologia kirjoitti:No sitten nopeasti takaisin!

Beth on esiintynyt huonosti.

Jaa sinullakin on jotain hampaan kolossa?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.08.2013 19:50

Mirri kirjoitti:Tässä on valmiiksi hyvä otsikko, joten kirjoitan tähän.

Sattuneista syistä päiväkirjaani lukuunottamatta lopetan kirjoittamisen tälle foorumille toistaiseksi. Minulla ei ole halua eikä tarkoitusta olla uhkana kenellekään, enkä myöskään halua/jaksa olla hyökkäysten kohteena - sairas pääparkani ei tällä hetkellä kestä. Niinpä 'poistuminen takavasemmalle' vähäksi aikaa tuntuu järkevältä.

Kirjoittelen päiväkirjaani kuten ennenkin, ja tietysti tulen kipin kapin takaisin keskusteluketjuihin kirjoittamaan, jos en mitenkään malta olla poissa. Yritän kuitenkin kuunnella järkeni ääntä ja noudattaa sen neuvoja.

Varmaan ihan viisas päätös ottaa aikalisä; lienee meiltä muilta asiallista, että palaamme ao asioihin vasta kun Mirri itse omaehtoisesti palaa aikalisältään.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 20:42

Joo ihan hyvä ottaa vähän etäisyyttä välillä. Viisas päätös Mirriltä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.08.2013 21:22

Riidankylväjä kirjoitti:Ehdotan, että Helmis otetaan herras mies kerhon nais jaoston emeritus kunnia jäseneksi.

Täten sanoudun irti herras mies kerhon nais jaoston kunnia jäsenyydestä.
En halua, että nimeäni millään lailla kytketään kyseiseen ryhmittymään!

Mirrille toivotan paljon voimia ja jaksamista elämän koettelemuksissa. Tänne kirjoittamattomuus on todella vaikeaa ihmiselle, joka on meidän tavoin koukussa.

Itse toivon, että elämässäni kohta alkava uusi vaihe jättäisi minulle liian vähän vapaata aikaa, että viitsisin kuluttaa sitä täällä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 21:55

Älähän nyt Helmis loukkaannu. En sinua läpeensä pahana pidä, vaikka teidän torailuanne voimakkaasti kritisoinkin.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.08.2013 21:57

Ei tässä siitä olekaan kysymys, minä sinä minua pidät; pidä minä parhaaksi katsot.
Kyse on siitä, miten sinä toimit. Minulle on turha tulla hyssyttelemään. Se juna meni jo.

Jatkan tähän hieman. Jos joku ehtii kirjoittaa jotakin tässä välissä, niin ei voi mitään.

Sinä, Riidankylväjä, valitsit puolesi ja sillä teollasi samalla myös loit eri puolet. Olet osallistunut minun panetteluuni ja heittänyt bensaa liekkeihin. Oikeastaan on aika koomista, että toteat, ettet minua läpeensä pahana pidä. Tuskin ilahtuisit, jos kuulisit, minä minä sinua pidän...

Jos haluat riidellä kanssani, niin jatka kirjoittamista minusta/minulle. Sinä käsittääkseni et ole niin hauras ja reppana, että sinua pitäisi säästää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.08.2013 22:18

Riidankylväjä kirjoitti:
En sinua läpeensä pahana pidä, vaikka teidän torailuanne voimakkaasti kritisoinkin.

Aikamoisia turahduksia sinulta pääsee tällaisella nettifoorumilla. Et taida itse ollenkaan tajuta millaista sotkua saat sanoillasi aikaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.08.2013 22:19

Mielestäni en ole panetellut enkä näe mitään rintamalinjoja. Jos et huomannut niin myös puolustin sinua toissailtaisessa riitelyssä.
Riidankylväjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko