Palsta oli taas lukossa

Palsta oli taas lukossa

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.08.2013 09:14

Psykopatologia-foorumi kirjoitti:Häirinnän vuoksi suljettu

Miksi ihmeessä taas?
Kahvi

Re: Palsta oli taas lukossa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 13.08.2013 09:16

Ilmeisesti on ollut liikkeellä spämmäreitä tms.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.08.2013 09:26

Kirjoituskiellossa ollut ja oleva Tris kirjautui "meip"-nimimerkillä ja alkoi häiritä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.08.2013 09:49

Re: Täysin vittumaista ja ala-arvoista kohtelua
13.08.2013 03:21

meip kirjoitti:Tästä siis kyse:

Trisille banni epämääräiseksi ajaksiViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.08.2013 01:46

Tris kirjoitti:Kellonaika antaa epäillä muutakin...
--

Onko muiden postaajien mielestä oikein että saan ylläolevasta postauksesta bännin jopa epämääräiseksi ajaksi?! Minä sitäpaitsi tarkoitin että Luukkonen tekee näitä virheitä väsyneenä huolimattomana kun ei ole eka kerta.

1. ei ollut vitsi
2. on totta

Ilmeisesti hymiöni sitten on se huumori jota en saisi tehdä ja joka on nyt asettanut minut erityiselle tarkkailulistalle. Minä luulin että minulla meni hyvin.. olin ilmeisesti ihan väärässä?!
viewtopic.php?f=9&t=10207#p140107

Näyttäisi siltä, että Tris on YP:n päiväkirjassa lohkaissut jotain, minkä PP on käsittänyt vittuiluksi tms ja siitä "riemastuneena" rykäissyt Trissen bänniin epämääräiseksi ajaksi. Tuota voinee minusta pitää (tahattomana?) provosointina ajankohta ja perseilyn vakavuus huomioon ottaen.

Niin ja seuraavaksi sitten kuulemme palstan hallinto-organisaatiolta varmaan, että syyttäkää Trisseä palstan kiinniolosta. Jos näin käy, niin VMP* sanon minä!

*: http://urbaanisanakirja.com/word/vmp/
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 13.08.2013 09:55

Palstalle pitäisi varmaankin kehittää entisaikojen kirkon porstuan sorttinen jalkapuu-osio, jossa muut voisivat käydä pilkkaamassa bännätyyjä.
Riidankylväjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista