Kaukosäätimien katoaminen selvitetty!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Kaukosäätimien katoaminen selvitetty!

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.08.2013 10:55

Kuva http://kuvaton.com/browse/27347/remote_controls.gif

Tästä harvinaisesta turvakameran otoksesta näkyy selvästi, että miksi kaukosäätimet jatkuvasti löytyvät sohvan syöveristä.
Kahvi

Re: Kaukosäätimien katoaminen selvitetty!

ViestiKirjoittaja Golden flower » 12.08.2013 12:26

Meillä löytyi patterin välistä, kun etsiskelin toista kadonnutta objektia. Oli siellä ollut jo monta kuukautta, kun en olisi ikinä osannut epäillä sitä patteria, niin viattoman näköinen!
Golden flower

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.08.2013 12:32

Golden flower kirjoitti:Meillä löytyi patterin välistä, kun etsiskelin toista kadonnutta objektia. Oli siellä ollut jo monta kuukautta, kun en olisi ikinä osannut epäillä sitä patteria, niin viattoman näköinen!

Hävyttömiä nuo kodin vermeet!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.08.2013 12:35

Kuva http://cheezburger.com/3617412864
Evidenssin mukaan pesukone ei syö sukkia, vaan sen sisällä majaileva katin perskules!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.08.2013 21:20

Kyllä se on minulla pesukone, joka syö sukkani. Kissani ovat siinä asiassa viattomia. Luojan kiitos, en omista sohvaa - kaukosäätimeni eivät ole ikinä sohvan jäljillä, eivätkä kaukosäätimet kelpaa nojatuolille. Sen sijaan ne voivat lojua lattialla enemmän ja vähemmän rikkinäisinä; siitä syytän kissoja.

(Kahvi, kiitos hauskasta videosta, se oli päivän piristys. :D )
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.08.2013 10:50

Vielä on selvittämättä se ikävä taho, joka käy sotkemassa esim minun asuntoni. Samoin olen asettanut etsintäkuulutuksen siitä kuuluisasta Joku Muu -nimisestä henkilöstä, jonka tehtävänä olisi siivota em sotkut.

Kyllä on kaikennäköistä Wikileaksia ja Snowdenia joka nurkassa pyörimässä, mutta näitä elämälle kruisaaleja väärintekijöitä ei tunnu metsästävän kukaan! :twisted:
Kahvi

Paluu Romulaatikko