Psykopatologia kirjoitti:En ole löytänyt tekstiä muistamastani Kyllästyneen viime aikaisesta fakta-puheesta.
Olen alkanut epäillä, että kyse voisi olla siitä, että Kahvi on väittänyt Kyllästyneen
vaatepuheita fakta-luontoisiksi (ainakin "järkevässä tuhlauksessa tai muualla)
mutta että se olisikin ollut vain Kahvin tulkintaa Kyllästyneen voimakkaasta
sanankäytöstä.
Psykopatologia kirjoitti:En ole löytänyt tekstiä muistamastani Kyllästyneen viime aikaisesta fakta-puheesta.
Olen alkanut epäillä, että kyse voisi olla siitä, että Kahvi on väittänyt Kyllästyneen
sanankäytöstä.

sanankäytöstä.
viewtopic.php?f=8&t=9973&start=230#p135440Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksen saisi sanoa, etten ole koskaan löytänyt edes siedettävän näköistä Pierre Cavallo -vaatetta?
Tietty saat sanoa, mutta kun olet sanonut mm:
"Pierre Cavallon tuotteet ovat mautonta roskaa."
"Koska Pierre Cavallon tuotteet ovat huonolaatuisia (roskaa), eivätkä edes kauniita tai tyylikkäitä"
Sanomisiesi jyrkästä ja tuomitsevasta tyylistä minusta sinua on nähdäkseni kritisoitu (ennenkin).
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ole löytänyt tekstiä muistamastani Kyllästyneen viime aikaisesta fakta-puheesta.
sanankäytöstä.
Ei Kahvi ollut ainoa, joka tulkitsi Kyllästyneen väitteen Pierre Cavallon tuotteet ovat mautonta roskaa faktaluonteiseksi. Minä tulkitsin asian samoin. Vasta myöhemmistä Kyllästyneen selityksistä ymmärsin, ettei kommentti ehkä ollutkaan tarkoitettu faktaksi kyseisistä tuotteista, vaan se olikin Kyllästyneen kokemusperäinen mielipide.
Edelleen olen sitä mieltä, että Kyllästynyt pitää asiaa faktana/tosiasiana, koska hän on itse käyttänyt kyseisiä vaatteita ja todennut käyttämänsä vaatteet mauttomaksi roskaksi. En usko Kahvin tai minun tulkinneen väärin, vaan nimenomaan Kyllästynyt toi henkilökohtaisen kokemuksensa esille faktaluontoisena asiana. Silti vaikkei sanonutkaan, että tämä on fakta...
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Sinähän olet (välillä) painottanut, että kyseessä ovat tulkintasi.
Niinpä Kahvi on kokenut sinut henkisesti väkivaltaiseksi (tms.).
En usko Kahvin noin kokeneen vaan kyse on ns. hätäpissasta. Kahvi yrittää väitteellään vierittää syyn omasta käytöksestään minun niskaani.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse syytit muita (edellä kuvatun insedenssin aikaan), että he eivät kanna vastuuta,
vaikka korjaukset ja selvennykset oli tehty (mm. faktajuttu).
Eivät kanna vastuutaan, koska eivät ole pyytäneet anteeksi...
viewtopic.php?f=8&t=9818&p=133050#p133050Kahvi kirjoitti:(--)
Voin ihan hyvin pyytää anteeksi perättömien tietojen levittämistä (sähköpostit ym): anteeksi.
Kyllästynyt kirjoitti:... - tai (faktajutun kohdalla) korjanneet virhettä vaan muuttivat tekstiä niin, että siitä tuli entistäkin huonompi.
Psykopatologia kirjoitti:Siihen taisi jäädä ilmaisu "henkilökohtainen fakta" (tms.),
joka on hieman epäkorrekti sillisalaatti, mutta minusta
asia tuli selväksi.
viewtopic.php?f=16&t=7364&p=89728#p89716Kahvi kirjoitti:(--)
Kyllä omalta osaltani voin sanoa entisenä koulukiusattuna, että oma osuuteni uhriasemaan joutumiseen oli merkittävä. Miksi tämmöistä selvää oman elämäni faktaa ei saisi sanoa ääneen?
23.10.2012 13:04 PP
--------------
Edit @ 20.11.2012 klo 22.10:
Lisätty sanat "oman elämäni"
Kyllästynyt kirjoitti:Tulkintasi oli väärä, niin kuin oli Kahvinkin.
Pierre Cavallon tuotteet ovat mautonta roskaa.
Koska Pierre Cavallon tuotteet ovat huonolaatuisia (roskaa), eivätkä edes kauniita tai tyylikkäitä. Tai ainakaan minä en ole koskaan onnistunut löytämään ainoatakaan edes siedettävän näköistä Pierre Cavallo -vaatetta.
Jos sinä sellaisen tiedät, laita kuva että minäkin näen.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Cavalloa käyttävät voivat tietysti loukkaantua siitä,
että pukevat päälle kuulemma roskaa, ellei paskaa.
On lähellä ajatus, että tarkoituksesti oli loukata.
Miepiteeni oli vahvasti ilmaistu, mutta niin on mielipiteenikin.
Jos joku on eri mieltä, olkoon niin, makuasioitahan nämä ovat.
On myös olemassa käsite "hinta/laatu -suhde" jonka houkuttelevuuden ja edullisuuden jokainen ratkaisee itse.
Kyllästynyt kirjoitti:
Pierre Cavallon tuotteet ovat mautonta roskaa. Suosittelen, että ostat yhden hyvän etkä kymmentä huonoa. Pääsisit helpommalla säilytyksen ja vaatehuollon suhteen, etkä näytä Kassi-Almalta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa