mr jalsan kirjoitti:Mä ottaisin tiukkaa viinaa, koska uintimatka vaatisi jo lämmittymisen. Peili ja puukko ovat myös perusteltuja.
Mutta tämänpäivän vastaus on vesitiivis pussi jossa on kännykkä. Jos pussis ei lasketa niin aurinkokennolaturi
kännyyn mukaan. Olisi niinkuin tarkoitus tulla löydetyksi eikä pitkäikäinen selviytyminen saarella
Minun kännyssä on kompassi, mutta mihin minä sitä tietoa tarvin? Etsijät paikantakoon

Psykopatologia kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Mä ottaisin tiukkaa viinaa, koska uintimatka vaatisi jo lämmittymisen. Peili ja puukko ovat myös perusteltuja.
Mutta tämänpäivän vastaus on vesitiivis pussi jossa on kännykkä. Jos pussis ei lasketa niin aurinkokennolaturi
kännyyn mukaan. Olisi niinkuin tarkoitus tulla löydetyksi eikä pitkäikäinen selviytyminen saarella
Minun kännyssä on kompassi, mutta mihin minä sitä tietoa tarvin? Etsijät paikantakoon
"Tiukalla" lämpimäksi?! Tarvittaisiin ehkä vielä satelliitti-antenni.
Minun lopullinen valintani on - kun lähden - yllä oleva veitsi (veitsi + keihäs)
ja peili (tulenteko + merkinanto (ja tietysti myös myös kauneudenhoitoon)).
Psykopatologia kirjoitti:Voisi puristaa finnejäkin ajan kuluksi ja
ennen kaikkea voisi jutella jonkun kanssa.
Psykopatologia kirjoitti:Ko. peilissä toinen puoli on tasainen ja toinen suurentaa (silmämeikit ym.).
Psykopatologia kirjoitti:Minun lopullinen valintani on - kun lähden - yllä oleva veitsi (veitsi + keihäs)
ja peili (tulenteko + merkinanto (ja tietysti myös myös kauneudenhoitoon)).
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa