Kenellä paras avatar?

Re: Kenellä paras avatar?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.07.2013 14:28

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ja hammasrattaatkin näyttävät tarttuvan hyvin kiinni.

Jumiutuvatkin joskus. Tai usein...

Niin, välillä pidättelet - ja sitten taas päästelet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.07.2013 17:29

Kuva

Tämä Trisselle, tosin en tiedä kuinka hyvin toimii pienessä koossa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.07.2013 17:30

Psykopatologia kirjoitti:Ylläpitäjänä yleisesti:

Ei avatar voi olla kenenkään tunnistettavissa olevan henkilön kuva.

Minulla ja sinulla nyt on avattarena tunnistettavan henkilön kuva - tarkoitit varmaan yksityishenkilöä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.07.2013 18:00

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ylläpitäjänä yleisesti:

Ei avatar voi olla kenenkään tunnistettavissa olevan henkilön kuva.

Minulla ja sinulla nyt on avattarena tunnistettavan henkilön kuva - tarkoitit varmaan yksityishenkilöä.

Joo.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 26.07.2013 21:45

Kahvi kirjoitti:Kuva
Illusian (uusi) avatar on mukavan pirteä, ehkä jopa reippaan hippityttömäinen.
Ei kuitenkaan vastaa minun mielikuvaani hänestä, se aikaisempi oli (muistaakseni) sadunomaisempi ja siis minusta vastasi paremmin mielikuvaani hänestä..

Kuva
Psykopatologian:n avatar on turhan pieni - jos ei olisi nähnyt ao kuvaa aikaisemmin isompana, niin ei oikein hahmota mitä kuvassa näkyy. Minusta aikaisempi villisika-avatar (tms) oli miähekkäämpi.
Tämä nykyinen ehkä kuitenkin vastaa parhaiten mielikuvaani PP:stä.

Kuva
Bethin avatar on hieno, ehkä kohtalokas antaen kuitenkin impression voimakastahtoisesta henkilöstä. Vastaa omaa mielikuvaani hänestä. Eikun vaan laittamaan se asetuksista avattareksi avatar-kohtaan!

Kuva
Kahvin avatar on yksiselitteisesti paras avatar ever! :P

Kuva
Hilpalla on liikettä ja dynamiikkaa kuvassa upeassa maisemissa. Kertonee hänen harrastuksestaan. Ei minusta ehkä vastaa mielikuvaa täysin hänen nettipersoonastaan, mutta todennäköisesti aika hyvin vastaa hänen IRL-persoonaansa - reipas ja liikunnallinen.

Kuva
Kyllästyneen avatar ei oikein tuo minulle mitään mielleyhtymiä, lyö tyhjää kun en muista missä yhteydessä Kaustinen työntelee ostoskärryjä.

Kuva
Mirrin avatar on minusta täysosuma. Kissa joka tuumii ja pohtii asioita kantilta jos kolmanneltakin.

Kuva
Kuuttarella avatar minusta viittaa avaruuden sfäärien mystiikkaan, romanttista elementtiä unohtamatta - vastaa suht hyvin mielikuvaani hänestä.

Riidankylväjän ja Trissen avattaret ei valitettavasti näy minulla ja muilla nimimerkeillähän ei tainnut avatar-kuvaa olla.

Mirrin avataresta samaa mieltä, sopii hänelle täydellisesti.
Illusian vanha avatar oli minusta hienompi ja sopi hänelle paremmin, ( tarkoitan sitä keinuvaa hahmoa)
Luulin että Hilpan avataressa on hän itse oikeasti, aito luistelukuva olisi vielä parempi
sinun avataresi Kahvi, ei mielestäni kuvaa persoonaasi, ainakaan nettikirjoittajana.
Psykopatologia on laittanut omakuvansa, hän ulkoinen olemus vastaakin mielestäni mielikuvaani hänestä
Trisin, Bethin ja Riidankyväjän avataret ei näy minullakaan, eikä Obelixin, jos hänellä sellaine on.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2013 11:14

Psykopatologia kirjoitti:Olennainen tekijä avattarissa se, onko siinä olio (tms.) vai maisema (tms.).

Ihmisettömyys painottuu Trisin avattaressa. Miks'ei suoraan Kuun kraattereita!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 27.07.2013 15:33

Piti vielä sanoa Kyllästyneen avataresta, minusta se sopii hänelle hyvin. Olen ajatellut, että Kaustisen kärryissä on pinottain arkistoitavia papereita.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Emmanuela » 01.08.2013 22:38

Onks mulla avatar. On, ihan paras.
Emmanuela

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.08.2013 21:27

Löysin Trisille uuden avataren, joka on ihmisen kuva.

Kuva
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.08.2013 21:48

Näöstä en tiedä, mutta luonnetta pitää olla. Pienennettävä ensin; aivan liian iso kuvakoko.
Hilppa

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet