Kuutar kirjoitti:Mitä mieltä täällä ollaan siitä käytännöstä, että PP saa poistaa toisen kirjoittajan viestistä osan tekstiä, jos joku toinen kirjoittaja vaatii niin?

Kyllästynyt kirjoitti:Kysymys Reinikäiselle:
Oletko saanut keskustelun "omalla" palstallasi (Tukiasema.org) niin tyrehdytettyä, ettei sen palstan häirintä ja terrorisointi enää tuota sinulle riittävästi tyydytystä vaan sinun pitää hakea sitä täältä?
Reinikäinen kirjoitti:
Sikäli kuin tarkoitat Tukiasema.org:ia, en ole keskustellut "omalla palstallani" miesmuistiin.

Psykopatologia kirjoitti:No mitä se on tai oli, kun Suomi24:ssä kiusasit Kyllästynyttä kuukausien ajan?
Obelix ei ole tehnyt mitään sellaista, mutta jos joku on, niin sadistista kiusaamistahan se on ollut.

Psykopatologia kirjoitti:Kysyin sinusta, en Obelixista tai Vasso-Reinikaisesta.
Obelix kirjoitti:Olen Obelix.
viewtopic.php?f=16&t=7364&p=90142&hilit=anteeksi#p90148Obelix kirjoitti:[Pyydän anteeksi] KAIKKIA ASIOITA, KAIKKIALLA JA KAIKILTA. Yksilöidymmin, Suomi24 ja Kyltsi sekä Psykopatologia, lisäksi muut joita en muista silloisesta jatkuvasta humala tilastani johtuen. Työttömyys ei ollut helppo pala, rakentaminen oli aika lailla seis. Nyt raksat kohoaa ja olen uudistunut mies!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Re: Miksi samaa aina kiusataan?
24.10.2012 21:37viewtopic.php?f=16&t=7364&p=90142&hilit=anteeksi#p90148Obelix kirjoitti:[Pyydän anteeksi] KAIKKIA ASIOITA, KAIKKIALLA JA KAIKILTA. Yksilöidymmin, Suomi24 ja Kyltsi sekä Psykopatologia, lisäksi muut joita en muista silloisesta jatkuvasta humala tilastani johtuen. Työttömyys ei ollut helppo pala, rakentaminen oli aika lailla seis. Nyt raksat kohoaa ja olen uudistunut mies!
Tässä Obelixin anteeksipyyntö reilun puolen vuoden takaa - ja nyt hän on eri mieltä itsensä kanssa?
En ole mikään "Kyltsi".
Psykopatologia kirjoitti:Poistan sinut myöhemmin.
Ota kopioita, jos haluat.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa