Hilppa kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tuossa on huonoja jalkineita. Ne ovat täyttä roskaa, koska niillä ei voi kävellä vaan muistuttavat pikemminkin kidutusvälineitä.
Noilla kengillä ei ole mitään yhtymäkohtia normaalin suomalaisen naisen elämään, mistä näkökulmasta nuo kengät edustavat idiotismia.
Kyllä ihan normaalit suomalaisetkin naiset käyttävät korkeakorkoisia kenkiä juhlissa ja iltamenoissaan. Pitkille kävelyreissuille tai jatkuvampaan käyttöön ne eivät tietenkään sovi. Jos jalkoja rupeaa särkemään, pitäisi vaihtaa kenkiä, ettei tule vaivaisenluita. Parasta tietysti olisi, jos muoti muuttuisi kenkien osalta, sillä väärän malliset kengät aiheuttavat tosi paljon jalkavaivoja, joista on haittaa lopuksi elämää.
Minä itse olen nauttinut siitä, että olen voinut käpötellä ja pyöräillä varvassandaaleissa melkein koko kesän, kun on ollut niin lämmintä. Ne saa nopeasti jalkaan, niissä on pehmeät pohjat, ja ei haittaa, vaikka ne kastuisivat tai niihin menisi rannalla hiekkaa. Kaupoissa on tosi nättejä varvastossuja ja paljon valinnanvaraa.