Oikeaa "tuhlaamista" - pitkä tähtäys

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Oikeaa "tuhlaamista" - pitkä tähtäys

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.07.2013 00:38

Miesten naisten rintoihin kohdistuvien lukemattomien kommenttien, arvostelujen, tölväysten, klähmimisen ym. luoma käsitys siitä, että naisen rinnat ovat jotakin aivan muuta kuin lapsen ruokkimiseen tarkoitetut maitorauhaset. 
Ainakaan minä en ole kuullut yhdenkään tuikituntemattoman naisen ääneen ja julkisesti kommentoivan rintojani.

Rintaliivien oston ja käytön muodostuminen naiseuden saavuttamisen merkkipaaluksi johtuu yllä mainitsemistani asioista. 

Miten rintaliivit liittyvät yllämainitsemiisi asioihin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.07.2013 00:41

Obelix kirjoitti:Tisut ovat miehiä varten. Niitä on kiva puristella ja normaalit naiset pitävät siitä.

Kyllä minustakin normaalit naiset pitävät rintojensa hyväilemistä, aika ja
paikka ym ovat tietenkin ratkaisevia tässäkin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.07.2013 00:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Sanomisiesi jyrkästä ja tuomitsevasta tyylistä minusta sinua on nähdäkseni kritisoitu (ennenkin).

Oletko Kahvi koskaan tutustunut Pierre Cavallo -vaatteisiin?

Jos et ole, miten voit väittää minun olevan (liian) jyrkkä ja tuomitseva. Olen edelleen sitä mieltä, että Pierre Cavallo -merkin vaatteet ovat mautonta ja huonolaatuista roskaa, mutta jos joku sellaista haluaa ostaa -> ei minulla siihen ole mitään sanomista.

En, mutta se ei vaikuta arviooni.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 25.07.2013 02:10

Bluffaaminen näissä asioissa ei ole muuta kuin omiin muroihin pissimistä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.07.2013 11:59

On tietysti totta, että alun perin jumala on luonut naisen rinnat lasten laidunmaaksi.
Mutta ajan kuluessa saatana on onnistunut juonissaan, ja rintojen funktio on muuttunut
- tai ehkä voisi sanoa täydentynyt. Ja ehkä miesten liha on jo alun perin ollut - tai jopa
luotu - heikoksi. Ja jäähän sitä aikaakin imetykseltä, varsinkin myöhempinä vuosina.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.07.2013 17:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:En, mutta se ei vaikuta arviooni.

Eli tosiasioista viis, sinä uskot tietäväsi minua paremmin senkin mikä on huonolaatuista roskaa kuin minä - joka sentään olen tutustunut Pierre Cavallon vaatteisiin.

Ei ollut kysymys vaatemerkeistä tms vaan sanomisiesi jyrkästä ja tuomitsevasta tyylistä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.07.2013 17:38

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Miesten naisten rintoihin kohdistuvien lukemattomien kommenttien, arvostelujen, tölväysten, klähmimisen ym. luoma käsitys siitä, että naisen rinnat ovat jotakin aivan muuta kuin lapsen ruokkimiseen tarkoitetut maitorauhaset. 
Ainakaan minä en ole kuullut yhdenkään tuikituntemattoman naisen ääneen ja julkisesti kommentoivan rintojani.

Rintaliivien oston ja käytön muodostuminen naiseuden saavuttamisen merkkipaaluksi johtuu yllä mainitsemistani asioista. 

Miten tuon vielä selkeämmin voisi selittää; miehet vaahtoavat naisten rinnoista - kuten ilmeisesti sinäkin. Ettekä suinkaan lasten imettämisen takia.

En ymmärrä miten rintaliivien käyttö (tai käyttämättömyys) liittyy vaahtoamiseen ym?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.07.2013 17:52

Psykopatologia kirjoitti:On tietysti totta, että alun perin jumala on luonut naisen rinnat lasten laidunmaaksi.
Mutta ajan kuluessa saatana on onnistunut juonissaan, ja rintojen funktio on muuttunut
- tai ehkä voisi sanoa täydentynyt. Ja ehkä miesten liha on jo alun perin ollut - tai jopa
luotu - heikoksi. Ja jäähän sitä aikaakin imetykseltä, varsinkin myöhempinä vuosina.

Joo, evoluutiolla lienee ollut funktio sille, että imetyksen lisäksi rinnat ovat naisille erogeeninen alue.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.07.2013 22:38

Haluan nyt korostaa, että en kehu mainitsemiani tuotemerkkejä, eivätkä ne ole minulle personoituneita tai elämää syvempiä. Saatte nimittää niitä vaikka huonolaatuisiksi tai roskaksi. Jos jostakin tuotemerkistä jokin vaate sopii yhdelle, eivät välttämättä kaikki kyseisen tuotemerkin vaatteet sovikaan. Sitten on vielä sellaisia vaatemerkkejä, joiden vaatteita pidän ehkä kauniina, mutta en itselleni sopivina.

Mielestäni brandejä on nykyisin liikaa tai sitten ovat niin toistensa kaltaisia johtuen trendien nopeasta vaihtelusyklistä, että on siksi vaikea löytää omansa näköistä ja sopivinta tuotetta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 27.07.2013 10:42

Minulla on nisseniltä hankittuja laseja. Yhdet ovat niistä oikein hyvät. Pidän myös aurinkolaseistani voimakkuuksilla. Kahdet muut ovat liian isot. Ja putoavat nenältä niin, että lukualue ei ole kohdillaan. Ilman rillejä olen melko onneton

Taitaapa minulla olla instrunkin lasit, mutta ovat tehottomat monitehot.

Silmälasit ovat aivan liian kalliit! Minä tarvitsen erikoislinssit ja jos ottaisin kaikki hienoudet tulisi linssille hintaa tosi paljon. Otan siis vain välttämättömät ja kärsin sitten raskaista laseista. Nyt hyviini on olmestynyt naarmuja, muttei eahavarat salli uusimista. Myös kahdelle lapselleni saan prillit ostaa. Toinen käyttäköön tiimarrita koska on tasanäkö ja plussaa. Loukkaantuihan tuo ehdotuksestani, mutta pakko priorisoida hankintoja. On sekin vaan niin kummaa tuo sisarkateus!
mr jalsan

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.07.2013 14:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:En, mutta se ei vaikuta arviooni.

Eli tosiasioista viis, sinä uskot tietäväsi minua paremmin senkin mikä on huonolaatuista roskaa kuin minä - joka sentään olen tutustunut Pierre Cavallon vaatteisiin.

Ei ollut kysymys vaatemerkeistä tms vaan sanomisiesi jyrkästä ja tuomitsevasta tyylistä.

Sanon huonolaatuista ja mautonta roskaa, huonolaatuiseksi ja mauttomaksi roskaksi. Olen myös ilmoittanut, etten ainakaan itse ole kyseisen vaatemerkin tuotteista löytänyt ainoatakaan edes siedettävää vaatetta.
...

Niin. Sinä puhut vaatemerkistä, minä puhun tyylistä, jolla itseäsi ilmaiset - Pierre Cavallon vaatteisiin en ole ottanut kantaa suuntaan enkä toiseen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.07.2013 14:25

Kyllästynyt kirjoitti:PS. Käytätkö Kahvi sattumoisin Mekkomiehen (Dressmann) vaatteita?

On minulla niitäkin - kuinka niin?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.07.2013 14:30

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Miten tuon vielä selkeämmin voisi selittää; miehet vaahtoavat naisten rinnoista - kuten ilmeisesti sinäkin. Ettekä suinkaan lasten imettämisen takia.

En ymmärrä miten rintaliivien käyttö (tai käyttämättömyys) liittyy vaahtoamiseen ym?
Kyllästynyt (aikaisemmin) kirjoitti:Rintaliivien käyttämistä pidetään naiseksi varttumisen virsta/virtsapylväänä siksi, koska naisten rinnat on miesten jatkuvan kommentoinnin kohteena - ja niiden merkitys naiseuteen joku aivan muu kuin mikä niiden käyttötarkoitus on.

Toisin sanoen; miesten syytä.

Niin kun en nyt vaan ymmärrä, että miten rintaliivien käyttö (tai käyttämättömyys) liittyvät "vaahtoamiseen" (ym), rintojen merkitykseen naiseuteen ja/tai käyttötarkoitukseen - ja miten tämä kaikki on miesten syytä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2013 14:57

Keskustelua voidaan tietysti käydä heitellen iskulauseita puolin ja toisin.
Ja sitten aletaan riidellä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 27.07.2013 19:13

Minä en pidä Marimekon vaatteista, enkä Nanson t-paidoista.
Illusia

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2013 19:20

Nythän suhteellisen pienirintainen Chalotte Rampling = Lou Andreas Salome hurmaa myös hyvän ja pahan tuolla puolen.

Kuva
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 27.07.2013 19:21

Minusta olisi kivaa jos Kultsi leppyisi ja puristaisi meidät sovinistit suureen syleilyyn rintaansa vasten.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2013 19:26

19:26
Niinhän se on, että turhautuminen innostaa, mutta tyydytys rauhoittaa (vimmaa).

Sitähän varten juuri papit ovat kovia panomiehiä; he haluavat rauhaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 27.07.2013 19:31

Kerran minä löysin omasta mielestäni kivan ja minulle sopivan harmaan mustakukallisen Nanson t-paidan, mutta sillä kertaa toiset olivat sitä mieltä, että se on ruma eikä sovi minulle ollenkaan. En pitänyt sitä kuin kerran, kun omatkin silmäni avautuivat ja tajusin, miten kauhea se on. Aluspaitanakaan se ei miellyttänyt, kun koko ajan oli mielessä, että villapaidan alla on hriveän ruma t-paita. Taisin antaa sen sitten kirpparille.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kahvi » 27.07.2013 19:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Niin. Sinä puhut vaatemerkistä, minä puhun tyylistä, jolla itseäsi ilmaiset - Pierre Cavallon vaatteisiin en ole ottanut kantaa suuntaan enkä toiseen.

Minulla olisi paljonkin sanottavaa sekä tyylistä että sanastosta jolla sinä itseäsi ilmaiset ja olet ilmaissut! Ja koska (todistettavasti) sinä Kahvi olet käyttäytynyt sekä käyttänyt minua kohtaan sanastoa ja tyyliä, jotka eivät ole lähelläkään asiallisuutta, sinä olet jäävi mankumaan minun kirjoitustyylistäni.

Olen eri mieltä - kyllä minullakin on sananvapaus tällaisissakin asioissa.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko