Dubain raiskauksen uhri vapautettu

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Dubain raiskauksen uhri vapautettu

ViestiKirjoittaja Illusia » 24.07.2013 12:07

Minä olen feministi. Ajan naisten ylivaltaa maailmaan.
Illusia

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 12:10

Illusia kirjoitti:Minä olen feministi. Ajan naisten ylivaltaa maailmaan.

Ok kerrankin rehellinen feministi. Nostan hattua.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 12:11

Illusia kirjoitti:Onko Mirri tuo Ruukinmatruuna?

Tuskin. Ruukinmatruunan oikeasta henkilöllisyydestä ei ole tietoa. Arvelisin, että hän on naimisissa oleva, noin 40vee nainen, jolla on poikalapsi(a) ja on hyvin miehisellä alalla töissä - ja tutkii asioita pohjamutia myöden. Harrastaa purjehdusta, kamppailulajeja, historian elävöittämistä ja timangiakin tarkempaa asioiden tutkimista.

Kannattaa tutustua:

TAKKIRAUTA
PIG IRON TAPPED OFF THE FURNACE OF THE IRONMISTRESS
http://takkirauta.blogspot.fi/
ABOUT ME

IRONMISTRESS
STEELTOWN, DERIVAATTALANDIA
Verbaalista pyrometallurgiaa jo vuodesta 2007

Takkirauta (pig iron) on siis blogin nimi ja kirjoittaja on Ruukinmatruuna (Ironmistress)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 12:12

Riidankylväjä kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Minä olen feministi. Ajan naisten ylivaltaa maailmaan.

Ok kerrankin rehellinen feministi. Nostan hattua.

Kuin myös.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.07.2013 12:19

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?

Jos sharia-kulttuuria ei tuomitse tällä palstalla 'ääneen', eikä sinun tavoin, niin sitä ei tuomitse ollenkaan - vai miten? Mikä ihmeen esimerkki hyvästä tuomitsemiskäytännöstä sinä kuvittelet olevasi?

Voi sen tuomita muillakin tavoin - mutta runsaista kannanotoistasi huolimatta en ole nähnyt sinun(kaan) mitenkään (suoraan) tuomitsevan shariakulttuuria.

En tiedä mitään järjellistä syytä ryhtyä mihinkään (suoraan) tuomitsemiseen tämän foorumin herrojen silmien edessä. Tiedätkö sinä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 12:20

Jos sinulla on asiaan mielipide, olisi kivaa jos kertoisit siitä.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 12:21

Tiedän.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 12:25

Mirri kirjoitti:En tiedä mitään järjellistä syytä ryhtyä mihinkään (suoraan) tuomitsemiseen tämän foorumin herrojen silmien edessä. Tiedätkö sinä?

Sinusta siis ei ole "järjellinen syy" se, että raiskauksen uhri saa rangaistuksen. No ei siinä mitään, mielipiteitä on monia ja se sallittakoon.
Kahvi

Re: Tältä näyttää raiskattu nainen

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 12:32

Kyllästynyt kirjoitti:Eivätkö palstan "ei-daamit" ilman erityistä kommentointia oivalla tai osaa päätellä, että kyseinen "oikeuskäytäntö" on "daamien" mielestä naisia sortava ja halventava?

Emme - ja sinäkään näemmä et kykene tuomitsemaan suoraan shariaa vaan kiertelet&kaartelet muita asioita kritisoimassa ym.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 12:42

12:42
Voimmeko puuttua suvereenin valtion oikeudenkäyttöön?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.07.2013 12:46

Psykopatologia kirjoitti:12:42
Voimmeko puuttua suvereenin valtion oikeudenkäyttöön?

Ketkä me? Eikö ihmisoikeus- ja sotarikoksia käsitellä Haagin tuomioistuimessa?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.07.2013 12:52

Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Jospa palstan ladytkin kokevat (tiedostamatonta) vetoa muslimeita kohtaan ja siksi eivät minun tavoin kykene tuomitsemaan heidän harrastamaansa sharia-kulttuuria - kognitiivinen dissonanssi siis ehkä?

Jos sharia-kulttuuria ei tuomitse tällä palstalla 'ääneen', eikä sinun tavoin, niin sitä ei tuomitse ollenkaan - vai miten? Mikä ihmeen esimerkki hyvästä tuomitsemiskäytännöstä sinä kuvittelet olevasi?

Voi sen tuomita muillakin tavoin - mutta runsaista kannanotoistasi huolimatta en ole nähnyt sinun(kaan) mitenkään (suoraan) tuomitsevan shariakulttuuria.

Edit @ 12:04
muutettu "sinun" -> "sinun(kaan)"

Sinä olet ollut muuttamassa keskustelun fokusta sharia-lainsäädännön hyväksymisen/tuomitsemisen suuntaan. Eli hämärtämässä asiaa!

Alkuperäisessä viestissään Riidankylväjä kuitenkin asettaa epäilyksenalaiseksi koko raiskauksen tapahtumisen vain sen perusteella, että kuvassa nainen hymyilee ja sanoo olevansa onnellinen!!! Kyllä pitää lukea nimenomaan (olemattomia) rivienvälejä, että Riidankylväjän aloitusviestin saisi väännettyä kyseisen yhteiskunnan kritisoinniksi.

En minä ainakaan pidä shariaa näissä kysymyksissä naisen kannalta oikeudenmukaisena! Ihan törkeää todellisuuden vääristämistähän se on, mutta Riidankylväjän kritisointi tässä ketjussa ei liity siihen asiaan millään lailla.
Helmenkalastaja

Re: Tältä näyttää raiskattu nainen

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.07.2013 12:52

Riidankylväjä kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Eikö ladyjen korviin yhtään särähdä, että raiskauksen uhrin ja hänen omaistensa suuhun on pantu sanat "olemme hyvin onnellisia" ?

Ristiriitaista sanomaa on vahvistettu uhrin onnellisesti hymyilevällä kuvalla.

Mistä ihmeen ristiriitaisesta sanomasta sinä puhut?

Minusta raiskaus on kuitenkin isompi juttu kuin muutama kuukausi vankilassa, joka sekin tietysti on suuri vääryys.

En tosin tiedä miten naiset tuon kokevat.

En ymmärrä viestisi sisältöä enkä raiskauksen ja vankilatuomion vertailua. Tässä tapauksessa raiskauksen päälle ja lisäksi olisi voinut tulla vielä vankilatuomio. Sehän vain vahvistaisi raiskauskokemuksen julmuutta, mikäli raiskauksen uhri juridisesti todettaisiin syylliseksi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 13:28

Ilmeisesti vain alkoholinkäytöstä on todisteita (todistajia?),
joten kumppanukset olisi pitänyt tuomita vain niistä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 13:34

13:34
Tästä tapauksesta ei ole pitävää tietoa.

Vähän turha spekuloida.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 13:35

Ei, en tunne vetoa muslimeita kohtaan - en edes tiedostamatonta.

Mistä tiedät?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.07.2013 13:36

Psykopatologia kirjoitti:Ilmeisesti vain alkoholinkäytöstä on todisteita (todistajia?),
joten kumppanukset olisi pitänyt tuomita vain niistä.

Mies on myöntänyt seksin, mutta on väittänyt sen tapahtuneen molempien suostumuksella. Siksi on voitu tuomita avioliiton ulkopuolisesta seksistä.

Eilen olin lukevinani jostakin (tutustuakseni asiasta käytössä olevaan aineistoon), että nainen oli käynyt lääkärintarkastuksessa raiskauksen jälkeen, mutta hänen yllätyksekseen lääkärinlausunto ei riittänyt raiskauksen toteen näyttämiseksi. Tekijän olisi pitänyt tunnustaa raiskaus tai naisen olisi pitänyt saada todistajanlausunnot neljältä miespuoliselta todistajalta. Mahdoton yhtälö.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Illusia » 24.07.2013 13:43

Minä en tunne yhtään muslimimiestä.
Illusia

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 13:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei, en tunne vetoa muslimeita kohtaan - en edes tiedostamatonta.

Mistä tiedät?

Sanotaan, että olen aika varma asiasta sillä perusteella, etten tunne minkäänlaista vetoa muslimimiehiin.

Tuo onkin hyvä tapa vastata: siten että vastaus kumoaa vastauksen.

Voi vielä lisätä: en edes unissani.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 13:49

Kyllästynyt kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Naiset haluavat vahvan miehen. Länsimaista sellaisia ei enää löydy niinpä pitää ruveta feministiksi tai hankkia muslimimies. Siksi naiset ja feministit ovat haluttomia tuomitsemaan muslimeja.

Millä perusteella sinä väität, että naiset ja/tai feministit ovat haluttomia tuomitsemaan muslimeja?

En minä ainakaan näe mitään järkeä hokea itsestäänselvyyksiä, Ehkä kuitenkin pitäisi niin tehdä (hokea itsestäänselvyyksiä), jos palstan miehille ovat asiat jääneet noin epäselviksi.

Feministijärjestöjen sivuja kun katselee, niin eipä löydy poikkipuolista sanaa. Täälläkin oli pitkä ketju aiheesta jokin aika sitten ja palstan naiset keskittyivät enimmäkseen sättimään minua ja palstan muita puna niskoja.

http://www.tulva.fi/uutiset.php?aid=116023&k=15669
Kuva
Lähetin Akuliinalle kysymyksen "Miksi kuvan muslimifeministillä on miehen kädet?" mutta en ole saanut vastausta.
Riidankylväjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko