Tris kirjoitti:Eivät ihmiset osaa lukea ajatuksiasi. Ihmetyttää kuinka voit ilmaista tuossa työtehtävässä toimiessasi itseäsi noin epäselvästi vai onko jonkinlainen kryptisyys eduksi että voi bluffata ja perääntyä jos potilaan reaktio on huono väittäen ettet koko asiaa tarkoittanut. Puhut molemmista eli kahdesta mutta viitaat minuun. Minulla on joko ollut yksi avatar tai lukuisia muttei millään matematiikalla kahta.. Niinpä päädyin olettamaan että tarkoititkin Kyllästynyttä ja Mirriä ja joko vitsailit hyvyydellä taikka kirjoitit hienon sijasta huono.
Beth kirjoitti:Mitä minun avassa on sitten vikana??
Beth kirjoitti:Se on tekstissa. En onnistunut laitamaan sitä uudestaan, sama oli minulla joskus täällä.
Radikal sanoo että se on 5 kb, en löytänyt millä sitä voi pienentä siellä niihin 2 kb. Pixeleitä voi säätä.
Psykopatologia kirjoitti:19:13
Mielestäni hyvä avatar on ainakin jossain määrin huumorintajuinen, ja
sen tulisi kuvastaa henkilön joitain tunnistettavissa olevia piirteitä.
Siihen voi liittyä manifesteja tai eri asteisesti salaisia toiveita tai pelkoja,
jotka eivät kuitenkaan saisi olla määräävässä asemassa, koska tuolloin
avatar muuttuu ikään kuin "tunnistamattomaksi" tai naurettavaksi (ellei
viime mainittu sitten ole nimen omaan ollut kirjoittajan pyrkimys "hyvässä"
mielessä).
http://fi.wikipedia.org/wiki/Marxin_veljeksetWikipedia kirjoitti:Marxin veljekset
Ylhäältä: Chico, Harpo, Groucho ja
Zeppo (vuonna 1931)
Marxin veljekset olivat yhdysvaltalainen koomikkoveljesryhmä, jotka nousivat kuuluisuuteen monissa klassikoiksi nousseissa elokuvissa. He aloittivat uransa vaudevillenäyttelijöinä.
(--)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa