Beth kirjoitti:- -
Se on vaatimuus![]()
- -
Kenen?
Psykopatologia kirjoitti:Beth:
Ja aktori
On luonnollisesti mentoroitava, jolle tietoa siirretään.
Ei ole.

Beth kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Beth:
Ja aktori
On luonnollisesti mentoroitava, jolle tietoa siirretään.
Ei ole. - Ketju on jotenkin poskellaan.
Tarkoittaako Beth tällaista ketjua?
Mikä "ei ole"?
Ja mikä tässä on poskellaan?
Beth: Minulla on mentori. Onko muilla? Mentori on sellainen joka itse pitää mentoroida, ja anna lupa kysyä mitä vaan mihin aikaan tahansa, paitsi silloin kun mentori nukkuu.
Beth kirjoitti:Mitä, aktori sanaa ei ollut sinulle mieleen? Ihan oikea sana se on!
"Mentoroinnissa kokenut ja osaava henkilö, mentori, antaa ammatillista tukea ja
sparrausta kehittymishaluiselle ja -kykyiselle henkilölle, aktorille"
http://www.sefe.fi/mentorointi
Psykopatologia kirjoitti:Toimija; näyttelijä.
Porukka laittaa tänne mitä sanojaan vaan (autistisesti).

mentori
(nuoren) ohjaaja
neuvonantaja.
aktori nuorempi työntekijä mentoroinnissa, mentoroitava; käyttäjärooli (ohjemistokehityksessä); toimija; virallinen syyttäjä
Käyttäjäroolia (engl. actor) käytetään ohjelmistokehityksessä kuvaamaan henkilökäyttäjärooleja tai ulkoisia järjestelmiä. Käyttäjäroolina oleva järjestelmä kommunikoi tarkasteltavan järjestelmän kanssa. UML määrittelee tarkasti käyttäjäroolin. Käyttäjäroolista käytetään joskus myös käsitettä aktori.
Tämä artikkeli on Wikipediasta, johtavasta käyttäjien tuottamasta tietosanakirjasta. Sen sisältöä ei välttämättä ole tarkistettu ammattitoimittajilla (katso täysi vastuuvapauslauseke)
Wikipedia - Lahjoita Wikimedialle

Psykopatologia kirjoitti:Ei lanttu leikkaa.

Psykopatologia kirjoitti:Ei, mentori on "ylempänä", ei varsinainen ystävä.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ei lanttu leikkaa.
Luulet vain.
Mirri kirjoitti:Jos sanalla mentori tarkoitetaan viisasta ja luotettavaa ystävää neuvonantajana,
sana kenties olisi hyvä laittaa sitaatteihin väärinkäsitysten välttämiseksi: ystäväni on
"mentorini" ja minä hänen "aktorinsa".
Beth kirjoitti:Onko ystävän pakko ruuvata ystävänsä?![]()
Minusta ei ole.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa