Psykopatologia kirjoitti:Kukaan Psykopatologiassa ei ole puuttunut Trisin huutonet-bisneksiin yms.
En tiedä, tulisko ko. myyntivoitoista maksaa veroa. Niin tai näin,
minusta ne voi hyvällä omallatunnolla pimittää verottajalta ja
sosiaalitoimelta.
Kumma, kun Tris ei meinaa millään uskoa, että hän ei ole "oikea"
veronmaksaja (kuten esimerkiksi minä).
Psykopatologia kirjoitti:Kukaan Psykopatologiassa ei ole puuttunut Trisin huutonet-bisneksiin yms.
En tiedä, tulisko ko. myyntivoitoista maksaa veroa. Niin tai näin,
minusta ne voi hyvällä omallatunnolla pimittää verottajalta ja
sosiaalitoimelta.
- -

Obelix kirjoitti:Kuka hullu maksaa metrossa, jos sitä ei valvota? Sinäkö olet niin tollo?
Tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Logiikkasi on täydellistä. Hänen raha-asiansa eivät kiinnosta, mutta asetut moralisoimaan hänen raha-asioitaan.
Ei kiinnosta, kunhan rahat eivät ole veronmaksajien pussista huijaamalla hankittuja.
Ei kiinnosta kunhan se on mielesi mukaista?
Obelix kirjoitti:
Täällä tarvitaan logiikkakurssin käyneitä.

Tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No ei todellakaan noin!
Ei kiinnosta silloin jos ne on hankittu rehellisesti, ketään huijaamatta tai pettämättä.
Eli kiinnostaa jos on epärehellisesti, huijaten tai pettäen? Mikä siinä niin kovasti oikein kiinnostaa?

Beth kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Obelix kirjoitti:Kyllästynyt on oikea asiantuntia tekemään näitä työkykyarvioita. Olet varmaan lääkäri tms. LOL
En, mutta olen Tristanista vuosien varrella saanut enemmän tietoa kuin sinä joka väitit minun olevan ylipainoinen, alkoholin takia potkut saanut entinen sairaala-apulainen joka asuu Korsossa ja jakaa miehille persettä ilmaiseksi tai jopa maksaa siitä.
Kehtasit jopa jakaa (onneksi anonyymia) sähköpostiosoitettani.
Siis Obelix oli tuon takana?
Beth kirjoitti:No mikä nikki oli Obelixilla silloin?
Beth kirjoitti:No oliko hän tukarilla millä nimimerkeillä?
Eli hän on oikeasti Wasso-Reinikäinen...
Psykopatologia kirjoitti:Puolustautuminen aktuaalissa tilanteessa - kyllä.
Mutta usein kyse on vasta-kiusaamisesta, missä on myös koston elementti.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Kymmenen vuotta myöhemmin tapahtuva ei ole itsepuolustusta
Kyllä on. Ethän sinäkään ole enää minua juurikaan kiusannut ja uskoakseni syy on ollut se, etten ole suostunut uhriksesi eikä kiusaaminen enää palvele tarkoituksiasi; pura turhautumistasi, luo tunnetta vallasta tai anna muuta suurta tyydytystä vaan tuottaa sinulle enemmän haittaa kuin hyötyä ja nautintoa.
Se kiusaaminen jota (mm.) sinä olet tehnyt on kuitenkin koko ajan läsnä; se ei ole kadonnut mihinkään, eikä sen aiheuttamaa vahinkoa tai kärsimystä ole korjattu, poistettu tai mitätöity.
Ja niin kauan kuin tuo pätee ja/tai kiusaamista esiintyy, niin kauan pidän asiaa esille ja suhtaudun minua kiusanneisiin tavalla jonka itse koen parhaiten estävän kiusaamisen jatkumisen sekä edesauttavan kiusaajan asettamista vastuuseen teoistaan ja sanoistaan.
Koska sivustaseuraajat eivät kiusaamiseenkaan puuttuneet, en katso minulla olevan mitään syytä tai velvollisuutta noudattaa heidän esittämiään lopettamisvaatimuksia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa