Linnanmäki

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Linnanmäki

ViestiKirjoittaja Eelai » 11.07.2013 22:56

Kävin Ukossa viime kesänä, oli hurjaa ja kivaa! Pidän huvipuistoista ja ostan aina rannekkeen, koska ramppaan edelleen aikuisenakin laitteissa urakalla. Monellehan tulee jossain vaiheessa lapsuuden jälkeen vastaan se, että laitteissa tulee etova ja huono olo. Olen toistaiseksi välttynyt tältä, toivottavasti jatkuu näin!
Eelai

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.07.2013 23:54

Olette te aika hurjia. Minusta ei ole yhteenkään "kunnon" laitteeseen menijäksi. Eikä ole ollut ikinä. Tai no. Vuoristoradassa kävin joskus kymmeniä vuosia sitten ja maailmanpyörässä. Rinkelissä oli "pakko" käydä, kun valmistui, mutta ei mikään nautinto ollut.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.07.2013 00:18

Jos pää ja vatsa kestää, niin huvipuisto on hyvän olon lähde vailla vertaa. Eikä laitteiden suurkuluttajille ole edes kallis lysti nykyisenä rannekkeiden aikakautena. Paitsi tietysti jos lapsia on liuta, niin silloin käy kukkaron päälle. Kalliimmaksi päivä kuitenkin tuli aikana, jolloin piti ostaa laitelippuja. Taisteltiin lasten kanssa, että kustannetaanko uusintakierroksia vai eikö kustanneta; olisi ollut pakko malttaa tyytyä yhteen käyntiin per laite. Rannekkeet ovat hyvä keksintö niille, jotka viihtyvät härveleiden parissa aamusta iltaan.

Minäkin olen (ollut) huvipuistohullu, mutta lasten kasvettua aikuisiksi olen muka liian vanha hurvittelemaan huvipuistoissa. Viimeksi olen käynyt joskus 90-luvun loppupuolella. En millään kehtaa enää mennä, vaikka mieli tekisi hirveästi. Vaan miksi ihmeessä en kehtaisi, sitä minun varmaan sietäisi miettiä. Maailmassa on valtaisa määrä toinen toistaan hurjempiin huvipuistolaitteisiin hurahtaneita ihmisiä, joille ikä ei ole mitenkään este, hauskuuttavat itseään huvipuistoilla vielä vanhoilla päivilläänkin.

Tuli vielä mieleeni... Oletteko käyneet kiertävissä tivoleissa? Nekin ovat kivoja, mutta lippusysteeminsä vuoksi aika kalliita paikkoja.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.07.2013 00:38

Huvipuistoissa on mielestäni yksi vika. Ja se on melu. Ainakin isojen laitteiden puolella. Kun minulla on toi tinnitusvamma, en kovin mielelläni oleskele "melualueella" ainakaan kovin pitkään. Sen sijaan pidän kovasti Linnanmäen kukkaistutuksista. Ovat nähneet paljon vaivaa ja siltä osinkin puiston taso on korkea.
Hilppa

ViestiKirjoittaja haller » 12.07.2013 09:34

Tivolissa käyn kerran vuodessa, tosin en mee laitteisiin vaan viihdyn pelikoneiden äärellä. Lisäksi narunveto on ihan must.
haller

Edellinen

Paluu Romulaatikko