Kauneusproblematiikka

Re: Kauneusproblematiikka

ViestiKirjoittaja Kuutar » 06.07.2013 20:04

Tris kirjoitti:Ai sinä olet nuori? Minä luulin jostain syystä että olet 50-55 v.

Minä en itse aio hoikistua tänäänkään - lähden juuri ostamaan Fazerin parhaita.

Miksi luulit niin vanhaksi? Olen sinua nuorempi, mutta eikö täällä ollut pari muutakin nuorempaa?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.07.2013 23:49

Psykopatologia kirjoitti:20:14
Myöskään sääret eivät ole (koskaan olleet) "atrappina",
ja kertomukset minihameista ovat täyttä legendaa.

Ainakaan kukaan paksumpi nainen ei ole koskaan ollut
minihameessa. En ole moista nähnyt, eikä kukaan
tutuistanikaan ole tuollaisesta kertonut.

Tämän suorempaa epäsuorsa vittuilua on vaikea keksiä. Daamit toki närkästyivät
mutta "väärästä" asiasta.

Helmijä sijoille siis - taas.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.07.2013 00:35

Kyllästynyt kirjoitti:En taaskaan ymmärrä.... Mitä kertomaani Kahvi ei usko todeksi?

Sikamaisen käytöksen frekvenssiä ja laatua.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.07.2013 00:56

Tris kirjoitti:Sinun sikamaisen käytöksesi frekvenssi ja laatu alkaa jo tympäistä.

Minun...?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kuutar » 07.07.2013 01:23

Tris kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Tris kirjoitti:Ai sinä olet nuori? Minä luulin jostain syystä että olet 50-55 v.

Minä en itse aio hoikistua tänäänkään - lähden juuri ostamaan Fazerin parhaita.

Miksi luulit niin vanhaksi? Olen sinua nuorempi, mutta eikö täällä ollut pari muutakin nuorempaa?

Varmaan kun muut naiset ovat sen ikäisiä ja kirjoitat haahuilevasti - et kovin intensiivisesti.

Kirjoittavatko vanhemmat naiset yleensä haahuilevasti? Mitä sillä tarkoitat?
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kahvi » 07.07.2013 02:15

En mitätöi kenenlään kokemuksia - en vain pidä Kyllästynyttä luotettava havainnoitsijana
mitä tulee asioiden objektiiviseen ja tasapuoliseen huomioimiseen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.07.2013 10:42

Kun aiemmin toin esiin, että joillain naisilla käpälöinnnin kohteeksi joutuminen on (ollut)
hyvin harvinaista, kyseessä ovat olleet kauniit, joilla atrapit kuitenkaan eivät ole olleet
erityiset. Mutta jos nuorena on massiiviset melonit, tilanne on kontrastin vuoksi nuorelle
kiusallinen. Lapsinainen voi olla huru-ukoillekin erityisen kutsuva.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 07.07.2013 10:47

Minä pidän Kyllästyneen kertomusta hyvinkin luotettavana. Olen kuullut samankaltaisia tarinoita tutuiltani, jotka kärsivät liian suurista rinnoista. Omat rintani eivät ole tuntemattomissa suurempaa huomiota herättäneet, mutta olen minäkin joskus nuorena tyttönä saanut bussissa (tyytymättömään sävyyn) kommentin siitä, että toisen rintani nänni "näkyi" T-paidan alta, toisen ei. Aika tarkkaan siis katsovat, miehet :roll:
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.07.2013 12:04

Kahvi saattoi kiinnittää huomiota aiempaan frekvenssi-lausumaani.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.07.2013 12:05

Psykopatologia kirjoitti:Kun aiemmin toin esiin, että joillain naisilla käpälöinnnin kohteeksi joutuminen on (ollut)
hyvin harvinaista, kyseessä ovat olleet kauniit, joilla atrapit kuitenkaan eivät ole olleet
erityiset. Mutta jos nuorena on massiiviset melonit, tilanne on kontrastin vuoksi nuorelle
kiusallinen. Lapsinainen voi olla huru-ukoillekin erityisen kutsuva.

Yrität ilmeisesti olla sovitteleva? Mielestäni (sinäkään) et täysin ole ymmärtänyt tilanteita, joissa et itse ole ollut kokijana; eli et ole täysin osannut "asettautua nuoren naisen nahkoihin".

Lähes jokaisella naisella on noita miesten aiheuttamia vastenmielisiä kommenttikokemuksia. Nuori nainen on ikään kuin vapaasti miesten kommentoitavana, koska herättää miehissä ristiriitaiset tunteet, joita kypsymättömät miehet eivät osaa sivuuttaa. Kehittyvä nuori tyttö on kaunis, mutta saavuttamaton, ehkä epävarma, kiellettyjen tunteiden kohde ja vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Muistan nuo kokemukset omasta elämästäni. Eivätkä olleet omiaan lisäämään halua kasvaa naiseksi yhteiskuntaan, jossa jotkut aikuiset eivät käyttäydy aikuisen lailla. Eivätkä ainakaan tukeneet kehitystä naiseksi ja itsevarmuutta.

Lisäksi olen ymmärtänyt ja voi hyvin kuvitella, että Kyllästyneen tytär on poikkeuksellisen kaunis nuori nainen. On niin, että poikkeuksellinen kerää aina katseet, niin hyvässä kuin valitettavasti myös pahassa mielessä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Illusia » 07.07.2013 12:56

Eihän se miesten, huru-ukkojen, tunkeilu jää ainoastaan kommentointien tasolle, vaan saatetaan kouria ja jopa juosta perässä pitkiäkin matkoja. Sellainen on pelottavaa ja ahdistavaa. Epäileekö joku?
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 07.07.2013 16:26

Minä uskon että jokaisessa on jotain kaunista. Suomalaisia naisia usein moititaan siitä, ettei heitä kiinnosta pukeutua kauniisti ja naisellisesti, se voi johtua juuri miesten lyttäävistä kommenteista. Suomessa tosiaan käytetään vähemmän rahaa vaatteisiin kuin monissa muissa EU-maissa:

Suomalaiset käyttävät vaatteisiin ja kenkiin vähän
rahaa muiden EU-maiden asukkaisiin verrattuina.
Vuonna 2003 suomalaiset olivat EU-maiden kulutus-
listan häntäpäässä käyttäen vaatteisiin ja kenkiin 4,8
prosenttia kulutusmenoistaan.

http://puhtaatvaatteet-fi-bin.directo.f ... elasta.pdf

Miesten härskit ja loukkaavat kommentit nuorille naisille ja puhtaasti ilkeät kommentit vanhemille naisille voivat kyllä vaikuttaa naisten itsetuntoon niin, ettei sitten kiinnosta välittää ulkonäöstä ollenkaan.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Illusia » 07.07.2013 16:34

Eihän Suomessa kyllä miehetkään mitenkään erityisen hienosti pukeudu. Nuorille muoti on tärkeämpää, mutta monet aikuiset suosivat mustaa, harmaata, beigeä...
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 07.07.2013 16:43

Smokkiin?
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 07.07.2013 16:46

Valkoiseen vai hopeiseen frakkiin?
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 07.07.2013 16:52

Onkohan sinulla frakkia ollenkaan?
Illusia

ViestiKirjoittaja Illusia » 07.07.2013 16:55

Vihreä frakki sopisi sinulle.
Illusia

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.07.2013 17:07

Häpeähäkin Tiina Pystysen lapset luulivat, että Valdemar Toivonen on aina pukeutuneensa frakktiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.07.2013 17:08

Kuutar kirjoitti:Minä uskon että jokaisessa on jotain kaunista. Suomalaisia naisia usein moititaan siitä, ettei heitä kiinnosta pukeutua kauniisti ja naisellisesti, se voi johtua juuri miesten lyttäävistä kommenteista. Suomessa tosiaan käytetään vähemmän rahaa vaatteisiin kuin monissa muissa EU-maissa:

Suomalaiset käyttävät vaatteisiin ja kenkiin vähän
rahaa muiden EU-maiden asukkaisiin verrattuina.
Vuonna 2003 suomalaiset olivat EU-maiden kulutus-
listan häntäpäässä käyttäen vaatteisiin ja kenkiin 4,8
prosenttia kulutusmenoistaan.

http://puhtaatvaatteet-fi-bin.directo.f ... elasta.pdf

Miesten härskit ja loukkaavat kommentit nuorille naisille ja puhtaasti ilkeät kommentit vanhemille naisille voivat kyllä vaikuttaa naisten itsetuntoon niin, ettei sitten kiinnosta välittää ulkonäöstä ollenkaan.

Kyllä. Esittämäsi sisältävän syvän totuuden.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.07.2013 17:41

Niin. Kaikki j o h t u u miehistä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa