Kahvi: Sosiaalinen hyöty selittynee merkittävältä osalta evoluutiobiologialla.
Olet väärässä, liioittelet niiden merkitystä.
Kahvi: Sosiaalinen hyöty selittynee merkittävältä osalta evoluutiobiologialla.
Kahvi kirjoitti:Itse olen kuullut/nähnyt todella harvoin rintojen negatiivista(kaan)
kommentointia suoraan niiden omistajalle. Kähmintää ym vielä harvemmin.
Kuutar kirjoitti:Kahvi: Sosiaalinen hyöty selittynee merkittävältä osalta evoluutiobiologialla.
Kahvi kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Kahvi: Sosiaalinen hyöty selittynee merkittävältä osalta evoluutiobiologialla.
Minkä?
Illusia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Itse olen kuullut/nähnyt todella harvoin rintojen negatiivista(kaan)
Kyllä meitä ihmisiä riittää joka lähtöön, usko pois.
Kuutar kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Kahvi: Sosiaalinen hyöty selittynee merkittävältä osalta evoluutiobiologialla.
Minkä?
Mieti, mieti.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Sosiaalinen hyöty selittynee merkittävältä osalta evoluutiobiologialla...
Eikö ihminen vieläkään ole laskeutunut puusta.
Kahvi kirjoitti:... Itse olen kuullut/nähnyt todella harvoin rintojen negatiivista(kaan)
Tietääkseni tyttärenikään rintoja ei pääsääntöisesti kommentoitu negatiivisesti, mutta eihän kyse ole negatiivisuudesta tai positiivisuudesta vaan jatkuvan arvioitavana olemisen rasittavuudesta ja loukkaavuudesta.
Tris kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Entä onko Trissellä positiivisia kokemuksia isoista rinnoista?
Ei. Miten tuo olisi edes hypoteettisesti mahdollista jos en tykkää seksistä?
Psykopatologia kirjoitti:Naisen tässä ketjussa esittämä suuri(n) viisaus on,
että kaikki on miesten syytä.
Lopetan omalta osaltani tähän.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Naisen tässä ketjussa esittämä suuri(n) viisaus on,
että kaikki on miesten syytä.
Lopetan omalta osaltani tähän.
Ajattelemattomuuttaan kait unohtavat, että muitakin selityksiä voi olla. Osin
voi ehkä olla kysymys myös miesvihamielisestä asennevammasta tms - onhan
esitetty sellaisiakin näkemyksiä, että meidän miesten tulisi pidättäytyä
tämän aihepiirin keskusteluista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Siis oikeasti nuo kaikki on tapahtuneet tyttärellesi?
Aitouskyselyt ovat saaneet alkunsa silikonirinnoista, joita minun nuoruudessani ei vielä ollut, ne ovat siis tyttäreni kokemuksia. Kähmintää ja toljotusta on ollut kummallakin (minulla töissä, hänellä baarissa ym.) ja bussikokemukset ovat omiani.
On näitä vielä lisääkin..
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa