vladimir1 kirjoitti:Kyllä jää kaipaamaan. Ainakin minä ja varmasti monet muutkin. Älä lähde!
Tris kirjoitti:Voitte poistaa nimimerkkini viesteineen; haluan vek täältä vittumaisten vesipäiden seurakunnasta!

Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:MIKSI ILKEILET MINULLE SITTEN AIHEETTA?!
Ilkeilet itse aiheetta, mutta valitat suuresta epäoikeudenmukaisuudesta jos sinulle ilkeillään.
Tris kirjoitti:Voitte poistaa nimimerkkini viesteineen; haluan vek täältä vittumaisten vesipäiden seurakunnasta!
Illusia kirjoitti:Ei kai täällä kukaan oikeasti kenestäkään välitä. On vain välittävinään. Piste.
Tris kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Tuo pistehomma voisi auttaa siinä gradunkin valmistumisesta aika paljon. Missä se muuten on, se gradusi?
Jos ei ole jollain levykkeellä - mikä tietokone lukisi levykkeitä? - niin kaiketi kateissa. Sain kirjoitettua johtopäätösosionkin mutta kyllästyin kun en saanut grafiikkaa järkevännäköiseksi. Ja sama kai se on kun en kuitenkaan olisi ollut työkuntoinen.
Jos tuo oli paras vittuilunäytteesi niin kehno oli.
Tris kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Illusia kirjoitti:Ei kai täällä kukaan oikeasti kenestäkään välitä. On vain välittävinään. Piste.
Hyvin on kuitenkin mahdollisuuksia välittämiseen olemassa. Valitettavasti tunteet asettuvat peliin negatiivisesti niissä tilanteissa, joissa kielenkannat ovat joillakin liian löysällä ja voi halu välittämiseen hiipua.
oletko päässyt virginia woolfissa jo alkupuhetta pidemmälle? minäpä kävinkin juuri uimassa!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa