Tris kirjoitti:Miksi sinä et kiusaa ja halveeraa samalla tavalla esim. Bethiä?
Beth kirjoitti:Olin jo lähdössä täältä, mutta onneksi muistin miten Mirri halveksivasti (hänkin) kirjoitti miten minä "tunkeutun" toisten foorumille, enkä lähtenyt, koska päätin lopun asti kirjoitella tuon lauseen hänelle, maksan siis samalla mitalla tästä hänen tunkeutumisesta toisten foorumille.

Beth kirjoitti:Tris kirjoitti:Miksi sinä et kiusaa ja halveeraa samalla tavalla esim. Bethiä?
...Ja ihmisesta jotka kutsuu kritiikkia "herjaksi" en vitsi sanoa ylipäänsä mitään, jätän omaan arvoonsa . Stalin oli...
Beth kirjoitti:Halveerat lukioiden muistinkin, eikä vain minun. Keksisit jotain arvokkampa tekemista vihdoin ja viimein. Minä sentään ajan ihmisoikeuksien asia, sinä vain päästelet jotain, miksihän sitä voisi kutsua...
Kyllästynyt kirjoitti:Putkiremonttien ajaksi tarvitaan useita tilapäisasuntoja, mutta tilapäisasuntojen pitäminen reservissä on huonoa liiketoimintaa.
Kaupungin (Helsinki) tilannetta en tiedä, mutta epäilen vahvasti, ettei sieltä heru putkirempan ajaksi tilapäisasuntoa kuin korkeintaan Helsingin kaupungin omille vuokralaisille.
Putkiremonttihan ei ole "äkillinen asunnon tarve" vaan kuukausia etukäteen tiedossa oleva asia.

mr jalsan kirjoitti:Olisiko enemmän kuitenkin saamaton tytär?

Tris kirjoitti:onko kaikista tämä tarinan alkuosa - johon minä en liity - ihan normaalia taikka jotenkin minun puutteellisuudestani johtuvaa?
Tris kirjoitti:onko kaikista tämä tarinan alkuosa - johon minä en liity - ihan normaalia taikka jotenkin minun puutteellisuudestani johtuvaa?

Tris kirjoitti:älä jaksa mirri aina valehdella noista rahoista.
mitä käytännönsiirtoja ehdotat minun tekevän? olen yhtenä korvana.

Mirri kirjoitti:Tris kirjoitti:älä jaksa mirri aina valehdella noista rahoista.
Olenko kuinkakin usein tehnyt väittämälläsi tavalla?
Obelix kirjoitti:Totta. Voin tulla auttamaan palstalaisia (nimiä en mainitse enkä auttamisen laatua).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa