Hermes kirjoitti:Minun tapaamani kolme mt-hoitajaa olivat kaikki ihan hyviä ja vähiten haitallisia ihmisiä noissa ympäristöissä. Heillä oli psykologeja ja psykiatreja enemmän maanläheinen asenne ja he olivat vähemmän kontrolloivia, heillä oli vähemmän valtaa, he ymmärsivät ongelmat paljon maanläheisemmin ja siten usein oikeammin. Välillä he toistivat jonkin asian ihan samalla tavalla kuin psykiatri oli sanonut edellisellä kerralla, muuten he höpöttivät ja opettivat aika harmittomia asioita kukin omalla tavallaan. En odottanutkaan enempää.

Obelix kirjoitti:Hoitajat ovat ammattitaitoista porukkaa. Skitsot, alkkikset sun muut eivät todellakaan ota vastuuta elämästään. Sairaus on vain tekosyy heittäytyä toisten elätiksi.
Kuutar kirjoitti:Hermes kirjoitti:Minun tapaamani kolme mt-hoitajaa olivat kaikki ihan hyviä ja vähiten haitallisia ihmisiä noissa ympäristöissä. Heillä oli psykologeja ja psykiatreja enemmän maanläheinen asenne ja he olivat vähemmän kontrolloivia, heillä oli vähemmän valtaa, he ymmärsivät ongelmat paljon maanläheisemmin ja siten usein oikeammin. Välillä he toistivat jonkin asian ihan samalla tavalla kuin psykiatri oli sanonut edellisellä kerralla, muuten he höpöttivät ja opettivat aika harmittomia asioita kukin omalla tavallaan. En odottanutkaan enempää.
Minun kokemukseni mt-hoitajasta oli, että hänen kanssaan voi jutella niitä näitä ja mukavia, mutta se tietty koulutuksen puute kyllä näkyy.
Psykopatologia kirjoitti:Mitä ovat "hoitajat"?
Ei ole olemassa "riippuvuussairauksia".
Kuutar kirjoitti:Minkälainen hoitajien psykologian koulutus on? Opiskelevatko mt-hoitotyötä tekevät yhtään psykologiaa?
Kuutar kirjoitti:Obelix kirjoitti:Hoitajat ovat ammattitaitoista porukkaa. Skitsot, alkkikset sun muut eivät todellakaan ota vastuuta elämästään. Sairaus on vain tekosyy heittäytyä toisten elätiksi.
Skitsous ei kyllä ole millään tavalla ole oma valinta, kukaan ei valitse sairastua psykoosiin. Heitä voi passivoida myös raskaat lääkitykset, sekä yhteiskunnan heihin kohdistama syrjintä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa