Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Asko vain tuo esiin epäkohtia. Ei silti tarvitse olla pyhimystäkin pyhimysmäisempi
vaan on hänelläkin lupa kommentoida/vastata ketjuihin, joiden aihe on muuttunut
matkan varrella ties kuinka monta kertaa.
Onko nyt "todistettu", että "vanha tuttusi" Obelix = Vasso (tms.)?
Kalabaliikin aloittaja on viisaasti vaiennut.
Kyllästynyt kirjoitti:Ja asko voisi lukea päiväkirjastani viestini hänelle.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Asko vain tuo esiin epäkohtia. Ei silti tarvitse olla pyhimystäkin pyhimysmäisempi
Minultako kysyt?
Toistan sen, mitä olen aiemminkin sanonut: kun tapaan Obelixin, joka pystyy osoittamaan olevansa Obelix,
eikä hän ole se henkilö, jonka olen tavannut VQP:na, muutan mieleni. Muista mielenliikkeistäni siihen asti katson parhaimmaksi vaieta.
Kyllästynyt kirjoitti:Ja asko voisi lukea päiväkirjastani viestini hänelle.
pareKyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ja asko voisi lukea päiväkirjastani viestini hänelle.
Miksipä ette palkkaisi askoa?
Ei kai se mahdotonta olisi, vaikka hänen minulle osoittamat viestinsä eivät sellaiseen ratkaisuun kannustakaan.
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Asko vain tuo esiin epäkohtia. Ei silti tarvitse olla pyhimystäkin pyhimysmäisempi
Minultako kysyt?
Toistan sen, mitä olen aiemminkin sanonut: kun tapaan Obelixin, joka pystyy osoittamaan olevansa Obelix,
eikä hän ole se henkilö, jonka olen tavannut VQP:na, muutan mieleni. Muista mielenliikkeistäni siihen asti katson parhaimmaksi vaieta.
Tuskin kukaan (muu) noin tyhmiä olisi puhunut!
Psykopatologia kirjoitti:Tilanne on muuttunut sikäli, että oletus on, että täällä kirjoittava Reinikäinen on
sama, jonka olet tavannut VPQ:na, jolloin kysymys on "lähempänä" meitä.
Nähdyn viestinnän luonne näyttäisi osoittavan, että Obelix ei ole Reinikäinen.
Tris kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Askon työsuojelusta kiinnostuneena vaadin saada tietää mitä "keinoilla mitkä hyvänsä" pitävät sisällään!
Esimerkiksi valvomalla vieressä, että teet työsi.
Tulee kalliiksi tuollainen siivous. Eikö kannattaisi keskittyä siihen ovatko porraskäytävät puhtaat vaiko eivät?
Kyllästynyt kirjoitti:asko kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ja asko voisi lukea päiväkirjastani viestini hänelle.
Liian monimutkaiseksi menee tämä viestintä ja etenet liian nopeasti tässä suhteessaamme. Toppuuttele itseäsi vähän, niin tästä voi jotain syntyäkin.
Ei ole monimutkaista; joko sinä tulet käymään tai uskot Psykopatologian sanaa - mutta tuo paskanpuhuminen siitä, että minä tarjoan olematonta työtä sinun pitää lopettaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Tris kirjoitti:Askon työsuojelusta kiinnostuneena vaadin saada tietää mitä "keinoilla mitkä hyvänsä" pitävät sisällään!
Esimerkiksi valvomalla vieressä, että teet työsi.
asko kirjoitti:Jos työhön on useampi työnhakija ja Tris valitaan ammattitaidottamana, rikotaan lakia.
Jos minä päätän hakea työtä ja minun tilaltani valittaisiin Tris tai joku muu ammattitaidoton,
niin nostaisin oikeusjutun ja Kyllästynyt maksaisi minulle korvauksia.
Joten lopeta nyt tämä paskan suoltaminen olemattomasta työpaikasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa